Zendesk brengt helpdesksysteem naar de iPad

Zendesk voor iPad is gelanceerd, een app waarmee je op de iPad klantenservice kunt aanbieden. Agents hebben altijd hun ticket bij de hand.

zendeskZendesk is een aanbieder van webgebaseerde helpdesksoftware. Ze hebben Zendesk voor iPad uitgebracht, een oplossing om de software ook op de iPad te kunnen gebruiken. Medewerkers van de klantenservice kunnen daarmee hun werkzaamheden overal in een servicecenter uitvoeren en zitten niet meer vast aan hun bureau. Dat is bijvoorbeeld handig in winkels, waar medewerkers mobiel willen opzoeken hoe het met de afwikkeling van een bepaald probleem gaat. Zendesk bracht eerder al applicaties uit voor de iPhone, BlackBerry en Android waarvan er al meer dan 80.000 zijn gedownload.


De iPad is draagbaar en makkelijk in gebruik en daarom volgens Zendesk het ideale platform voor klantenservice. Omdat de iPad steeds vaker in een zakelijke omgeving wordt gesignaleerd, leek het Zendesk een goed plan om ook hiervoor een oplossing aan te bieden. Volgens cijfers van Apple gebruikt 80 procent van de Fortune 100-bedrijven al de iPad en Deloitte verwacht dat 25% van de verkochte iPads in 2011 voor zakelijk gebruik bedoeld zal zijn.

Als nieuwe functies in deze iPad-app heeft Zendesk de mogelijkheid toegevoegd om realtime lijsten te bekijken van de tickets die aan jou zijn toegewezen. Ook kunnen de agents makkelijker een ticket bookmarken, om er later op te kunnen reageren. Bedrijven die het willen proberen kunnen een gratis 30 dagen-probeerperiode starten. De app is universeel, dus zowel op de iPhone als de iPad te gebruiken. Op de iPad zijn er uiteraard wel specifieke aanpassingen gedaan.

Downloaden: Zendesk (gratis – abonnement vereist)

Informatie

Laatst bijgewerkt
16 februari 2011 om 10:39
Categorie
Zakelijk

Reacties: 0 reacties

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.