Aanbieding en Aanbieding Pro bevatten vanaf nu dezelfde functies
De boodschappen-apps Aanbieding en Aanbieding Pro zijn voortaan dezelfde iPhone-app. Aanbieding, de prijs- en boodschappenvergelijker die al sinds mei 2009 meegaat, heeft dezelfde functies gekregen als de veel later geïntroduceerde betaalde variant. De app is daarom voorzien van een iOS 7-uiterlijk met een strakkere vormgeving en de mogelijkheid om je favoriete supermarkten te selecteren, om alleen daar de aanbiedingen van te zien. Toch is er een verschil tussen de twee apps.
Aanbieding heeft ook een andere functie gekregen die al eerder in Aanbieding Pro zat. Je kan je aankopen bijhouden in de app en in een aparte pagina zien hoeveel geld je daarmee hebt ‘bespaard’. Ten slotte kan je ook in de gratis app je eigen snelzoekknoppen voor specifieke boodschappen meteen op het zoekscherm toevoegen.
Zowel Aanbieding als Aanbieding Pro hebben ook iets écht nieuws te bieden. Dat is de sectie Actieklappers, het vierde tabblad in de applicatie. Je vindt er producten die nieuw zijn of momenteel een promotieactie houden in de app. Je wordt verzocht het product te kopen, wat vragen in te vullen en die op te sturen in de applicatie. Daarna maak je kans op kleine prijzen, zoals in het eerste geval bijvoorbeeld vijf kaarten iTunes-tegoed ter waarde van 15 euro.
Door de grote update van vooral Aanbieding, zijn de apps voortaan gelijk op één punt na. In Aanbieding loop je kans tegen reclame aan te lopen, wat voor 1,79 euro bij Aanbieding Pro niet mag voorkomen. Helaas is er nog wel wat werk te verrichten. Zo liep de gratis app in onze korte test al een keer vast. De basis van de app is wel handig: je ziet dus de aanbiedingen van je favoriete supermarkten op rij bij binnenkomst, kan gericht zoeken naar kortingen in het centrale tabblad en items die je bevallen zet je meteen op je boodschappenlijst.
Downloaden: Aanbieding (gratis met reclame, iPhone, iOS 6.0+)
Downloaden: Aanbieding Pro (€1,79, iPhone, iOS 6.0+)
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 5 reacties