Yahoo trekt klacht over Apple’s goedkeuringsproces weer in

De productmanager van Yahoo! Messenger publiceerde een boos blogberichtje over het feit dat Apple's goedkeuringsproces veel te lang duurde. De oorzaak bleek echter bij Yahoo! zelf te liggen: zij haalden de update tijdelijk terug uit het goedkeuringsproces.

iphone pushProductmanager Sarah Bacon schrijft graag op het blog van Yahoo! Messenger, het product waarvoor ze verantwoordelijk is. Maar afgelopen week ging het even mis: Bacon klaagde over Apple’s goedkeuringsproces. Ze gaf Apple de schuld dat de update van Yahoo! Messenger voor de iPhone zo lang op zich liet wachten. In werkelijkheid bleek Yahoo zelf de update weer te hebben teruggetrokken, om nog wat extra wijzigingen door te voeren. Alleen was Bacon daar niet van op de hoogte.


Als je de reacties op Bacon’s excuusblog leest, zijn de meningen wat verdeeld: iedereen maakt wel eens fouten, maar als productmanager had Bacon toch moeten weten wat er met háár product Yahoo! Messenger aan de hand was. Aan de andere kant verloopt Apple’s goedkeuringsproces wel eens chaotisch, dus is het logisch dat Bacon er vanuit ging dat de fout bij Apple lag.

Bacon schrijft nu:

If you want all of the gory details… Two weeks ago we submitted an updated version of Yahoo! Messenger for the iPhone to the App Store for approval, but withdrew it to make some additional fixes and enhancements. Doing so reset the approval process timeline.

Binnenkort dus: een nieuwe versie van de Yahoo! Messenger voor iPhone – met nog wat last minute tweaks en fixes.

Via: AppAdvice

Informatie

Laatst bijgewerkt
21 augustus 2009 om 20:36
Onderwerpen
,
Categorie
Diensten

Reacties: 8 reacties

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.