Aartsrivalen AT&T en Verizon zijn voor het eerst in een gezamenlijke commercial te zien. De twee operators besteedden tot nu toe een groot deel van hun marketingbudget om elkaar af te troeven. In de nieuwste iPhone-commercial van Apple is te zien dat je met de iPhone FaceTime kunt gebruiken, ebooks leest in de app iBooks, navigeert met kaarten, foto’s bekijkt en alle andere toepassingen die we inmiddels gewend zijn.
De boodschap van het filmpje: “Two is better than one”. Het maakt niet uit of je de CDMA-gebaseerde Verizon-iPhone of de GSM-gebaseerde AT&T-iPhone koopt. Wat in het filmpje ontbreekt, is dat er wel degelijk verschillen in ontvangst, datasnelheid, internationale roaming en andere technische verschillen zijn. Zo kun je met de CDMA-versie van de iPhone niet gelijktijdig bellen en data gebruiken.
De commercial is gefilmd op een tv en daarom niet zo helder gefilmd als je van de Apple-filmpjes gewend bent.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 23 reacties