Volgens MacRumors is Apple bezig met het lanceren van een Concierge-applicatie voor de iPhone. Het is gericht op klanten die naar de (fysieke) Apple Store willen gaan en dus niet meteen geschikt om in Nederland te gebruiken, bij gebrek aan echte Apple Stores. In de Apple Store is de Concierge (herkenbaar aan het oranje shirt) de persoon die je bij de ingang welkom heet en doorstuurt naar de juiste persoon.
Hij/zij kan een afspraak voor je maken bij de Genius Bar of een One to One-sessie voor je regelen. Dat gebeurt nu meestal via een Mac in de winkel, maar kan straks ook via je iPhone.
Via de applicatie kun je ook zicht houden op je premium-abonnementen. Toch kun je je afvragen of het zin heeft om een aparte applicatie te laten maken. Zo vaak gaan mensen toch ook niet naar de Apple Store voor een reparatie of een uitlegsessie, dat ze er een iPhone-applicatie voor installeren?
Via: MacRumors
Beide foto’s komen uit het promofilmpje over de Apple Stores op de Apple-website.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Beetje overdreven allemaal als je het mij vraagt.
Wat als ze nou een cursus volgen? Dan komen ze wel vaker…
Ik zou geen bezwaar hebben als het er is.
Beter wel dan niet toch?
Ze kunnen de app tog ook gewoon in de app store doen? netzo als remote
Hebben de Apple stores iemand in dienst om je naar de juiste balie te sturen?! En dan maken ze een app zodat deze gozer ook weer overbodig word?!
Ik heb nog nooit zo’n persoon bij de deur zien staan. Wat ik wel meegemaakt heb is dat al het personeel te druk is om te helpen. Na een paar minuten wachten en een technische vraag gesteld te hebben, staan ze je dom aan te kijken. Het zijn gewoon goedkope studenten die meehelpen je een doos te verkopen.
En ik hier hopen dat er een applicatie was om het vuilnis buiten te zetten :/
Er zijn geen officiële Apple stores in Nederland alleen authorized resellers.