Je staat op het punt om op vakantie te gaan en nét voordat je de deur achter je dichttrekt bedenk je dat het wel handig zou zijn om wat Nederlandstalige boeken op je iPad mee te nemen. Bol.com heeft redelijk wat aanbod, dus je start de Boekenbol-app… om er vervolgens achter te komen dat hij niet goed werkt. Tipgever Ron stuurde een mailtje naar Bol.com, toen hij ontdekte dat de digitale boeken die hij had gekocht niet zichtbaar zijn in de Boekenbol-app. Hij kreeg een reactie terug van Bol.com: de app werkt momenteel niet naar behoren en het bedrijf raadt klanten aan om zolang een andere app te gebruiken.
Als suggestie raden ze de Bluefire Reader-app aan, die via de App Store verkrijgbaar is. Na het installeren van de app vul je je Adobe ID in, om de applicatie te autoriseren. Op de website www.bol.com moet je vervolgens de digitale boeken opnieuw downloaden, waarbij je de vraag krijgt in welke software je het digitale boek wilt openen. Kies je daarbij voor ‘Bluefire Reader’ dan zou alles vanzelf goed moeten gaan. De Bluefire Reader is echter niet gemaakt door Bol.com, dus mocht je alsnog tegen problemen aanlopen dan kun je het beste de ontwikkelaar van de app benaderen.
Bol.com is ondertussen bezig om de fout op te lossen, zodat de gekochte boeken weer zichtbaar zijn.
Downloaden:Bluefire Reader (gratis)
Tipgever: Ron
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 19 reacties