De telecomprovider T-Mobile komt binnenkort met een eigen service-applicatie voor abonnees en prepaid-klanten met een iPhone. De app moet in 2012 voor de iPhone verschijnen, maar eerst komt er een versie voor Android aan het eind van dit jaar. In de app kun je als abonnee onder andere abonnement- en verbruiksgegevens bijhouden, facturen inzien en de persoonlijke gegevens bekijken. De applicatie zal ook dienst doen als T-Mobile Hotspot finder.
Het ligt in de lijn der verwachtingen dat de losstaande, nu verkrijgbare applicatie Hotspot Finder T-Mobile Nederland dan het veld ruimt. Met de functie kan je op een kaart op zoek naar de dichtstbijzijnde plekken waar je gratis kan inloggen op een WiFi-netwerk van T-Mobile.
Een andere functie in My T-Mobile zal de Netwerkradar zijn. Die behelst het scannen van de dekkingskwaliteit. De app gaat ook gepaard met storingsberichten en andere netwerkfouten die worden weergegeven. Eveneens kan je de klantenservice vanuit de applicatie bellen; maar als je vraag minder dringend is kan je die ook via Twitter stellen. In latere fases wordt de app ook voorzien van de punten die je kan sparen als je lang T-Mobile gebruiker bent en word je geadviseerd over een eventuele andere abonnementsvorm als je bel- en internetgedrag daar naar is.
Via Immovator
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 20 reacties