Nederlandse samenwerkings-app Viadesk krijgt taakbeheer
Viadesk, de Nederlandse projectplanning-app die het opneemt tegen bijvoorbeeld Trello, Podio en Yammer, is voorzien van een flinke update die de applicatie todo-functionaliteit geeft. In de nieuwe versie 1.7 kan je volledig gebruik maken van taakbeheer in de app, bijvoorbeeld als je net van een gesprek met een klant komt. De taken vormen een aparte sectie in de app, naast afdelingen voor gedeelde documenten, een overzicht van deelnemers en de nieuwsfeed waarin jij en collega’s mededelingen kunnen doen.
De implementatie van taken in Viadesk is dus niet de hoofdmoot van de app, zoals dat in bijvoorbeeld Podio wel het geval is. Wel krijg je de functionaliteit die je van de toevoeging verwacht. Je kan taken aanmaken en delegeren aan collega’s. Omdat de taken op project worden ingedeeld, houd je per project bij hoe het met de vorderingen gaat. Je hebt geen tijdopgave nodig om taken af te handelen, maar kan ze meteen afvinken op het moment dat het je schikt.
Viadesk is een verzorgde projectmanagement-app voor iPhone en iPad waar we op iPhoneclub nog maar één keer eerder over schreven. Toch doet de applicatie niet onder voor buitenlandse aanbieders, mede dankzij de nieuwsfeed waardoor de dienst kan dienen als compact intranet. Je kan tot en met vijf personen gratis samenwerken in de app en op de website. Daarbovenop betaal je 9 euro per gebruiker per maand, af te sluiten op de website van Viadesk en niet in de app. Viadesk werd opgezet in 1999, noemt zichzelf het eerste Nederlandse online samenwerkingsplatform en zegt meer dan 100.000 gebruikers te hebben.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 0 reacties