Apple heeft een nieuwe iPad-reclame uitgebracht, die vandaag voor het eerst werd uitgezonden tijdens de NFL-wedstrijd tussen de Francisco 49ers en de Carolina Panthers. De sportfans konden zien hoe de iPad van pas komt bij allerlei creatieve uitingen. Een iPad is namelijk niet alleen om te consumeren, maar ook om iets te maken. “What will your verse be?” is de slogan van de reclame.
Het idee van de reclamespot is dat iedereen een regel bijdraagt aan het gedicht van de menselijke ervaring. Je ziet hoe de iPad van pas komt bij filmmaken, schrijven en het maken van 3D-protoypes. Zelfs op de bodem van de oceaan komt de iPad nog van pas. Deze en meer toepassingen van de iPad zijn te vinden op een speciale pagina op de website van Apple.
https://www.youtube.com/watch?v=jiyIcz7wUH0
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Mooie reclame….! Nu nog Apple ervan overtuigen dat het ook leuk én belangrijk is om spots als deze ook uit te zenden buiten de grenzen van de Verenigde Staten!:)
Complete narrative komt van de film Dead Poets Society. De stem is van Robin Williams. Mooie reclame!
Echt een geniale reclame! Gisteren overal gedeeld!! Wij zien op tv vaak alleen maar de ’13 in een dozijn’ reclames…denk aan de groenten van HAK…..
Zie teveel Apple tv adverts op tv, meestal iPhone en af en toe iPads. Moet minder geld op adverts en het prijs van iDevices lager.
Inderdaad goede reclame, maar net als Jer al zei; waarom reclame voor een succesvol product; liever minder reclame en een lagere prijs. Maar ik snap het wel, dat willen ze bewust niet.
Ook zou het spotje wel meer mogen benadrukken dat het om een ipad gaat, ik heb niet 1 ding kunnen ontdekken waaruit blijkt dat het perse een ipad moet zijn. Het had een spotje voor een willekeurig tablet-merk kunnen zijn. Ook al heb ik de voorkeur voor een ipad…
@alex: Als je het filmpje afkijkt zie je dat het niet over ‘een willekeurig tablet-merk’ gaat. 😉
Voor mijn dochter van 5 is dit geen reclame; voor haar is het gewoon het leven… Daarin is de iPad inmiddels een volledig verlengstuk van haar leven geworden.
@Evander: Ik zei “meer”. Ik zie ook wel dat het een ipad is.
@Wobly: Hahaha! Dat geldt al voor mijn dochter van bijna 2
@jer: In Nederland zijn die reclames maar heel even op tv geweest, zo rond 2011/2012. Dus om nou te zeggen dat er teveel Apple-reclames zijn…. waar dan?