Volgens Dow Jones Newswires zet Steve Jobs morgen zijn Europese reis voort. Hij duikt rond het middaguur op in Berlijn, waarhij met CEO Rene Obermann van Deutsche Telekom de Duitse iPhone gaat aankondigen. We weten dan ook meteen of T-Mobile de iPhone in Nederland gaat uitbrengen.
De bron is een persoon die ‘vertrouwd is met de materie’, aldus nieuwsagentschap Dow Jones Newswires. Morgen kunnen we op Telekom.de het persbericht lezen. De persconferentie zelf vindt plaats om 12:00 uur. Interessant is te weten dat T-Mobile al een geheel Duitsland afdekkend EDGE-netwerk had gepland, dat eind 2007 operationeel moet zijn. Een downloadsnelheid tot 220 kbit/s en een uploadsnelheid van 110 kbit/s zijn daarmee haalbaar. T-Mobile is de enige Duitse operator met een dekkend netwerk. Ze hebben dat met name gedaan voor regio’s waar nog geen UMTS en DSL ter beschikking staat. Gelijktijdig met het verder ontwikkelen van het GSM-netwerk (waar ook de uitbreiding met EDGE onder valt) is T-Mobile in Duitsland bezig met het opbouwen van een HSDPA-netwerk en een netwerk van hotspots: in Duitsland heeft T-Mobile al 8.600 hotspots in gebruik en samen met roamingpartners zijn het meer dan 40.000 wereldwijd.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Hij zijn zijn band zeker vergeten mee te nemen… Steve Jobs On Tour!
Ben benieuwd!
Zo, dat is flink snel! Downloadsnelheid tot 220 kbit/s en een uploadsnelheid van 110 kbit/s
Ben echt benieuwd.. Gisteren vertelde een medewerker van de T-mobile shop tegen mij. Dat de Iphone in November in Nederland uitkomt.. Maar ja.
Hij is ook prepaid in Nedrland te verkrijgegen zei die..
Gr..
Ik denk dat die medewerker uit zijn nek kletst, want hij zou dat helemaal niet mogen/kunnen weten..
Iedereen die op een hoofdkantoor van een mobiele Operator heeft gewerkt, en ook de werkwijze van Apple kent weet dat alleen de directie en de marketing afdeling de ins en outs kennen van plannen die nog moeten worden gepresenteert.
Verder wordt er door de betrokken medewerkers (en dat zijn er in eerste instantie maar een paar), een Non Disclosure Agreement getekend. De winkels en de callcenters zijn zo’n beetje de laatste die informatie krijgen over nieuwe produkten en diensten.