Telfort gaat per 14 juli 2008 de algemene voorwaarden wijzigen en geeft huidige abonnees de mogelijkheid om tot die datum hun abonnement tussentijds op te zeggen. Da’s goed nieuws voor Telfort-abonnees die van plan waren om de iPhone te kopen maar nog een behoorlijke tijd aan hun abonnement vastzaten. Telfort heeft de klanten via de website op de hoogte gebracht van de wijzigingen.
In hoeverre de klanten erop achteruit gaan is uit het bericht niet helemaal duidelijk. Wel zijn de Online Klantenservice en Mijn Telfort uitgebreid en “nog gebruiksvriendelijker gemaakt”, aldus Telfort. Het klantenservice-nummer wijzigt waarbij klanten voortaan €0,30 per minuut moeten betalen.
Prepaid-gebruikers kunnen hun overeenkomst beëindigen door hun simkaart niet meer op te laden en hun beltegoed binnen een jaar te verbruiken. Voor Telfort-gebruikers met een mobiel abonnement geldt het volgende:
Indien u een abonnement heeft voor mobiele telefonie en deze tariefswijziging niet accepteert, kunt u uw overeenkomst met Telfort schriftelijk beëindigen met ingang van de datum waarop deze wijziging ingaat, te weten 14 juli 2008. De schriftelijke opzegging dient vóór 14 juli 2008 door Telfort te zijn ontvangen. Meer informatie hierover vindt u op de website van onze klantenservice.
Deze informatie is te vinden op de website van Telfort. Deze tip werd toegestuurd door Niels1981, dank daarvoor!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 90 reacties