Verizon gaat pas volgende week de iPhone 4 op de markt brengen, maar ze proberen alvast de aandacht van het publiek te trekken met een eigen promofilmpje. De tv-commercial is sinds vannacht op de Amerikaanse televisie te zien.
Eerder trok Verizon al aandacht met spotjes over de Droid, een Android-toestel van Motorola, dat dankzij reclame-inspanningen van Verizon een enorme hit werd. De stijl van dit filmpje is totaal anders en doet ook niet denken aan de spotjes die we van Apple gewend zijn. Het thema ervan is wachten: klanten worden bedankt dat ze zoveel geduld hebben gehad om de iPhone 4 straks bij Verizon te kunnen kopen. De iPhone zelf is in het spotje trouwens niet te zien, een van de weinige Apple-producten die we wel zien is een Magic Mouse.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Hahaha…grappig…de alarmfunctie van de Iphone4 werkt net zo goed (of slecht) als de wekkers die op 12:00 uur springen in het filmpje…
Supersimpel en daardoor zo ontzettend gaaf!!
Marketingtechnisch gezien is het een heel goeie reclame.
En betaald door appel 🙂
Hehe lijkt alsof ze met dit filimpje wil zeggen dat de wekkerfunctie weer werkt xD
Misschien dit artikel even doorlezen. In de US gaan ze van 11 naar 12 midden in de nacht en dan van 12 naar 1. Hier in NL gaan we van 23 naar 0
Maar goed erg sterke reclame, kan ik wel waarderen dat je reclame maakt voor een producten en die vervolgens niet laat zien. Wat ik wel jammer vindt is dat aan het einde het Verizon logo en beetje te groot is. Het mist elegantie.