
My T-Mobile voor iPhone laat verbruik uitgebreider zien
Telecomprovider T-Mobile heeft haar belstatus-app voor de iPhone verbeterd. Versie 2.2 van My T-Mobile laat voortaan uitgebreidere gegevens zien over je bel- en sms-gedrag. Voorheen zag je al hoeveel minuten en sms-berichten je nog in de bundel had. Nu kan je ook je historie opvragen. Je ziet details van je gebruik op een aparte pagina. Daarin zie je onder andere je gespreksgeschiedenis binnen Nederland en in het buitenland, en zie je precies wanneer je sms’jes verstuurde.
De minuten en sms’jes worden geteld vanaf de dag dat je nieuwe bundel ingaat. De details zijn ook over die periode zichtbaar. Je hoeft de gegevens dus niet elke keer handmatig te resetten. De verbetering past in de nieuwe campagne van My T-Mobile waarin rapper Ali B aandringt op meer duidelijkheid en minder gedoe met zijn telefoonabonnement. Toch is het plaatje nog niet compleet: er is namelijk nog geen uitgebreid rapport van je dataverbruik.
My T-Mobile versie 2.2 voor de iPhone rekent verder af met enkele fouten.
Downloaden: My T-Mobile (gratis, iPhone, iOS 4.3+)
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Laten ze ook zien hoe slecht het bereik is?
Die grap kennen we nu wel…
Haha +1
Bij mij doet ‘ie het niet hè….. Ik krijg als ik d’r op druk zo’n melding:
ERROR [ik ben een robot en ik kan niks anders zeggen; ERROR, ERROR, ERROR] stom ding…
Ligt dit aan iOS 7?????
Bij mij zit er een mega fout in ( al weken)
Nu 2updates verder klopt het nog niet
Telkens zeggen ze op Twitter “wij werken er aan” maar ze doen NIETS
+2
+3 haha
Ik zie een rapport over data verbruik per dag sinds de nieuwe update.
Data verbruik is niet uitgebreid per dag inzichtelijk, maar is wel degelijk beschikbaar nu. Kan ik eindelijk inzien wat mijn verbruik is geweest aan het eind van de maand.
Waarom zitten jullie (nog) bij T mobile als het zo slecht is!!!
Leuk om inzicht te hebben in je resterende mb’s,volgens de app heb ik deze maand nog 965385 mb!
stokoud abo,lol.
ben al 2 jaar weg! Maar van mij omgeving hoor ik nog steeds de zelfde problemen die mensen ervaren. En je kan uiteraad niet zomaar weg als je een contract hebt!
Zinvolle uitbreiding. Goede move van T-Mobile.
(Red.) Zo is het wel weer genoeg met de plusjes. Graag on-topic verder.