Telecomprovider Vodafone heeft naar een aantal klanten een sms-bericht gestuurd, waarin er op wordt gewezen dat ze bijna door hun databundel heen zijn. Een opmerkelijk bericht, aangezien de nieuwe maand gisteren pas van start is gegaan. Volgens Vodafone klopt het bericht dan ook niet en kan hij genegeerd worden. Klanten wordt wel aangeraden om voor de zekerheid te controleren hoeveel ze hebben verbruikt.
De foutieve sms werd ontdekt door NU.nl. In berichten werd onder andere gesteld dat klanten 75 procent van hun databundel hadden verbruikt. Vodafone zegt de situatie inmiddels te onderzoeken. De webcare van Vodafone wijst klanten er individueel op dat de ontvangen sms naar alle waarschijnlijkheid niet klopt. Wil je weten hoeveel je hebt verbruikt, dan kun je dit zien via My Vodafone.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Laten ze My vodafone maar eens bijwerken! Als je een abbo hebt met 10gb kun je dat nog niet zien op my vodafone
tsja, als dat hier vermeld ga ik er ook niet vanuit dat het probleem wordt opgelost.
Ik denk dat je daar toch echt op een andere site moet zijn 😀
Daarom heb ik dat al bij Vodafone aangegeven (zelf heb ik ook 10gb en zie ook niks) en ga ik het hier ook nog even vermelden. Ik weet ook dat er mensen zijn van Vodafone die deze reacties lezen.
Het is een hele gedoe met dat databundel.. Gister een half uur aan de lijn omdat ik een verkeerde databundel heb gekregen bij de i5 ongelofelijk
Same here. Vorige week nog een rekening van 60 euro gehad omdat ze ‘vergeten’ waren om het aan te zetten. Kreeg mooi niks terug :/
Ben toch blij dat ik nog steeds een SuperSIM iPhone abonnement heb. Onbeperkt fair-use internet. 🙂
Ik heb dat meteen de eerste dag gecontroleerd en er achteraan gebeld. Heb je dit niet op je contract staan?
Hoeveel gebruik je daar werkelijk van? Want deze 10gb is voor mij eigenlijk onbeperkt. Ik heb de afgelopen maand iets meer dan 2,5 gb gebruikt en dat zal niet veel meer worden denk ik. Dus “onbeperkt fair-use” heeft voor mij toch geen toegevoegde waarde.
Ik heb het helemaal gehad met Vodafone, heb nog geen 2 weken voor de 10GB actie een abonnement afgesloten welke mij als absoluut beste werd aangeraden. Vervolgens hoor ik van een maat dat je nu 10GB krijgt en dat hij hem maar snel af ging sluiten, betaal nu hetzelfde voor 9GB minder. Heb contact met ze opgenomen en natuurlijk kunnen ze niks voor me betekenen, schande!
Ontopic:
Ook ik ontving het sms-berichtje.
@Bas: Of prijzen op hun site is anders dan in de winkel. Maar terug draaien dat je goedkoper voor je gsm hoef te betalen, gaat niet meer.
Italie geweest 21MB gedownload, SMS Vodafone limiet bundel bereikt! Helaas voor Vodafone fout bericht.
op het Vodafone forum staat de gehele coulanceregeling uitgelegd.
@Daejji: Bij mij het zelfde, nog geen 10gb te zien.
Hier in België net het zelfste, maar dan met telecomprovider Mobistar.
Raar toeval
In buitenland bekend probleem. Deze zomer ook meegemaakt. Vodafone bericht onterecht dat bundel vol is. Ik heb gereclameerd en de kosten blox buitenland terug gekregen. Nu nog een oplossing! Hoeveel tijd hebben ze nodig?
Ben niet anders gewend :p
Kpn stuurt mij elke week zo’n sms ook al heb k maar 200mb vebruikt van de 1000mb
Vodafone weer!
Ik heb toch 10GB mogen ontvangen dus ik neem mijn bovenstaande woorden terug!
Een zware klus was het wel!
Volgens vodafone heb ik in de maand november 2012 voor meer dan 75% datavolume buiten mijn databundel verbruikt! Terwijl ik altijd, thuis en op school gebruik maak van Wifi.
Bizar….dit alleen maar in de maand november!!!
Terwijl Vodafone in november foute sms naar klanten stuurt over dataverbruik!!!!
Heeft iemand anders het ook meegemaakt????