Fabrix lost probleem met strakke cases op

Sommige Fabrix-cases blijken bij de iPhone 3G iets te strak te zitten, waardoor de scherpe mute-knop in de stof snijdt.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Fabrix CaseMensen die een Fabrix-case voor de iPhone 3G hebben gekocht kunnen tegen een probleem aan lopen: een aantal modellen (maar niet alle) zitten redelijk strak, waardoor de scherpe randen van de mute- en volumenknop(pen) van de iPhone 3G wat slijtage aan de voering van de case veroorzaken. Niet getreurd: mensen die een Fabrix Case hebben gekocht en ook last hebben van ongewenste slijtage, kunnen hun case omruilen.


Mocht je willen omruilen dan heb je drie mogelijkheden: omruilen voor een ander exemplaar dat iets ruimer zit, wachten tot Fabrix aangepaste cases heeft gestuurd (de fabrikant heeft dit beloofd) of terugsturen en geld terug ontvangen. In alle gevallen moet je je defecte case terugsturen naar de shop. Het probleem lijkt ermee te maken te hebben, dat sommige modellen onvoldoende zijn aangepast voor de iPhone 3G, die iets breder en dikker is dan de modellen van de eerste generatie.

Heb je ook last van deze (aantoonbare) slijtage en heb je je case rechtstreeks bij Fabrix gekocht, dan kun je daarvoor terecht bij fabrix (at) fabrixcases.com. Geef in de onderwerpregel aan dat het om ‘Defective iPhone 3G sleeve‘ gaat. Bij andere winkeliers zul je zelf even moeten navragen naar het omruilbeleid. Tot nu toe weten we van twee personen die met dit probleem te maken hadden (Joost en Koen, zie de forumposts). De omvang van het probleem lijkt daardoor mee te vallen. De foto van Koen is hier te zien.

Meer info: Fabrix Cases voor iPhone 3G en voor iPhone 1G.

Er zijn twee updates van Fabrix, die je hieronder kunt lezen:

I believe that most of the cases are fine only a small selected batch might face the problem. Because all our cases are handmade, some human errors might have resulted in this sizing issue. I have spoken to my production guys and we have altered the size of the sleeve just by a little bit so that this problem will be avoided. Kindly communicate to your customers, they can purchase the item with peace of mind, in the event that they find that their sleeve is damaged due to this defect, kindly contact fabrix[at]fabrixcases[dot]com to arrange for a replacement. I will arrange for a replacement sleeve to be shipped over and they will have to return ship the old damaged iPhone sleeve back to us.

I will have all the new batches updated to the new sizing so in the future if you order from us again, it will not have this problem.

Also, can you help convey the message, one way to reduce the chances of the torn inner lining would be to insert the iPhone head in first into the sleeve (for those who are not using the headset that is. In this way, the speakers side will be exposed and users can hear the ringtone better as well. The above is just a suggestion that can be recommended to users. The original plan to replace the defective sleeves will carry on as per planned.

Informatie

Laatst bijgewerkt
24 juli 2008 om 15:45
Categorie
Accessoires

Reacties: 15 reacties

  1. Ik heb een Fabrix case voor m’n 1st gn iPhone, en hij bevalt prima! Het feit dat hij iets strak zit is wel zo veilig, en na verloop van tijd gaat hij vanzelf iets losser zitten, maar niet te los.
    Dat hij bij de 3g stuk gaat is jammer, maar het zijn mooie en goede cases!

  2. Als je hoesje kapot gaat van de 3G…. Heb je tenminste de 3G…………………………………:):):)

    Niet te krijgen zeg die 3G.. nog ff en ik ga voor de Samsung I900 Omnia of Sony Ericsson X1…… Kan ook te gek begin ik langzaam te denken.. ik geef het nog een week of 2…. ( of tot die andere 2 toestellen uitkomen)

  3. Zeg ik nu….

  4. Ik heb vandaag net 2 sleeves van fabrix ontvangen, wacht alleen nog op mijn bestelde iphone 3g. op de verpakking staat dat de voor de 3G zijn. hoe kan ik zien of ik een te krappe heb? Valt dit na te meten?

  5. Beste Rob.

    Waarschijnlijk houdt Apple, en daarmee ook tegelijkertijd T-mobile, leveringsproblemen tot ver in augustus/half september (lijkt mij. Onbevestigd!) aangezien ze over de hele wereld moeten leveren. Amerika heeft zelfs geen enkele apple shop/AT&T winkel nog een iPhone. En dan lanceren ze 22 augustus ook nog eens in 20 andere landen.

    Ik denk ik mijn eerdere mening moet herzien en dat Apple tot aan de kerst nog leveringsproblemen kan verwachten

  6. Ik heb door extreem wrijfgedrag wel wat slijtage aan m’n rubberen hoes, wordt dat ook vergoed?

  7. – Trolling, verwijderd.

  8. Nou dan ga ik voor de Samsung I900 Omnia of Sony Ericsson X1.. heb der een beeetje tabak van.. maar misschien draai ik nog bij…

  9. Zou ik ook (bijna) denken !

  10. Zie niks op die foto… ???

  11. Je mag die van mij overkopen heb toch geen ontvangst *** ding

  12. Ik zeg Nokia N96.. werkt altijd die Nokia`ssss:)

  13. Hmm ik heb nog steeds geen vervanging voor mijn Fabrix-case die ik begin augustus heb ontvangen, ze reageerden eerst nog wel dat ik een nieuwe zou opgestuurd krijgen zoals gepost in het artikel maar daarna nooit meer wat terug gehoord op mijn emails. Bijzonder slechte service dus!

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.