ls de eerder genoemde banen bij Apple wat te ingewikkeld waren, is dit misschien iets: Apple zoekt senior iPhone-supportmedewerkers. De training begint al in mei, de standplaats is Austin (Texas) en om een kans te kunnen maken moet je in staat zijn om snelle, betrouwbare informatie aan klanten te geven, waarbij je je aanpast aan de snelheid (van begrip?) en het technische niveau van de klant.
The Sr. iPhone Support Representative is responsible for answering questions for Apple customers and partners. Viewed as an escalation point, the candidate should be able to provide prompt, reliable, and accurate information to customers while maintaining effective communications during conversations by adjusting to the pace and technical level of the customer.
Liever bij Apple zelf solliciteren? Ze hebben een pioniersfunctie in de aanbieding, waarbij je trendsettend bezig kunt zijn en klanten kunt inspireren. Eh… we hadden het toch gewoon over een helpdeskbaantje?
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Apple
Apple is het bedrijf achter de iPhone, iPad, Mac, Apple Watch en de andere mooie producten die we op iCulture bespreken, maar ook de vele diensten zoals de App Store, Apple Music, Apple Pay, iCloud en meer. Lees meer over Apple's CEO Tim Cook en de andere Apple-topmensen, hoe je contact opneemt met Apple Support en de Apple Stores in Nederland en België.
- Alles wat je wil weten over Apple
- Apple Park, het hoofdkantoor van Apple
- Apple's managementteam
- Alles over Apple CEO Tim Cook
- Alles over de iPhone
- Alles over de iPad
- Alles over de Apple Watch
- Alles over de MacBook
- Contact opnemen met Apple Support
- Apple Stores in Nederland: Amsterdam, Haarlem, Den Haag
- Apple Stores in België: Brussel en verder
- Alles over Apple's diensten
Reacties: 0 reacties