T-Mobile heeft een vernieuwde versie van de My T-Mobile-app uitgebracht. De app geeft toegang tot het T-Mobile Forum, Denk Mee en Toestelhulp. De My T-Mobile-app verscheen afgelopen januari in de App Store en bevatte toen verbruiksgegevens, nieuws over T-Mobile, informatie over T-Mobile-winkels en -hotspots. Sindsdien is de app uitgebreid met meer functies, zoals inzicht in dataverkeer. Het leidde ertoe dat al 750.000 klanten gebruik maken van de app.
Maar ondanks de regelmatige updates en het enorme aantal downloads kreeg de app weinig waardering van de gebruikers: vanochtend waren van de 434 App Store-beoordelingen bijna 70% negatief met een 1-sterrenwaardering. Gebruikers klaagden dat ze na elke update of bij onverwacht afsluiten van de app opnieuw een ingewikkelde inlogcode bij T-Mobile moesten aanvragen. In de vernieuwde app My T-Mobile 2.0 is dat verholpen: het is nu mogelijk om in te loggen met alleen de My T-Mobile-gebruikersnaam en het gebruikelijke wachtwoord. Een aparte toegangscode is niet langer nodig.
T-Mobile geeft aan dat ze nog meer de dialoog met de klant willen aangaan. Daarom zijn de onderdelen T-Mobile Forum en Denk Mee toegevoegd, waar klanten hun mening kunnen geven. Via de Toestelhulp kunnen klanten voortaan antwoorden vinden als ze tegen vragen over hun smartphone aanlopen.
Downloaden: My T-Mobile (gratis, iPhone, iOS 4.0+)
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 12 reacties