Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 17 reacties
Michel
Kijk zo kan het ook! Mooi bericht!
Dennis
Het hele verhaal van NS is sowieso een l*l-verhaal (“wij zijn zelf bezig iets te ontwikkelen”). Het geeft de armoede aan die er bij de NS heerst, dat ze met juridische stappen dreigen. Gelukkig is de ANWB wel wakker en in staat in te schatten dat deze app. ook extra aandacht en traffic naar de site brengt als mensen op hun PC’tje surfen. Bij de NS heerst denk ik voornamelijk de angst. Angst voor het onbekende, angst voor nieuwigheid en angst voor imago. Welk imago? Juist ja, welk imago?
Bacillus
Ze willen ook geen plee’s meer in de trein, dus oefenen met hurken…
Bart
Ik noem niets nieuws, maar het geeft wel duidelijk aan hoe verschillend beide ondernemingen omgaan met nieuwe ontwikkelingen. Hierbij mijn steun voor de heer Stevense en mag de ANWB maar stinkend(er) rijk worden.
wessel
Ik erger mij kapot aan het openbaar (mooi woord in deze context!) vervoer; niet in de laatste plaats vanwege de verscheikkelijk slechte informatie voorziening! Hoe is het in Godsnaam mogelijk dat dat anno 2008 nog steeds zo is? Omdat o.a. NS wordt geleid door incompetente sukkels die ipv met goede verbeteringen te komen uw en mijn geld liever besteden aan advocaten om innovatieve eenlingen kapot te maken! De NS geeft blijk van incompetentie door openbaar(e) vervoersgegevens niet nog meer openbaar te maken! Boycotten die hap! Zou de regering NS een schop onder de kont kunnen geven? Vierkante wiellen? Vierkante hersens zullen ze bedoelen!
wessel Meijer
Tonnen geeft NS uit aan TV Reclames om klanten te lokken, maar software maken waarmee je terplekke kunt kijken op welk perron de trein nu weer komt moet een ander doen en die gaan ze dwarszitten….. Wat een losers!
lenny
er is niet eens een bron voor die juridische stappen; ook dennis zelf heeft bevestigd niks gehoord te hebben.. Hou dan op met dat ‘roddeltje’..
Joe
Alles leuk en aardig, maar hoe zit dat met die ‘statistieken’? Gaat dat om verkoopcijfers van zijn app, of doet de app ook aan ‘phone home’ terwijl ie de data van de anwb site haalt?
bjørn
Dat de NS bezig is met een eigen app is niet zo gek. Bijna elke NS-medewerker heetf een PDA met eigen software van NS. Dus dan zal de NS ook wel willen dat hun app wordt gebruikt. Ze blijven een commercieel bedrijf.
De ANWB is een autobond en hoeft geen winst te maken. Misschien mogen ze het niet eens. Hoe dan ook is het hun taak om het op te nemen voor de automobilist.
Ik vind de applicatie echt niks waard, ze downloaden enkel een plaatje van de website van de ANWB. Trein daar in tegen is weer een app waar je wél wat mee kan en die ook iets bied wat de NS niet heeft.
peterdegrote
Complimenten voor de visie van de ANWB,ik heb direct de app aangeschaft,nu het zeker lijkt dat het een blijvertje is.
Natuurlijk kan je ook op de ANWB site kijken,maar dit werkt 100X sneller en makkelijker natuurlijk.
Ik maak 40.000 kilometer per jaar,en dan is 2,99 euro echt de moeite van het investeren waard,iedere extra snipper verkeers info kan de kostprijs al opleveren.
Coert
Heel goed van de ANWB. Sluit de kans alleen niet uit dat ze zelf met een dergelijke app zullen komen die gratis is…
Kijk zo kan het ook! Mooi bericht!
Het hele verhaal van NS is sowieso een l*l-verhaal (“wij zijn zelf bezig iets te ontwikkelen”). Het geeft de armoede aan die er bij de NS heerst, dat ze met juridische stappen dreigen. Gelukkig is de ANWB wel wakker en in staat in te schatten dat deze app. ook extra aandacht en traffic naar de site brengt als mensen op hun PC’tje surfen. Bij de NS heerst denk ik voornamelijk de angst. Angst voor het onbekende, angst voor nieuwigheid en angst voor imago. Welk imago? Juist ja, welk imago?
Ze willen ook geen plee’s meer in de trein, dus oefenen met hurken…
Ik noem niets nieuws, maar het geeft wel duidelijk aan hoe verschillend beide ondernemingen omgaan met nieuwe ontwikkelingen. Hierbij mijn steun voor de heer Stevense en mag de ANWB maar stinkend(er) rijk worden.
Ik erger mij kapot aan het openbaar (mooi woord in deze context!) vervoer; niet in de laatste plaats vanwege de verscheikkelijk slechte informatie voorziening! Hoe is het in Godsnaam mogelijk dat dat anno 2008 nog steeds zo is? Omdat o.a. NS wordt geleid door incompetente sukkels die ipv met goede verbeteringen te komen uw en mijn geld liever besteden aan advocaten om innovatieve eenlingen kapot te maken! De NS geeft blijk van incompetentie door openbaar(e) vervoersgegevens niet nog meer openbaar te maken! Boycotten die hap! Zou de regering NS een schop onder de kont kunnen geven? Vierkante wiellen? Vierkante hersens zullen ze bedoelen!
Tonnen geeft NS uit aan TV Reclames om klanten te lokken, maar software maken waarmee je terplekke kunt kijken op welk perron de trein nu weer komt moet een ander doen en die gaan ze dwarszitten….. Wat een losers!
er is niet eens een bron voor die juridische stappen; ook dennis zelf heeft bevestigd niks gehoord te hebben.. Hou dan op met dat ‘roddeltje’..
Alles leuk en aardig, maar hoe zit dat met die ‘statistieken’? Gaat dat om verkoopcijfers van zijn app, of doet de app ook aan ‘phone home’ terwijl ie de data van de anwb site haalt?
Dat de NS bezig is met een eigen app is niet zo gek. Bijna elke NS-medewerker heetf een PDA met eigen software van NS. Dus dan zal de NS ook wel willen dat hun app wordt gebruikt. Ze blijven een commercieel bedrijf.
De ANWB is een autobond en hoeft geen winst te maken. Misschien mogen ze het niet eens. Hoe dan ook is het hun taak om het op te nemen voor de automobilist.
Dus de belangen Ijn totaal anders.
Ik vind de applicatie echt niks waard, ze downloaden enkel een plaatje van de website van de ANWB. Trein daar in tegen is weer een app waar je wél wat mee kan en die ook iets bied wat de NS niet heeft.
Complimenten voor de visie van de ANWB,ik heb direct de app aangeschaft,nu het zeker lijkt dat het een blijvertje is.
Natuurlijk kan je ook op de ANWB site kijken,maar dit werkt 100X sneller en makkelijker natuurlijk.
Ik maak 40.000 kilometer per jaar,en dan is 2,99 euro echt de moeite van het investeren waard,iedere extra snipper verkeers info kan de kostprijs al opleveren.
Heel goed van de ANWB. Sluit de kans alleen niet uit dat ze zelf met een dergelijke app zullen komen die gratis is…
Dat is niet helemaal waar:
http://mobiel.ns.nl/
Verkeersinfo zou niet nodig zijn als de functie in google maps gewoon werkt!
hahaha, iemand moet de url naar deze reactie’s even mailen naar de NS… 😛
@NS – Trein gemist! –
De NS kan wat leren van de ANWB.
Om vooruit te komen moet je durven om kansen te pakken!