Kortingsbonnen-app Scoupy heeft vandaag een grote update gekregen, waarmee de app een nieuwe weg inslaat. Scoupy beperkt zich niet meer tot het ontdekken van interessante acties bij winkels en horeca in de buurt, maar maakt het voortaan ook mogelijk om producten vanuit de app meteen te bestellen en betalen. Tegelijkertijd introduceert Scoupy ook een nieuwe categorie met aanbiedingen. De nieuwe Dagdeal Acties tonen dagelijks producten van onder meer Bol.com en Marktplaats die je vanuit de app kunt bestellen en betalen. Via een zelf in te stellen notificatie word je dagelijks geïnformeerd over de laatste nieuwe aanbiedingen.
Volgens Valentijn Bras, directeur en oprichter van Scoupy, is mobiel betalen ‘de volgende logische stap’. “Iets wat de consument verwacht aan te treffen in een mobiel aankoopproces”, aldus Bras. Op dit moment wordt er samengewerkt met een beperkt aantal partijen, maar binnenkort kunnen ook MKB-ondernemingen zich aansluiten. Zij kunnen hun producten via de Scoupy-app online laten bestellen, wat Scoupy ‘bestellen, betalen en ophalen’ noemt. Tegelijkertijd maakt Scoupy het voor bedrijven nog aantrekkelijker om via de app aanbiedingen te doen. Voortaan kunnen zij hun eigen folders in de app tonen. Voor de bekende winkelketens staan die meteen in de app. Ook zijn er nu acties toegevoegd die bij relevante acties automatisch een QR-scanner openen.
Met de update van vandaag slaat Scoupy zoals gezegd een nieuwe weg in en lijkt zichzelf opnieuw uit te vinden. In april verscheen al een grote update waarin meer nadruk op deelnemende winkels kwam te liggen. De kortingsapp, waarmee je bij de kassa een coupon swipet, introduceerde ook een volgfunctie voor winkels. Die kan je via een pushbericht informeren over nieuwe aanbiedingen van winkels die je interesseren.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 1 reacties