MijnKPN herstelt fouten na vernieuwde iPhone-app (update)

MijnKPN voor iPhone en iPad herstelt foute weergave van databundels en MB-verbruik nadat de app in december 2013 was vernieuwd.
Bart Breij - · Laatst bijgewerkt:

MijnKPN iPhone iPad 3.0“Misschien zorgen het nieuwe design en de duidelijkere waarschuwingen en abonnementsopties ook voor een frisse start in beoordelingen.” Zo sloten we het artikel over het grondig vernieuwde MijnKPN begin december af. Het mocht niet zo zijn: de belstatus-app van KPN had na de update last van verschillende fouten en weergaven. Als gevolg kwam de applicatie alsnog niet verder dan een gemiddelde van twee sterren in de Nederlandse App Store. In de nieuwe versie MijnKPN 3.0.1 moeten de fouten zijn verholpen. Update 1: Lezers van iPhoneclub.nl melden dat de applicatie na het updaten niet meer werkt. Update 2: Volgens KPN zijn de problemen in de app verholpen.


Het gaat vooral om de weergave waarin informatie wordt gepresenteerd die nu weer goed hoort te werken. Je moet nu weer de goede informatie te zien krijgen over hoeveel dagen je nog te gaan hebt met de huidige bel- en databundel. Ook de prijs van de bundel die je hebt afgesloten wordt daarbij weer weergegeven zoals het hoort. Heb je een onbeperkte MB-bundel, dan zie je je dataverbruik niet langer in het rood weergegeven. In het abonnementscherm moeten Surf & Mail MB-bundels eveneens juist worden getoond.

Naast andere opgeloste slordigheden, moet de betaalstatus van je facturen ook duidelijker zijn dan voorheen. De begin december uitgebrachte versie 3.0 introduceerde een moderner ontwerp, eenvoudiger inloggen en meer opties voor abonnementen. Daaraan is niet getornd in de nieuwste update.

Downloaden: MijnKPN (gratis, universeel, iOS 5.0+)

Update 2: app moet weer werken
MijnKPN vertoonde opstart- en inlogproblemen kort na de update. Een woordvoerder van KPN vertelt iPhoneclub dat de problemen voortkwamen uit serverproblemen en dat ze inmiddels verholpen moeten zijn. MijnKPN zou nu goed moeten werken.

Informatie

Laatst bijgewerkt
14 september 2016 om 21:34
Onderwerpen
,
Categorie
Providers

Reacties: 16 reacties

  1. Nou, bedankt KPN hij klapt er nu helemaal uit, ook na herinstalleren: geen internetverbinding mogelijk, terwijl ik geowoon internet heb zowel op 4G als Wifi, kortom helaas een nog slechtere app ervoor terug.
    Hoe moeilijk moet het zijn een werkzame app af te leveren als miljoenenbedrijf.

    GEEN VERBINDING !

  2. Bedankt KPN nu doet de app het helemaal niet meer !!!

  3. MijnKPN (herstelt) fouten na vernieuwde iPhone-app!waardoor die het helemaal niet meer doet. tijdens het inloggen word je er uitgeknalt!

  4. Crasht nu

  5. Doet niks meer. Waardeloos!!!

  6. Crasht nu direct!

  7. Crasht nu op de iPad Air

  8. Werkt super!!

  9. Het is ook ’n bedrijf zeg.
    Klantengegevens raken zoek, blijken onbeveiligd te zijn. Nou dit weer. Om het eigen imago maken ze zich niet druk.
    Gek dat de aandeelhouderswaarde zo laag is (of zo hoog ?)

  10. Het enige wat goed is bij KPN is hun netwerk.

  11. Nu zijn we allemaal heel blij met onze auto-updates… Ontwikkelaars riskeren een boze meute als ze brakke updates pushen die automatisch geïnstalleerd worden bij een miljoenenpubliek.

    @malamalamike: lolwut

  12. Ik heb problemen bij inloggen op ” mijn kpn mobiel” via de site, hij blijft maar vragen om een code die ik steeds opnieuw in moet vullen.
    met de app heb ik juist geen problemen.

  13. Ik had hem al ge-update en ik heb geen enkel probleem met de app. Werkt als een zonnetje!

  14. Geen problemen hier, werkt goed.

  15. Normaal ben ik altijd een zuurpruim met Apps die niet werken. Maar het werkt hier gewoon prima.

  16. Hier ook geen probleem met deze update, heb de iPhone 5, draait als een nieuwe nog steeds. Nergens last van.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.