Apple heeft een nieuwe reclamespot gemaakt, waarin de groei van het aantal iPad-applicaties centraal staat. Er zijn nu volgens Apple meer dan 60.000 apps die geoptimaliseerd zijn voor de iPad. In het spotje met de naam ‘iPad is iconic’ krijg je toepassingen te zien zoals de djay virtuele draaitafel, vliegtickets kopen met de app van American Airlines, nieuws bekijken via de Wall Street Journal en boeken lezen in Apple’s iBooks-applicatie.
Ook zie je gebruik van Pages in het onderwijs en gebruik van de iPad als filmklapper met de app Movie Slate. In de reclamespot zie je hoe een teller oploopt naar meer dan 60.000 stuks. Dit aantal werd een paar dagen geleden gehaald, toen er werd gewacht op de 10 miljardste download uit de App Store.
Het filmpje is hieronder te zien:
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Cool, dat scannen van die boarding pass!
als ik dat stukje zie met die wall street journal moet ik meteen denken aan harry potter, dat die kranten daar bewegende foto’s hadden. Vroeger vond ik dat helemaal geweldig
En nu kan het gewoon 🙂
Nu nog op een stukje papier ipv scherm:p
Hoe heet die DJ app in het begin en van het plaatje?
@Swen: Kijk in de tekst daar staat het gewoon in 😛 djay heet hij
haha dankje idd niet bepaald slim van me!
Ik heb een keer geprobeerd om zo’n airmiles bonus streepjescode in te laten scannen vanaf mijn iphone mail.app.
Met geen enkele mogelijkheid kon die scanner bij de V&D die streepjescode pakken…