Reacties voor: ABN Amro iPhone-app toont 20 laatste bij- en afschrijvingen

ABN AMRO heeft een update uitgebracht voor de Saldo-app. Je kunt nu je banksaldo zien en de laatste 20 bij- en afschrijvingen van je bankrekeningen.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 61 reacties

  1. Goede ontwikkeling van ABNAMRO. Helaas halen ze nog niet de functionaliteit van de Rabobank App……

  2. Eindelijk! Ik ben al jaren klant bij ABN AMRO, maar deze app was beneden de maat. Een welkome verbetering.

  3. Nog steeds geen zakelijke ondersteuning? Belachelijk.

  4. Nice, vind de huidige app al erg handig. Nu met deze functionaliteit nog beter. Dan kan je de uitgaven goed in de gaten houden!

  5. Leuk dat jullie mijn rekening hebben gebruikt 🙂
    Ben zeker blij dat er nu meerdere rekeningen kunnen worden toegevoegd ik update hem meteen bedankt !

    (Red.) Afbeelding is afkomstig van ABN AMRO zelf.

  6. Goede ontwikkeling van de ABNAMRO. Helaas halen ze het nog niet bij de functionaliteit die de Rabobank app heeft.

  7. Super!! Eindelijk 🙂

    Belofte was dit jaar nog…ik zeg: check.

  8. Flinke verbetering, maar de Rabo heeft de beste in mijn ogen.

    Maar eerlijk is eerlijk. Het ziet er netjes uit.

  9. haha mooie zaak kan ik eindelijk controleren waar mn vriendin dr geld allemaal uitgeeft hahahaha

  10. Jammer dat je nog steeds geen bedragen kan overmaken, zoals dat met de Rabo app allang kan. Ideaal.

  11. nice dit is echt een goede update. het is handig dat je nu je afschrijvingen kan checken.

  12. Nog altijd een stuk beter dan die ING die er helemaal niks van bakt!

  13. PFFFFFFF nog steeds niet zakelijk..

  14. Heel goed ABN!

  15. eindelijk..hier zat ik op te wachten. Nu wachten tot we er ook mee kunnen betalen, maar dat komt later zoals beloofd..dit is alweer iets beter..top!

  16. Het is natuurlijk wel De Bank 😉

  17. Supergoede verbetering! Top!

  18. Super deze update! Al een jaarlang naar uitgekeken. Het zal fijn zijn als die nu ook werkt, krijg telkens de melding ‘Service is niet beschikbaar. probeert u het later nog een keer’

  19. Loopt nog steeds ver achter Rabobank, daar kon dit al met dag 1.

  20. Origineel geplaatst door Christiaan
    PFFFFFFF nog steeds niet zakelijk..

    Hoezo? Als ZZPer kun je gewoon je zakelijke rekening inzien hoor…

  21. eindelijk nu niet meer telkens inloggen op mun pc om ff je af en bijschriften te kunnen bekijken.

    ing kan hier echt van leren werkt snel en heel handig

  22. Eindelijk dan de 1e update van ABN.
    Op weg naar een perfecte app… diegene waar we geld mee kunnen overmaken.

    Ik heb de update van de app gedaan en krijg nu telkens geen service beschikbaar.

    Is dit bij iedereen of zijn er mensen waar de app wel werkt…..?

    Anders moet ik ff alles verwijderen en opnieuw instellen.

  23. Op digitaal gebied is Rabobank de onbetwiste winnaar, de ABN Amro lijkt nu ook grote stappen te maken. Alleen ING snapt het nog niet en hobbelt achter de digitalisering van de andere banken aan…

  24. Werkt hier prima. Eindelijk mijn bij- en afschrijvingen bekijken. Ook fijn dat er nu een uitlogbutton is,was toch altijd een beetje huiverig als ik hem afsloot.
    Dat betalen via de app is leuk,maar voor mij geen must.
    Dat doe ik wel via PayPal als het moet.

  25. Origineel geplaatst door ChristiaanHet is natuurlijk wel De Bank

    Nee, het Loket
    (vd Overheid)

  26. Echt een flinke verbetering ten opzichte van de oude versie. Eindelijk mijn zakelijke (ZZP) rekening erbij kunnen zetten.

    Nu alleen nog de toevoeging dat je kunt overmaken en dan zijn we helemaal blij. 🙂

  27. Origineel geplaatst door bstruik
    Nog steeds geen zakelijke ondersteuning? Belachelijk.

    Kan niet beter gezegd worden …

  28. Werkt bij mij ook prima, misschien ff je telefoon resetten?

  29. Nu alleen nog de ex-Fortis-rekening toevoegen…
    Die herkent hij nog niet.

  30. Origineel geplaatst door Inez
    Nu alleen nog de ex-Fortis-rekening toevoegen…Die herkent hij nog niet.

    Vreemd, hier wel.
    En nu idd de ING nog…

  31. Eindelijk, laat maar komen die verbeteringen.. Nu nog overboeken etc.

  32. Krijg de hele tijd de melding dat service niet beschikbaar is.

    Door hem opnieuw te installeren is het wel gelukt. Zal wel komen omdat ik een spaarrekening in de applicatie had staan. Ik kan deze nu ook niet meer toevoegen.

  33. Jaaaaa!!! Hèhè. Nu nog de finishing touch: volwaardig interappbankieren.

  34. Mooi, alleen jammer dat het minimaal 3.2 vereist. Voor 3G gebruikers op 3.1.3 werkt het dus niet.

  35. Jammer dat hij de fortis rekening nog niet kent het is toch 1 geworden. Niet dus

  36. Ik ben blij dat het saldo niet meer zo gigantisch op het scherm wordt getoond. Nu kan ik gewoon m’n saldo bekijken in de trein. (het iPhone 4 scherm heeft een hoge kijkhoek).

  37. ‘n super verbetering! Eindelijk.

  38. Ik pin bij hoge uitzondering, laat staan dat ik mijn iPhone gebruik om te bankieren. Er gaat te veel mis online.

  39. Geldt de update alleen voor os4? Ik heb een update gekregen, heb nog os3 op me iPhone

  40. @Pim Brussee: Dat is je eigen gevoel van bezorgdheid en onzekerheid.

  41. Jammer dat de update alleen voor 3.2 of hoger is. De iphone 3g loopt beter op 3.1.3, waarom is de update niet voor deze versie beschikbaar????

  42. De SNS heeft helemaal geen app. Maar dat is eigenlijk ook helemaal geen bank. Geen filialen, geen geld op de filialen, geen service, overal kosten aan verbinden en zakelijke kredieten die worden teruggevorderd. Ach… ben eigenlijk ook niet verbaasd.

  43. @Rene Nieuwenhuis: Tja… Zou ook nog eens voor zo’n SNS app moeten betalen.

  44. Na eeuwen lang zeuren krijgen we eindelijk wat we wouden. Het ziet er goed uit.

  45. Kan ik het saldo van mijn zakelijke rekeningen bekijken?

    Bij een eenmanszaak kunt u uw zakelijke rekening(en) bekijken in de Saldo app; u heeft dan wel een privérekening nodig om uw zakelijke rekening te kunnen koppelen. Rekeningen van andere rechtsvormen (bijvoorbeeld een maatschap, VOF, BV en/of NV ) kunnen niet in de Saldo app getoond worden.

    Welke rekeningen kan ik via ABN AMRO Saldo niet bekijken?

    De saldo-informatie van zakelijke rekeningen (ZZP’ers kunnen hun zakelijke rekening bekijken als zij die koppelen via hun privérekening), spaardeposito’s, effectenrekeningen en/of spaarloonrekeningen kunt u niet raadplegen.

  46. Origineel geplaatst door Remco
    Krijg de hele tijd de melding dat service niet beschikbaar is.Door hem opnieuw te installeren is het wel gelukt. Zal wel komen omdat ik een spaarrekening in de applicatie had staan. Ik kan deze nu ook niet meer toevoegen.

    Waarom krijg ik de melding ‘Service onbeschikbaar’?

    Dit kan meerdere oorzaken hebben:
    U hebt geen internetverbinding
    De app is niet beschikbaar door een technisch probleem
    U probeert na blokkeren met een nieuw rekeningnummer aan te melden. Hiervoor moet de bestaande koppeling opgeheven worden.

  47. @Gizmo: Nee helaas niet, enkel als je ook een privé rekening bij ABN-AMRO hebt.

  48. @daan Het is geen gevoel, maar realiteit!!!!!

  49. Weet iemand hoe je een zakelijke rekening aan je privérekening koppelt?

    Kan ik het saldo van mijn zakelijke rekeningen bekijken?

    Bij een eenmanszaak kunt u uw zakelijke rekening(en) bekijken in de Saldo app; u heeft dan wel een privérekening nodig om uw zakelijke rekening te kunnen koppelen. Rekeningen van andere rechtsvormen (bijvoorbeeld een maatschap, VOF, BV en/of NV ) kunnen niet in de Saldo app getoond worden.

  50. Origineel geplaatst door bartjuhhh
    haha mooie zaak kan ik eindelijk controleren waar mn vriendin dr geld allemaal uitgeeft hahahaha

    Wie heeft er dan ook een gezamelijke rekening? #burgerlijk

  51. Rekening toevoegen

    Ga naar het scherm ‘Rekeningen beheren’
    Druk op het kruisje
    Voer de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer in
    Geef de rekening een naam en druk op ‘Bewaar’.

    De rekening is nu toegevoegd.

    U kunt al uw betaal- en gewone spaarrekeningen*
    toevoegen. En/of-rekeningen en rekeningen van eenmanszaken (u heeft dan wel een privérekening om de koppeling te maken) zijn ook toe te voegen. Saldo van andere zakelijke rekeningen, spaarloonrekeningen, spaardeposito’s en rekeningen waarvoor u gemachtigd bent, kunt u niet bekijken.

    * Spaarrekeningen waar je kosteloos van kunt opnemen en waar geen beperkingen aan verbonden zijn.

  52. @Pim Brussee: Nee, echt het is je eigen onzekerheid.

    Er verlopen een hele hoop transacties via het internet, alleen zo nu en dan verloopt er iets niet helemaal goed. Dit zijn dan de gevallen die het meeste aandacht krijgen in de media.

  53. Lang (lang……) verwachte update. Klein foutje in het bericht: ik kon al sinds een paar weken (zonder app update) ineens mijn zakelijke rekening inzien. Nu nog betalen, zoeken, zelf bepalen hoe lang de geschiedenis is en een mooie ipad app, dan is ie perfect!

  54. Werkt niet: geen service beschikbaar

  55. In de nieuwe app worden op een of andere manier minder spaarrekeningen toegelaten. Als je een oude app upgrade waar de “verboden” spaarrekeningen instaan dan krijg je “geen service beschikbaar”.

    Wil je geen problemen bij upgrade haal dan van te voren alle spaarrekeningen eraf!

    Spaarrekening die ik wel kan toevoegen
    Bonus Special
    Spaarrekening die ik niet kan toevoegen
    Direct Sparen

  56. ERG, ERG, ERG JAMMER dat de update 3.2 of hoger vereist!!!!!!!

  57. Erg jammer dat zakelijke rekeningen nog steeds niet kunnen! En voor sommige mensen: er zijn meer dan alleen zzp rekeningen wat zakelijk is. Dus ook rekeningen van een BV moeten beschikbaar komen. Hoop dat daar nog snel een update voor komt.

  58. Prima app. Ik mis echter wel de mogelijkheid om mijn (voormalige) Fortis rekeningnummers toe te voegen. Gemiste kans. Iets voor een snelle update?

  59. Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik krijg alleen maar de melding de service is nu niet beschikbaar en etc…. te zien.

    Tot dusver niet 1 keer ingelogd nadat ik de app heb geüpdatet naar de laatste versie.

  60. Top, dit miste ik nog! Nu nog geld kunnen overmaken

  61. Kan iemand mij vertellen waarom de nieuwe app van de Abn Amro niet wordt geinstalleerd op mijn i-phone. De vorige deed het wel en nu niet meer! Heb wel de allereerste i-phone, ligt het daar aan??

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.