De veelgelezen tech-website Mashable heeft een nieuwe Mashable for iPad-app uitgebracht. De app is gesponsord door Mercedes Benz en gemaakt door Code & Theory. Het idee achter de app is dat je steeds dieper in de content duikt door naar rechts te vegen. Door op en neer te swipen krijg je gevarieerde artikelen in beeld over steeds andere onderwerpen. Artikelen worden geladen voordat je ze opent, zodat je niet hoeft te wachten op het ophalen van plaatjes en andere multimedia.
Met behulp van kanalen (zoals Social Media) kun je inzoomen op een bepaald onderwerp en met de zoekfunctie vind je snel oude artikelen terug. Op Mashable gaat het vaak over social media, dus het is logisch om ook dat in de app terug te vinden. Je kunt artikelen delen op Facebook, Twitter en Linkedin, eventueel alledrie tegelijk. Aan de rechterkant van een artikel is steeds een sociaal paneel te zien, die toegang geeft tot reacties en de mogelijkheid om zelf een reactie te posten. De app is vanaf de grond opnieuw opgebouwd, waarbij het accent ligt op het snel vinden van een bepaald artikel en het eindeloos bladeren door artikelen.
Downloaden: Mashable for iPad (gratis)
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 0 reacties