De officiële abonnement- en belstatus-app van T-Mobile voor iPhone is voorzien van de mogelijkheid om pushberichten te versturen. My T-Mobile wil dat doen bij ‘belangrijke berichten’ volgens de telecomprovider. De update komt net na een week waarin T-Mobile abonnees herhaaldelijk e-mailde over tijdelijke acties met de punten die je spaart als je lid bent van T-Mobile. In een reactie aan iPhoneclub stelt de provider dat de mogelijkheid niet benut zal worden voor reclameberichten.
Meteen na het opstarten van My T-Mobile versie 2.4 krijg je de vraag of je pushberichten wilt ontvangen, zonder uitleg wat voor een soort berichten je kan verwachten. Een pop-up met de aankondiging voor pushberichten krijgen we de tweede keer bij het opstarten van de geüpdatete app wél, maar ook daarin wordt niet duidelijk wat ‘belangrijke berichten’ zijn volgens T-Mobile. De webcare van de telecomprovider probeert duidelijkheid te scheppen, maar een voorbeeld blijft voorlopig uit:
“We hebben een extra kanaal gecreëerd waarmee we onze klanten met relevante berichten kunnen bereiken. Geen reclameberichten, maar pro-actieve berichten die wij noodzakelijk genoeg achten te pushen. Maak je geen zorgen, dit zal niet vaak voorkomen.”
Downloaden: My T-Mobile (gratis, iPhone, iOS 4.3+)
https://twitter.com/Scarbir/status/403182968610766848
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 7 reacties