T-Mobile gaat klanten compenseren voor slecht bereik

T-Mobile heeft zojuist in een persbericht aangekondigd, dat er een compensatieregeling komt voor "klanten die aantoonbaar hinder ondervinden van de capaciteitsproblemen op het 3G netwerk van T-Mobile".
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

t-mobile iphoneT-Mobile heeft zojuist in een persbericht aangekondigd, dat er een compensatieregeling komt voor “klanten die aantoonbaar hinder ondervinden van de capaciteitsproblemen op het 3G netwerk van T-Mobile. In de mailing wordt uitgelegd dat het grote succes van smartphones de oorzaak is van ‘filevorming’ op het netwerk. De belangrijkste klacht is het niet kunnen opzetten van een 3G-verbinding voor mobiel internet.


Klanten die aantoonbaar hinder van deze problemen hebben ondervonden en het Formulier Dekkingsvragen hebben ingevuld komen voor compensatie in aanmerking. Ze krijgen twee maanden geen abonnementskosten voor mobiel internet gerekend: één maand voor het ongemak plus één maand bonus.

Ter informatie het volledige bericht:

Nieuwsbericht

Klanten die aantoonbaar hinder ondervinden van de capaciteitsproblemen op het 3G netwerk van T-Mobile komen in aanmerking voor een compensatieregeling.

In diverse media is recentelijk naar voren gebracht dat T-Mobile te maken heeft met ‘filevorming’ op bepaalde, drukbezette 3G-antenne-locaties. Het grote succes van smartphones, in het bijzonder de iPhone, draagt hieraan bij. Primaire klachten van klanten zijn: het niet kunnen opzetten van een 3G-verbinding voor mobiel internet. T-Mobile benadrukt dat het 2G spraak- en datanetwerk naar behoren functioneert. Uiteraard doet T-Mobile er alles aan om haar klanten binnen de toegezegde termijn van 2 a 3 weken weer een goede dienstverlening op het 3G netwerk te bieden. Er wordt dag en nacht gewerkt aan de uitbreiding van de capaciteit op het 3G netwerk. Daarnaast is de expansie van het 3G netwerk met nieuwe antenne-locaties in volle gang, meer dan de helft van de voor 2010 geplande antenne-locaties is al succesvol in het netwerk geactiveerd.

Klanten die aantoonbaar hinder van deze problemen hebben ondervonden (en een formulier op de internetpagina hebben ingevuld) zal T-Mobile tegemoet komen. Er wordt deze klanten 2 maanden geen kosten in rekening gebracht voor mobiel internet, 1 maand voor het ongemak plus 1 maand bonus.

Voor meer informatie: www.t-mobile.nl

Met vriendelijke groet,

Priscilla Tomasoa
Woordvoerder

Foto feature: Creative Commons, Flickr (kiki99)

Reacties: 84 reacties

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.