LinkedIn iPhone-app krijgt update met pushberichten, problemen opgelost

Het zakelijke sociale netwerk LinkedIn heeft haar iPhone-app voorzien van pushberichten en problemen bij gebruikers. iPhoneclub.nl legt uit hoe je de foutmeldingen, crashes en traagheid van de applicatie kan verhelpen.

LinkedIn iPhone iPad app vernieuwd met problemenDe iPhone-applicatie van het zakelijke sociale netwerk LinkedIn toont voortaan pushberichten bij nieuwe netwerkverzoeken. Een eerdere update bracht echter onverwachte problemen met zich mee. In korte tijd stroomde de App Store vol met recensies van gebruikers die de toepassing constant zagen crashen of zich ergerden aan de enorme traagheid van de app, ongeacht op welke iPhone of iPad de app werd bediend. Anderen konden de applicatie helemaal niet meer opstarten zonder foutmelding te zien. Volgens LinkedIn zijn de problemen nu verholpen.


LinkedIn company-pagina iPhoneclub.nlDat kunnen we onderschrijven als we zelf de app testen. Mocht je toch problemen houden, dan kan je (eigenlijk als altijd) proberen de applicatie van je iPhone of iPad te verwijderen en daarna opnieuw te downloaden vanaf de App Store.

Het duurde nog lang voordat LinkedIn pushberichten introduceerde in haar iPhone-app. Pas met ingang van deze versie, kan je zonder tussenkomst van een melding via e-mail, reageren op LinkedIn-privéberichten of zien wie een reactie achterlaat op je laatste update. Daarnaast heb je voortaan toegang tot bedrijfsinformatie op een profielpagina. Met een Follow-knop daarop kan je je bovendien abonneren op updates van het bedrijf of misschien wel je mogelijke nieuwe werkgever.

Downloaden: LinkedIn (gratis, universele app)

Reacties: 1 reacties

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.