Apple heeft middels een e-mail aan klanten haar excuses aangeboden voor de iCloud storing van de afgelopen dagen. Klanten die gebruikmaken van Apple’s e-maildienst hadden door de storing geen toegang meer tot hun e-mail. Uit een eerdere verklaring van Apple bleek dat ongeveer 1,1% van alle iCloud-gebruikers door de storing werd getroffen. Afgelopen woensdag liet Apple via haar statuspagina weten dat de storing was opgelost, maar volgens verschillende gebruikers werd die opgevolgd door onleesbare en verkeerd gedateerde mails. Alle problemen zouden nu zijn verholpen.
Onze excuses voor de onderbreking van de maildienst die u recentelijk heeft ondervonden. Uw e-mailvoorzieningen zijn hersteld en alle e-mails die tijdens de storing zijn verzonden, zijn op uw account afgeleverd.
Onze klanten zijn erg belangrijk voor ons en we werken hard om te zorgen dat u de beste ervaring met iCloud hebt.
Wij waarderen uw geduld.
-iCloud Team
Apple heeft niet bekendgemaakt of klanten die door de storing waren getroffen in aanmerking komen voor een eventuele (financiële) vergoeding. Toch lijkt dat niet erg waarschijnlijk aangezien iCloud een gratis dienst is. Bij voorganger MobileMe, waarvoor nog wel betaald moest worden, kregen klanten bij storingen wel een vergoeding, bijvoorbeeld gratis gebruik voor een bepaalde periode.
Wil je meer weten over iCloud storingen en hoe je de status van iCloud-diensten opvraagt? Lees dan onderstaande tip!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 7 reacties