Het idee was, dat je bij de iPhone gewoon kunt internetten zoals je op de desktop gewend bent. Helaas blijkt het in de praktijk niet altijd zo te werken: heeft T-Mobile eindelijk de website aangepast voor de Mac, is er weer een ander probleem: ze hadden vooraf natuurlijk niet kunnen weten dat de iPhone geen Flash zou ondersteunen. Het raadplegen van de belstatus van je iPhone via My T-Mobile is daardoor niet mogelijk: bij de weergave wordt gebruik gemaakt van Flash.
Sterker nog: het raadplegen van je belstatus via My T-Mobile heeft op dit moment helemaal geen zin omdat er een storing is. Bij het inloggen op My T-Mobile zie je niets (zie screenshot), maar als je doorklikt kun je wel het aantal resterende sms-berichten zien. Het getoonde tariefplan kan ook fout zijn. Bellen naar nummer 1202 werkt op dit moment evenmin.
Het is te lezen in een nieuwe posting op de weblog van T-Mobile. Daar was eerder deze week al kort iets te lezen over leveringen en wachttijden. De wachttijd was aan het begin zo’n zes weken, maar inmiddels is dit teruggebracht naar 2 tot 3 weken. Blijkbaar kan Apple de toestellen alleen in een vaste verhouding leveren want omdat er meer vraag naar de zwarte 16GB iPhone is vliegen die het snelst de winkel uit en heb je bij die uitvoering ook een langere wachttijd dan bij de witte variant.
Nog één lichtpuntje: je kunt eindelijk je toestel invullen op My T-Mobile. Tot voor kort ontbrak de iPhone in het lijstje (zie hiernaast).
Meer info: belstatus en leveringen
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 21 reacties