Na het uitbrengen van iOS 7.0.3 kunnen klanten van ABN AMRO hun Mobiel Bankieren app niet meer gebruiken. De app start wel op, maar sluit af zodra je inlogt. ABN-klanten kunnen dus beter even wachten met het updaten naar iOS 7.0.3. Degenen die dit al hebben gedaan zijn aangewezen op de ABN AMRO website. Op Twitter komen ook klachten van gebruikers voorbij. ABN AMRO geeft daar aan nog niet te weten wanneer het probleem is opgelost, en raadt mensen aan om hun e-mailadres in een DM te sturen. Ze worden dan per mail op de hoogte gehouden.
Het gisteravond door Apple uitgebrachte iOS 7.0.3 bevat overigens ook een fikse waslijst aan bugfixes, toevoegingen en verbeteringen. Veel van deze klachten waren zo wijdverspreid dat we er aandacht aan besteedden. Vandaar dat we vanochtend nog even op een rij hebben gezet welke grote problemen met het installeren van de update exact zijn verholpen.
Downloaden: Mobiel Bankieren van ABN AMRO (gratis, universeel, iOS 5.0+)
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 28 reacties