De Nederlandse kortingsapp Scoupy heeft dit weekend een update gekregen. De app levert pushberichten op locatie. Ben je in de buurt van een winkel, dan krijg je een pushbericht op je iPhone te zien, om je te attenderen op een (hopelijk) interessante actie. Om de gebruikers niet tegen zich in het harnas te jagen, gaat het daarbij om flinke kortingen van zo’n 50% of meer. Afgelopen februari werd de nieuwe pushberichtenfunctie van Scoupy al aangekondigd. Toen werd ook gezegd dat je je favoriete Scoupy-acties als zodanig kunt markeren, zodat de dienst weet welke winkels, restaurants en diensten jij interessant vindt.
Versie 1.2.0 van Scoupy biedt de mogelijkheid om per stad, categorie of alleen bij favorieten de pushberichten te ontvangen. De aanbieders moeten wat Scoupy betreft met echt interessante acties komen, als ze een bericht naar de gebruikers willen pushen. De praktijk zal uitwijzen hoe dat uitpakt. In ieder geval is het plan om met lage frequentie berichten te versturen, zodat je je niet gaat ergeren aan de overdaad aan meldingen. Ook nieuw in Scoupy 1.2.0 is dat er weggeefacties bijkomen. Er komen ticketruns voor gratis kaarten of arrangementen bij wellnesscentra, amusementsparken en musea. Je vindt ze in de app bij landelijke acties of in de lijst met acties in de buurt, onder het kopje Scoupy Special. Voor deze acties werkt Scoupy samen met Betribes, een uitgaansplatform.
Downloaden: Scoupy (gratis)
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 2 reacties