Voor de tweede keer op rij is er een update voor Real Racing 3 uitgekomen op het moment dat er een prominente racegame voor iOS verschijnt. De vorige update in augustus maakte zijn debuut tegelijkertijd met de komst van Asphalt 8, en vandaag is er een nieuwe update terwijl 2K Drive op het punt staat in de App Store te verschijnen. In de nieuwe versie van Real Racing 3 zitten zeven nieuwe Porsche-wagens waarmee je door levels kunt racen.
De nieuwe update voegt onder andere de Carrera RS 2.7, de 911 GT2 en de 911 RSR toe aan Real Racing 3. Met deze auto’s kun je racen in een aantal speciale Porsche-races. De update maakt het bovendien makkelijker om nieuw gekochte auto’s direct te leveren met behulp van in-game goud, met behulp van wat nieuwe knoppen.
Uitgever 2K Interactive heeft in een persbericht aangekondigd dat 2K Drive vanaf vandaag in de App Store beschikbaar zal zijn. Op het moment van schrijven is de game in Nederland echter nog niet te downloaden. 2K Drive is een grote nieuwe concurrent voor zowel Real Racing 3 als Asphalt 8. 2K belooft dat dit spel hetzelfde zal aanvoelen als een racegame op een spelcomputer.
Downloaden: Real Racing 3 (gratis, in-app aankopen, universeel, iOS 4.3+)
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Verheug me wel op 2K race. Trailer had wel wat in zich.
@Memo: Ik kan je aanraden onze impressie te lezen (zie blauwe link).
@Bart Breij: Klopt helemaal niet gelezen, my bad!
De auto’s worden steeds duurder. Porsche 720 gouden munten!!!
En voor de eerste Porsche vd reeks 300.000
Wordt een beetje te veel van het goede, helaas
Tuurlijk. Zo gaat dat met freemium spelletjes. Men wil meer en meer. Liefst nóg meer. Eén van de hoofdgedachten van EA en overige freemiumboevenbazen is dat naarmate je verder in het spel bent, je nóg verder je wil komen en veel minder geneigd bent te stoppen dan wanneer de opzet van het spel in het begin al duidelijk de overhand neemt. Koste wat kost? Dat bepaal je uiteindelijk zelf, al bezwijken toch heel wat mensen een flink aantal keer voor de freemium val vooraleer men eindelijk afhaakt.