Nieuwe fps-game Zombie Mansion in november in de App Store

Nieuwe fps-game Zombie Mansion in november in de App Store

De nieuwe first person shooter Zombie Mansion is vanaf november in de App Store te vinden. In het spel moet je uit een huis gevuld met zombies zien te ontsnappen.
Jean-Paul Horn | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

zombieSource IT Software is bezig met een first person shooter voor de iPhone, met de naam Zombie Mansion. De game speelt zich af in een huis, waarin verschillende zombies ronddwalen. Doel van het spel is simpel: probeer te ontsnappen en ruim iedereen die je daarbij voor de voeten loopt, uit de weg. Zombie Mansion komt beschikbaar via de App Store, maar we zullen nog tot november moeten wachten. Op de website van de ontwikkelaar kun je alvast diverse screenshots bewonderen.


Meer info: Zombie Mansion

Informatie

Laatst bijgewerkt
29 oktober 2009 om 22:28
Categorie
Games

Reacties: 7 reacties

  1. the grey corners are touch controlls…

    ik ben benieuwd of ze daar een stuurvlak van maken dat reageert als een analoge stick zoals de playstation controller

    rechtter touch vlak voor het om je heen kijken
    linker touch vlak voor het mikken
    tilt ontrol voor links en rechts strafen
    tilt control voor vooruit en achteruit lopen en rennen
    schieten en springen met de 2 volume knoppen.

    en dan wat mogelijkheden om de controls aan te passen. Ik denk dat de bediening het belangrijkste is dat ze goed moeten krijgen.

    de grapics op poetsen is iets dat relatief makkelijk is op te lossen. Grafsch is het nog niet zo erg indrukwekkend maar het zijn slchts foto’s

    FPS op de iphone met het eerder genoemd bedieningsschema heeft potentie mits het goed uitgewerkt word.

    ik denk dat het mogelijk is.
    de game biiball heeft bewezen dat 3rd person doolhof rollen met een balletje niet vervelend te besturen is.
    de eerdere versies hadden last van traag registreren van tilt bewegingen en die zijn met de upgrade versies die uitkwamen super direct geworden.

    je hebt geen gevoel van vertraging meer. Dat wanneer jij beweegt er nog even tussen zit voor het spel jou beweging opppakt. sommige race games hebben dat nog. je stuurt en een fraktie van een seconde reageert het sturen in het spelletje pas. het is vrij direct maar net genoeg dat het opvalt. de makers van biiball hebben die vertraging er uit weten te slopen.

    Ik hoop dat de makers van deze game de bediening ook zo direct krijgen

  2. @4saus
    Mee eens!
    Ben benieuwd.

  3. ze moeten gewoon leuke games maken die bij de iphone passen.
    touchscreen actie is gewoon lastig, vooral fps.

    Ik zou adventures of turnbased veel beter vinden

  4. @Oggie

    “if you dont aim high well
    you’r not gonna get anywhere”

    Milt Kahl

    Dat zou de motivatie moeten zijn van makers.
    als je de handdoek al in de ring gooit bij de eerste obstakels dan word je werk niet beter.

    Blijven plakken bij de bewezen (en misschien we al tig keer herkauwde)succes formules dan breng je jezelf ook niet naar een hoger niveau.

    denk anders….durf te innoveren. 😉

  5. @4saus
    die volume knoppen voor schieten en springen zal niet gebeuren, zal niet compatible zijn met ipod touch 1G

  6. @Nigel – Dat is dan een offer dat gemaakt moet worden;)

  7. er word nu toch ook al door apple in de app store een onderscheid gemaakt tussen iphone en ipod touch apps.
    dus ik denk niet dat dat zo’n groot offer gaat zijn.

    waar is de edit feature gebleven ?

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.