De belstatus-applicatie van P-Edge Media is eindelijk uitgebracht, waardoor je direct uit een native applicatie je resterende minuten, sms'jes en dagen die je bij T-Mobile hebt kunt uitlezen.
Moet je er nog voor betalen ook zeg… alsof je ze nog niet genoeg betaald(t) (hebt)… Die app zouden ze gratis als extra SERVICE moeten verspreiden!
RRPhantom
Erg handig, jammer dat het alleen voor T-Mobile is, anders had ik het zeker gekocht en dan maakt me die €1,59 ook niet uit.
RRPhantom
Mensen, mensen waarom moet alles gratis?; dit is toch niet door T-Mobile zelf gemaakt, dat zou een ander verhaal zijn.
Marcel
Zie nou niet zo snel de meerwaarde t.o.v. de webapp die T-Mobile zelf aanbied. Enige informatie die meer wordt weergegeven is de resterende aantal dagen, maar die moet je dan wel weer zelf invoeren. Ook al is het maar €1,59, voor mij zeker niet het geld waard.
Paul
Die E1.59 is het me niet waard als het via die belstatus-webapp n.b. gratis is. Jammer weer…
Marcel
Origineel geplaatst door RRPhantomMensen, mensen waarom moet alles gratis?; dit is toch niet door T-Mobile zelf gemaakt, dat zou een ander verhaal zijn.
Niet alles hoeft gratis maar voor iets betalen wat ook gratis is te verkrijgen gaat ook weer wat ver.
Rens verhoeven
Ik vind het echt belachlijk dat je moet betalen hij lijkt me wel handig maar de prijs doe ik het. Iet voor ik wacht wel op t-mobile zelf hun app uitbrengen tenzij p-edge media hem als nog gratis of lager dan 50 cent maakt dus hierbij p-edge media doe dat dat zou veel beter zijn en dan is de app fijn en betaalbaar want 1,59 is echt veel te veel
RoB
Rare jongens die T-Mobilers deze app MOET G R A T I S worden aangeboden !!!
Hoe moeilijk is het om te lezen dat die ONAFHANKELIJK van T-mobile is gemaakt!?!
Dejive
Dit is niet van T-mobile zelf RoB, T-Mobile komt zelf nog met een app.
cmdaulnis
Ik ben het mijn bovenburrman eens…
Ik irriteer me dagelijk aan het feit dat mensen niet de moeite nemen of gewoon uberhaubt niet kunnen lezen…
Meteen schreeuwen en dan ook nog eens het verkeerde…oh oh oh
Li
Origineel geplaatst door BasJe gaat daar toch niet voor betalen…om je tegoed op te vragen. Maarja zal wel aan mij ligen
Ben met je eens.
Matt
ik blijf gewoon de webbased “app” gebruiken. Is 1.60 goedkoper 🙂
Jongens, deze applicatie zou veel duurder moeten zijn. Een beetje € 1,59 vragen voor zoiets, hoe durven ze! Denken ze zeker dat ik arm ben ofzo! Waarom koop je niet een Samsungdingetje van 20 euro als je € 1,59 zo veel geld vindt?
Ruud
JE kunt hem ook GRATIS aanzetten via my tmobile.
Als je via je iphone naar tmobile site gaat. Inlogt op my t mobile kun je hem als app gratis downloaden…..
Joop
ok , goed maar ik heb een iPhone 3G zonder i-Abonnement, maar gewoon een T-Mobile Flex, als ik ingelogd ben zie ik wel de Resterende dagen, logisch is gewoon een tellertje; maar de rest wordt niet binnen gehaald, bij de webapp kreeg ik wel gewoon de gegevens binnen.
RHCPeter
Origineel geplaatst door Rens verhoevenIk vind het echt belachlijk dat je moet betalen hij lijkt me wel handig maar de prijs doe ik het. Iet voor ik wacht wel op t-mobile zelf hun app uitbrengen tenzij p-edge media hem als nog gratis of lager dan 50 cent maakt dus hierbij p-edge media doe dat dat zou veel beter zijn en dan is de app fijn en betaalbaar want 1,59 is echt veel te veel
Jezus doe eens wat aan je interpunctie en dergelijke. Wat leest dit piep zeg.
Jules
Maak toch GRATIS dit is inderdaad echt bullshit. Dokken voor iets wat je ook gratis via internet kan opvragen.
Stef
Bij mij werkt de web-app niet… Ik krijg telkens de melding:”Helaas, de T-Mobile Belstatus Gadget kon niet worden opgehaald. Probeer het later nog een keer of ga naar My T-Mobile. ”
Ik heb nu dus de app gekocht en….. Helaas, ook deze doet het niet!
T-mobile helpdesk stuurt me door naar Apple, en Apple weer naar T-Mobile…….
S. Porsche
Die web-applicatie van T-Mobile werkt ook waardeloos hoor. Elke keer staat er dat je hem opnieuw moet activeren of iets dergelijks. Terwijl je dat dan allang hebt gedaan. Vervolgens werkt ie even, om een paar dagen later ineens weer geactiveerd moet worden.
Laat maar zitten…
Geert
Mensen,
deze app werkt niet eens 🙁
weer 1,59 minder.
*snik *snik
De app werkt idd niet, en haalt gewoon de info uit de T-Mobile webapp… Wat een k.u.t.z.o.o.i zeg..
Mijn gegevens staan nog op die van vorige maand. Daarom keek ik ook nooit meer naar de T-mobile webapp. Omdat deze sinds 14/09 niet meer werkte bij mij (en vele anderen).
Dus ik dacht ik schaf deze app. aan.. Blijkt dus dat hij de data gewoon uit de T-mobile app haalt en niet via de login van My-T-mobile! Daar kloppen mijn gegevens namelijk wel!
Geldklopperij! Deze app!! Niet kopen dus!
lennae
jongens jongens jongens.. Dit is hetzelfde verhaal als die verkeersdienst, of de vandale woordenboek, of ‘trein’.. Allemaal een mooi jasje terwijl het (trein uitgezonderd) geen meerwaarde biedt dan de web versies… En daar moest niet gezeken worden om 2 eurootjes.. Doe het hier dan ook niet
gielk
ONZIN dat je er nu voor moet betalen ik betaal al per maand
hayphone
Deze app werkt bij mij wel, en ik vind het best wel een handige app. En wat is 1,59, daar koop je nog niet eens een brood voor…
Alleen weet ik niet goed wanneer mijn abbo is ingegaan. Twee maanden geleden kreeg ik m’n nieuwe bundel op de 9e, en afgelopen maand pas op de 11e… dus daar ga ik toch maar eens een keer een telefoontje richting T-mob aan wagen…
Allwin
Voor 79 eurocent wil ik hem wel kopen 🙂 Maar die brakke webapp werkt prima.
Geert
het werkt niet!
puh
DeWit
ik zat nav de header al te kijken bij de gratis top 25… niet gevonden, tot ik het artikel las en zag dat de app. 1,59 kostte… jammer maar helaas, ik ga hier niet voor betalen.
valeeva
logisch dat de ontwikkelaar hier geld voor vraagt. Wie van jullie werkt gratis?
De webapp van tmobile werkt niet prettig, steeds weer inloggen en activeren op de site. Dat hoeft met deze nieuwe app niet. Voor de prijs van een kroket heb je met 1 touch een overzicht.
Daaf
klopt toch geen donder van de status kan door hun 25 euro extra betalen deze maand
tinos
hoe kan het toch , dat het bij de ene wel werkt en bij de ander weer niet? ik denk dat we bijna toch allemaal hier met de iPhone 3g zitten?
Ik heb er 5 seconden over nagedacht om de app wel of niet te kopen. Toen bedacht ik me dat dit me van pas kan komen door niet meer over mijn belminuten heen te gaan. Dat is meestal meer dan de aankoopprijs van deze app. 🙂
De interface en het pluspunt van het maar éénmalig te hoeven inloggen is die 150 eurocenten waard.
Nu ook nog even achterhalen op welke dag van de maand mijn bundel vernieuwd wordt…
De webapp van tmobile werkt niet prettig, steeds weer inloggen en activeren op de site. Dat hoeft met deze nieuwe app niet. Voor de prijs van een kroket heb je met 1 touch een overzicht.
Dan ben je de enige, want ik heb ooit 1 keer hoeven inloggen, daarna nooit meer.
Jelle
Werkt prima bij mij, supersnel en up to date. Geen spijt van de 1,59!
Als je de reacties leest zie je dat ik zeker niet de enige ben.
Chillez
T-mobile gadget werkt voor mij prima en zou eigenlijk als app door t-mo beschikbaar gesteld moeten worden, maar ja dat duurt nog even. Ik heb deze app gekocht vanwege drie dingen:
1. Teller op icoon
2. Snelheid
3. Laat laatste stand zien mocht je geen internetverbinding hebben.
Pluspunt is ook dat ie beter smoelt, gebruikt tenminste het hele scherm.
Verder heb ik echt geen begrip voor diegenen die hier zeuren over gratis of niet en dat het niet werkt. Je hoeft het niet te kopen hoor maar blijkbaar is er een markt voor. Als het niet werkt – lezen…
Jongens voor niets gaat de zon op… iemand die een dergelijke applicatie waardeerd wil hier best voor betalen.
En wil je lekker iedere keer op een website moeten inloggen … moet je lekker zelf weten… die 1,59 heb ik in 1,5 minuut al terugverdient dus daar maak ik me niet druk om …
Liese
vreemd voor de mensen die telkens moeten inloggen of zich moeten registreren.. werkte bij mij in een keer.
Maar 1,59 voor een app die gegevens gebruikt van een webclip die gratis is en goed werkt? Ik zie het nut er niet van in. Als ie gratis was zou ik hem wel nemen, dan ben ik van die roze T af waar andere mensen maar wat graag op klikken uit nieuwsgierigheid en herkenning (roze T van T-Mobile kennen ze wel, ff kijken wat dat dan is voor app…) om vervolgens al die gegevens van je te kunnen zien :$
Buur
Ik heb ook eens ondervonden dat ik opnieuw moest registreren voor de T-Mobile webapp. Dit bleek te liggen aan dat ik de cookies van MobileSafari gewist had…
Dus voor degenen die er zo vaak last van hebben… Kan het zijn dat jullie steeds je cookies wissen?
Wat betreft deze app: ik blijf bij de gratis T-M webapp. Bevalt me prima. Heb hem eerst beeldvullend gemaakt en toen pas bewaard als icoon op het Springboard. Is nu steeds beeldvullend, dus ook hier voegt deze app niks toe. Wat betreft het aantal resterende dagen (het enige ‘extraatje’ van deze app wat ik zie): mijn abo is ingegaan op de 16e vd maand. Maar ik krijg steeds rond de 11e nieuw tegoed (misschien omdat mijn vorige abo vernieuwd is en dat liep steeds vanaf de 11e?). Dit extraatje is dus ook niet betrouwbaar. Nee, jammer voor de ontwikkelaar, maar ik ga het niet kopen.
jelle
voor de mensen waar het niet werkt: tmobile gebruikersnaam is hoofdlettergevoelig!
ISIG
Is die App wel veilig? Je moet wel je login-gegevens aangeven. Ik vertrouw zoiets niet…
Geert
ik heb een tm i 150 iphone 3g heb ook deze app gekocht heb 100 procent mijn goede wachtwoord plus gebruikersnaam gebruikt maar hij geeft niets aan. iemand een oplossing?
iPinda
werkt de app ook voor zakelijke accounts?
Liese
@isig – check of de webapp van t-mobile het doet, want als hij het daar doet, doet hij het zeer wss ook in deze app, omdat hij gewoon ale gegevens overneemt van de webapp.
Heb je je geregistreerd etc via de t-mobile-site via de iPhonebrowser? En staat ‘cookies toestaan’ aan in de instellingen van Safari?
Geert
ik weet niet zeker of je het tege mij had.. maar ik heb die webapp van t-mobile geactiveerd etc.. maar hij zegt dat de status niet kan worden opgehaald. safari staat op altijd toestaan van cookies. die webapp heeft het in het begin altijd gedaan dat wel.
Luc
Mijn T-Mobile web-app blijft op bijgewerkt tot 22-09-2008 staan terwijl wanneer ik inlog via ‘My T-Mobile’ de actuele informatie wel correct wordt weergegeven. Kan iemand mij toevallig vertellen of deze app het dan wel of niet goed weergeeft?
Bij voorbaat dank.
Geert
ik weet ws mijn probleem. ik heb mijn nummer over laten zetten en vanaf dat moment deed mijn web-app het ook niet meer. nu maar weer t-mobile bellen dan mijn account laten verwijderen en een nieuwe maken op mijn oude nummer en dan moet alles weer opgelost zijn en dan doet mijn vandaag aangeschafte app het ook weer:) hoop ik..
joblamie
lekker interessant die 1,59. Geen geld voor deze applicatie die 6x beter is uitgewerkt dan de gadget van t-mobile. Direct kopen lijkt me.
joblamie
P.S. Als je web gadget niet meer werkt komt dit door je nummerbehoud inderdaad. Heeft niks met cookies oid te maken en valt ook niet op te lossen. alleen account laten verwijderen. Typisch een probleem dat bij alle nummerbehouders speelt maar waar de gemiddelde T-Mobile medewerker NIETS vanaf weet. Echt heel vervelend. Onder gebruikers is algemeen bekend dat je account verwijderd moet worden maar probeer een T-Mobile medewerker maar eens uit te leggen dat jij het beter weer dan hij of zij….
Barry
Heb lang gewacht! Maar mijn wachten is beloond. Ik vind het een geweldige app, triest dat t-mobile er niet mee is gekomen. Werkt perfect! Kan direct en razendsnel resterende belminuten zien zonder in te loggen bij t-mobile! Dus kan beter mijn belkosten beheersen. Die paar centen wat de app kost is ie echt wel waard!
joblamie
Werkt helaas niet als de gadget van T het ook niet bij je doet na nummerbehoud. Althans, daar lijkt het op!
joop
iemand enig idee waarom het Niet werkt??? Krijg alleen te zien dat ik flex 100 heb maar verder geen info……..
iPho
Er is tijd ingestoken, dus niet moeilijk doen over 1,59. Dat gedram altijd over een paar eurootjes. Zie je het jezelf al doen?
Het werkt en is zeer functioneel.
Irri
Ten eerste, zouden de mensen die ELKE keer weer lopen te ZEUREN over de prijs verdwijnen van deze site. Het is al meerdere keren gezegd maar de noobs blijven maar zeuren. Pubers ga naar “geen stijl” of naar “hyves”. Zeer waarschijnlijk weten jullie niet eens hoe je een app moet schrijven, laat staan hoeveel tijd het kost.
Sorry ik moet dit even kwijt.
joblamie
irri je hoeft je niet te verontschuldigen dat je dit kwijt wilde, je hebt immers volkomen gelijk.
peterdegrote
Fijn dat mensen moeite doen om een app te maken die uiteindelijk maar in een beperkt gebied (Nederland) verkocht zal worden,en niet raar dat ze daar geld voor vragen.
Vindt je het te duur,niet kopen.
Dat gejank hier telkens in de comments van die types die denken dat alles gratis is is zo vermoeiend.
michal
Ik heb meteen op kopen gedrukt zonder erbij na te denken of ik het programma echt wel wil.
Ik heb nu een beetje spijt van me impulsieve gedrag.
🙁
awesomemac
YES! Eindelijk een app hiervoor. Werkt goed hier en is zijn € 1,59 absoluut waard!
Pl4y0r
Ik denk dat de meeste mensen in de war zijn.
Dit is geen programma dat ontwikkeld is door T-mobile.
Martin van Spanje heeft deze app ontwikkeld omdat hij zich ergerde aan het feit dat hij zijn minuten niet zo 123 kon nachecken.
Hij heeft geprobeerd te onderhandelen met T-mobile om de app gratis op de markt te brengen maar dat heeft tot niets geleid.
Hij heeft zelfs de app door een designer in een nieuw jasje laten steken. (wat ook kosten met zich meebrengt.)
En dan lopen jullie te zeuren over 1 eur en 59 cent?!
Maak jullie je eens druk over de benzine prijzen etc. die steeds weer omhoog gaan.
Laat die euro knaller eens een keer schieten en koop deze app!
vogan
dit is echt super handig gasten. Ik ben er blij mee, werkt veel sneller dan inloggen op de site en ziet er nog cool uit. 1,59 nu betalen en altijd in de gaten kunnen houden wanneer je bijna over je bundel gaat en dat bespaard weer. Ik stimuleer dit wel door deze apps te kopen.
michal
Bij wie werkt het icoontje nog meer niet?
Splatz
Wat is er mis met de gewone belstatus webapp van t-mobile?
Beetje zonde om dit te gaan kopen als er een gratis alternatief is.
Geschreven op mijn iPhone:p
Marco
Meteen gekocht en werkt pefect! 😀
Stelletje mierenneukers! 1.59? Waar praat je over? 😛
Origineel geplaatst door WhosnextJongens voor niets gaat de zon op… iemand die een dergelijke applicatie waardeerd wil hier best voor betalen.
En wil je lekker iedere keer op een website moeten inloggen … moet je lekker zelf weten… die 1,59 heb ik in 1,5 minuut al terugverdient dus daar maak ik me niet druk om …
Krijg je een lekker gevoel als je iedereen vertelt wat je wel niet verdient? Ik hoop niet dat je een volwassen persoon bent. Niet voor mezelf hoor, maar voor jou 🙂
Rog
Ik heb een onbeperkt mobiel internetabonnement. Ik ga dan toch niet €1,59 betalen voor zo’n app als het gewoon gratis kan?
man-u-el
Grote voordeel van deze app is dat hij veel sneller is en dat hij aangeeft hoeveel dagen nog in je bundel zitten. Ook krijg je een waarschuwing als 90% van de bundel verbeld is.
Joos
Ik heb hem gekocht, persoonlijk vind ik het erg handig en voor het geld laat ik hem niet liggen, knijperts. Nu hoef ik niet elke keer in te loggen op de t-mobile site, ideaal.
Paul
OPLOSSING PROBLEEM T-MOBILE:
Als de applicatie niet werkt, bel dan met T-Mobile om je account te verwijderen. Je kunt het beste vragen naar het DATA TEAM. Na maximaal 1,5 uur is dit gebeurd en vervolgens maak je een nieuw account aan. Dit kan met dezelfde gegevens als je gewend was. Vervolgens zal de applicatie wel werken! Eventueel even deactiveren via de website en weer activeren.
Succes. Paul
Eric
Een totaal nutteloze app.
Wat wil je er mee doen? Er zitten tellers in je toestel. Daar lees je data en tijdsduur ook mee af.
Alleen is het wel de gein dat je er natuurlijk geen rechten aan kunt ontlenen.
Je factuur (lees: de door tmobile verzamelde gegevens) is / zijn bepalend, niet de app. Net zo min als het telefonisch of middels My Tmobile opvragen van tegoeden.
Eric
PS: Die teller houdt bijvoorbeeld ook geen rekening met het feit dat je je eerste minuut ALTIJD betaald, dus als die app 5 seconden aangeeft zou dat net zo goed 5 minuten kunnen zijn (5 keer de voicemail en na 1 sec ophangen) bv.
Eric
PPS: Ik ben wel benieuwd naar de verschillen tussen wat er volgens jouw (de klant) op je app / teller stond, en wat er door tmobile in rekening is gebracht en of de app en tmobile tot de zelfde conclusie zijn gekomen.
Laat aub weten, zou leuk zijn 🙂
BBarbadoSS
Origineel geplaatst door EricPS: Die teller houdt bijvoorbeeld ook geen rekening met het feit dat je je eerste minuut ALTIJD betaald, dus als die app 5 seconden aangeeft zou dat net zo goed 5 minuten kunnen zijn (5 keer de voicemail en na 1 sec ophangen) bv.
PPPS: hou eens op met dat gezeik van je, je lijkt wel een vrouw man, zeuren zeuren en nog eens zeuren. sjongejonge… :S
Origineel geplaatst door EricPS: Die teller houdt bijvoorbeeld ook geen rekening met het feit dat je je eerste minuut ALTIJD betaald, dus als die app 5 seconden aangeeft zou dat net zo goed 5 minuten kunnen zijn (5 keer de voicemail en na 1 sec ophangen) bv.
PPPS: hou eens op met dat gezeik van je, je lijkt wel een vrouw man, zeuren zeuren en nog eens zeuren. sjongejonge… :S
Kom dan op zn minst met tegen argumenten ipv een lullig “zeur niet zo want daar kunnen mn tere gevoelens niet tegen” opmerking.
Het klopt toch wat er staat? Of bewijs je het tegendeel?
Kyhd
slecht voorbeeld. Gebruikers van die app hebben visual voicemail;)
Antimaterie
VOOR MENSEN DIE PROBLEMEN HEBBEN MET DE BELSTATUS-APP EN ONLANGS NUMMERBEHOUD HEBBEN GEDAAN:
Dankzij een van de posts hierboven is het probleem bij mij nu opgelost!
Fix het probleem in 10 stappen:
1. Bel t-mobile klantenservice op 0800 7111;
2. Maak geen keuze in het menu en wacht tot je wordt doorverbonden met een medewerker;
3. Vraag of je mag worden doorverbonden met het ‘Data Team’. Net zolang zeuren tot je wordt doorverbonden, de rest kan je niet helpen;
4. Eenmaal doorverbonden leg het probleem uit en zeg dat je ‘My T-Mobile account’ moet worden verwijderd omdat je belstatus-app niet meer werkt door activering nummerbehoud;
5. Dat gebeurt dan direct. Bedank en hang op;
6. Ga naar t-mobile.nl, klik op de knop ‘Log in’ rechts in beeld en klik op ‘Registreren’;
7. Maak een nieuwe account aan met je nieuwe nummer (je kunt je oude gebruikersnaam weer gebruiken als je wilt), wacht tot je een smsje hebt gekregen;
8. Inloggen en wachtwoord veranderen (je kunt je oude wachtwoord weer gebruiken als je wilt);
9. Login en wachtwoord invoeren in belstatus-app;
10. De dag in de maand waarop je bundels opnieuw beginnen is ook te vinden op My T-mobile onder het kopje ‘Mijn abonnement’ en dan ‘Startdatum contract’, dat voer je in in de Belstatus-app.
11. ALLES WERKT! 😀
Olé.
Wat een goede app trouwens, deze belstatus-app! Ziet er prachtig uit (op het icoontje na), zeer overzichtelijk, handig en ook nog eens goedkoop. Stukken beter dan de belstatus-gadget van T-mobile zelf. Die is wel gratis maar geeft geen belletje als de bundel bijna op is, is stukken lelijker en bovendien onhandig web-based.
Hulde aan de ontwikkelaar!
iNoodje
Bovenstaande oplossing van Antimaterie werkt inderdaad!
Dankjewel!
Aanvulling: Als je twee keer optie 4 kiest in het keuzemenu van T-Mobile Klantenservice kom je rechtstreeks bij het datateam terecht zonder dat je moet worden doorverbonden…
EDIT: Moet er nog even bij vermelden dat ik erg goed werd geholpen door de T-Mobile medewerker. Hij bleef aan de lijn totdat het werkte. (En dat was binnen een paar minuten!).
@Antimaterie – Bedankt, werkt goed. Nog wel een foutje in het programma, de belstatus is geheel gevuld, terwijl ik nog maar 78 van de 150 minuten heb 🙁
SMS weet ik niet of werkt, daarvan heb ik ook inderdaad meer over dan ik maandelijks krijg, dus die hoort ook wel helemaal vol te zijn.
voor de klagers over het icoontje, 🙂 Ik heb de grafische elementen van de app gemaakt.
Ik ben bezig met een nieuw icon, doordat T-Mobile hem niet in het magenta wilde heeft p-edge de interface vrij snel omgezet naar oranje, en heb ik geen invloed gehad op de header en het icoontje,.. wordt dus snel gefixed.
🙂
Jeroen
Bedankt voor de instructies, het werkt, behalve dat ik m’n oude accountnaam niet kan hergebruiken (geeft melding ‘reeds in gebruik’).
Hebben meer mensen deze ervaring? Het lijkt me dat het oude account kan worden verwijderd…
Mees
Ik vroeg me af waarom je het handig vindt om je belstatus in de gaten te houden. Stoppen jullie dan met bellen als je tegoed bijna op is of zo? Raar…
magnetronmaaltijd
@Mees: Nee maar zo kun je het telefoonverkeer een beetje onder controle houden. Als ik bijvoorbeeld weet dat ik nog 30minuten over heb en nog 1 week ermee moet doen dan ga ik geen lange gesprekken voeren en sms ik wat meer. Ook kunnen de kosten bij een T-Mobile iPhone abonnement best uit de pan stijgen als buiten te bundel gebeld wordt.
Je gaat daar toch niet voor betalen…om je tegoed op te vragen. Maarja zal wel aan mij ligen
Moet je er nog voor betalen ook zeg… alsof je ze nog niet genoeg betaald(t) (hebt)… Die app zouden ze gratis als extra SERVICE moeten verspreiden!
Erg handig, jammer dat het alleen voor T-Mobile is, anders had ik het zeker gekocht en dan maakt me die €1,59 ook niet uit.
Mensen, mensen waarom moet alles gratis?; dit is toch niet door T-Mobile zelf gemaakt, dat zou een ander verhaal zijn.
Zie nou niet zo snel de meerwaarde t.o.v. de webapp die T-Mobile zelf aanbied. Enige informatie die meer wordt weergegeven is de resterende aantal dagen, maar die moet je dan wel weer zelf invoeren. Ook al is het maar €1,59, voor mij zeker niet het geld waard.
Die E1.59 is het me niet waard als het via die belstatus-webapp n.b. gratis is. Jammer weer…
Niet alles hoeft gratis maar voor iets betalen wat ook gratis is te verkrijgen gaat ook weer wat ver.
Ik vind het echt belachlijk dat je moet betalen hij lijkt me wel handig maar de prijs doe ik het. Iet voor ik wacht wel op t-mobile zelf hun app uitbrengen tenzij p-edge media hem als nog gratis of lager dan 50 cent maakt dus hierbij p-edge media doe dat dat zou veel beter zijn en dan is de app fijn en betaalbaar want 1,59 is echt veel te veel
Rare jongens die T-Mobilers deze app MOET G R A T I S worden aangeboden !!!
@RoB –
Hoe moeilijk is het om te lezen dat die ONAFHANKELIJK van T-mobile is gemaakt!?!
Dit is niet van T-mobile zelf RoB, T-Mobile komt zelf nog met een app.
Ik ben het mijn bovenburrman eens…
Ik irriteer me dagelijk aan het feit dat mensen niet de moeite nemen of gewoon uberhaubt niet kunnen lezen…
Meteen schreeuwen en dan ook nog eens het verkeerde…oh oh oh
Ben met je eens.
ik blijf gewoon de webbased “app” gebruiken. Is 1.60 goedkoper 🙂
Jongens, deze applicatie zou veel duurder moeten zijn. Een beetje € 1,59 vragen voor zoiets, hoe durven ze! Denken ze zeker dat ik arm ben ofzo! Waarom koop je niet een Samsungdingetje van 20 euro als je € 1,59 zo veel geld vindt?
JE kunt hem ook GRATIS aanzetten via my tmobile.
Als je via je iphone naar tmobile site gaat. Inlogt op my t mobile kun je hem als app gratis downloaden…..
ok , goed maar ik heb een iPhone 3G zonder i-Abonnement, maar gewoon een T-Mobile Flex, als ik ingelogd ben zie ik wel de Resterende dagen, logisch is gewoon een tellertje; maar de rest wordt niet binnen gehaald, bij de webapp kreeg ik wel gewoon de gegevens binnen.
Jezus doe eens wat aan je interpunctie en dergelijke. Wat leest dit piep zeg.
Maak toch GRATIS dit is inderdaad echt bullshit. Dokken voor iets wat je ook gratis via internet kan opvragen.
Bij mij werkt de web-app niet… Ik krijg telkens de melding:”Helaas, de T-Mobile Belstatus Gadget kon niet worden opgehaald. Probeer het later nog een keer of ga naar My T-Mobile. ”
Ik heb nu dus de app gekocht en….. Helaas, ook deze doet het niet!
T-mobile helpdesk stuurt me door naar Apple, en Apple weer naar T-Mobile…….
Die web-applicatie van T-Mobile werkt ook waardeloos hoor. Elke keer staat er dat je hem opnieuw moet activeren of iets dergelijks. Terwijl je dat dan allang hebt gedaan. Vervolgens werkt ie even, om een paar dagen later ineens weer geactiveerd moet worden.
Laat maar zitten…
Mensen,
deze app werkt niet eens 🙁
weer 1,59 minder.
*snik *snik
De app werkt idd niet, en haalt gewoon de info uit de T-Mobile webapp… Wat een k.u.t.z.o.o.i zeg..
Mijn gegevens staan nog op die van vorige maand. Daarom keek ik ook nooit meer naar de T-mobile webapp. Omdat deze sinds 14/09 niet meer werkte bij mij (en vele anderen).
Dus ik dacht ik schaf deze app. aan.. Blijkt dus dat hij de data gewoon uit de T-mobile app haalt en niet via de login van My-T-mobile! Daar kloppen mijn gegevens namelijk wel!
Geldklopperij! Deze app!! Niet kopen dus!
jongens jongens jongens.. Dit is hetzelfde verhaal als die verkeersdienst, of de vandale woordenboek, of ‘trein’.. Allemaal een mooi jasje terwijl het (trein uitgezonderd) geen meerwaarde biedt dan de web versies… En daar moest niet gezeken worden om 2 eurootjes.. Doe het hier dan ook niet
ONZIN dat je er nu voor moet betalen ik betaal al per maand
Deze app werkt bij mij wel, en ik vind het best wel een handige app. En wat is 1,59, daar koop je nog niet eens een brood voor…
Alleen weet ik niet goed wanneer mijn abbo is ingegaan. Twee maanden geleden kreeg ik m’n nieuwe bundel op de 9e, en afgelopen maand pas op de 11e… dus daar ga ik toch maar eens een keer een telefoontje richting T-mob aan wagen…
Voor 79 eurocent wil ik hem wel kopen 🙂 Maar die brakke webapp werkt prima.
het werkt niet!
puh
ik zat nav de header al te kijken bij de gratis top 25… niet gevonden, tot ik het artikel las en zag dat de app. 1,59 kostte… jammer maar helaas, ik ga hier niet voor betalen.
logisch dat de ontwikkelaar hier geld voor vraagt. Wie van jullie werkt gratis?
De webapp van tmobile werkt niet prettig, steeds weer inloggen en activeren op de site. Dat hoeft met deze nieuwe app niet. Voor de prijs van een kroket heb je met 1 touch een overzicht.
klopt toch geen donder van de status kan door hun 25 euro extra betalen deze maand
hoe kan het toch , dat het bij de ene wel werkt en bij de ander weer niet? ik denk dat we bijna toch allemaal hier met de iPhone 3g zitten?
Ik heb er 5 seconden over nagedacht om de app wel of niet te kopen. Toen bedacht ik me dat dit me van pas kan komen door niet meer over mijn belminuten heen te gaan. Dat is meestal meer dan de aankoopprijs van deze app. 🙂
De interface en het pluspunt van het maar éénmalig te hoeven inloggen is die 150 eurocenten waard.
Nu ook nog even achterhalen op welke dag van de maand mijn bundel vernieuwd wordt…
Excuses, ik kan ook niet lezen, de prijs is 159 centen 😉
Mwah ik ga geen geld betalen voor iets wat ik (bijna) net zoals is als via safari. Werkt prima via een bookmark dus daar blijf ik maar bij.
zeker voor mensen met onbeperkt mobiel internet abonnement is dit een waste of money.. die kunnen het wel “gratis” doen via mobile safari..
Dan ben je de enige, want ik heb ooit 1 keer hoeven inloggen, daarna nooit meer.
Werkt prima bij mij, supersnel en up to date. Geen spijt van de 1,59!
Stuk beter dan die langzame, schrale webapp!
http://xs432.xs.to/xs432/08434/photo854.jpg
http://xs432.xs.to/xs432/08434/photo1828.jpg
Toch ook maar aangeschaft.
Ziet er netjes en overzichtelijk uit.
Nu nog even kijken per wanneer de bundel ingaat 🙂
@Le0 –
Als je de reacties leest zie je dat ik zeker niet de enige ben.
T-mobile gadget werkt voor mij prima en zou eigenlijk als app door t-mo beschikbaar gesteld moeten worden, maar ja dat duurt nog even. Ik heb deze app gekocht vanwege drie dingen:
1. Teller op icoon
2. Snelheid
3. Laat laatste stand zien mocht je geen internetverbinding hebben.
Pluspunt is ook dat ie beter smoelt, gebruikt tenminste het hele scherm.
Verder heb ik echt geen begrip voor diegenen die hier zeuren over gratis of niet en dat het niet werkt. Je hoeft het niet te kopen hoor maar blijkbaar is er een markt voor. Als het niet werkt – lezen…
Jongens voor niets gaat de zon op… iemand die een dergelijke applicatie waardeerd wil hier best voor betalen.
En wil je lekker iedere keer op een website moeten inloggen … moet je lekker zelf weten… die 1,59 heb ik in 1,5 minuut al terugverdient dus daar maak ik me niet druk om …
vreemd voor de mensen die telkens moeten inloggen of zich moeten registreren.. werkte bij mij in een keer.
Maar 1,59 voor een app die gegevens gebruikt van een webclip die gratis is en goed werkt? Ik zie het nut er niet van in. Als ie gratis was zou ik hem wel nemen, dan ben ik van die roze T af waar andere mensen maar wat graag op klikken uit nieuwsgierigheid en herkenning (roze T van T-Mobile kennen ze wel, ff kijken wat dat dan is voor app…) om vervolgens al die gegevens van je te kunnen zien :$
Ik heb ook eens ondervonden dat ik opnieuw moest registreren voor de T-Mobile webapp. Dit bleek te liggen aan dat ik de cookies van MobileSafari gewist had…
Dus voor degenen die er zo vaak last van hebben… Kan het zijn dat jullie steeds je cookies wissen?
Wat betreft deze app: ik blijf bij de gratis T-M webapp. Bevalt me prima. Heb hem eerst beeldvullend gemaakt en toen pas bewaard als icoon op het Springboard. Is nu steeds beeldvullend, dus ook hier voegt deze app niks toe. Wat betreft het aantal resterende dagen (het enige ‘extraatje’ van deze app wat ik zie): mijn abo is ingegaan op de 16e vd maand. Maar ik krijg steeds rond de 11e nieuw tegoed (misschien omdat mijn vorige abo vernieuwd is en dat liep steeds vanaf de 11e?). Dit extraatje is dus ook niet betrouwbaar. Nee, jammer voor de ontwikkelaar, maar ik ga het niet kopen.
voor de mensen waar het niet werkt: tmobile gebruikersnaam is hoofdlettergevoelig!
Is die App wel veilig? Je moet wel je login-gegevens aangeven. Ik vertrouw zoiets niet…
ik heb een tm i 150 iphone 3g heb ook deze app gekocht heb 100 procent mijn goede wachtwoord plus gebruikersnaam gebruikt maar hij geeft niets aan. iemand een oplossing?
werkt de app ook voor zakelijke accounts?
@isig – check of de webapp van t-mobile het doet, want als hij het daar doet, doet hij het zeer wss ook in deze app, omdat hij gewoon ale gegevens overneemt van de webapp.
Heb je je geregistreerd etc via de t-mobile-site via de iPhonebrowser? En staat ‘cookies toestaan’ aan in de instellingen van Safari?
ik weet niet zeker of je het tege mij had.. maar ik heb die webapp van t-mobile geactiveerd etc.. maar hij zegt dat de status niet kan worden opgehaald. safari staat op altijd toestaan van cookies. die webapp heeft het in het begin altijd gedaan dat wel.
Mijn T-Mobile web-app blijft op bijgewerkt tot 22-09-2008 staan terwijl wanneer ik inlog via ‘My T-Mobile’ de actuele informatie wel correct wordt weergegeven. Kan iemand mij toevallig vertellen of deze app het dan wel of niet goed weergeeft?
Bij voorbaat dank.
ik weet ws mijn probleem. ik heb mijn nummer over laten zetten en vanaf dat moment deed mijn web-app het ook niet meer. nu maar weer t-mobile bellen dan mijn account laten verwijderen en een nieuwe maken op mijn oude nummer en dan moet alles weer opgelost zijn en dan doet mijn vandaag aangeschafte app het ook weer:) hoop ik..
lekker interessant die 1,59. Geen geld voor deze applicatie die 6x beter is uitgewerkt dan de gadget van t-mobile. Direct kopen lijkt me.
P.S. Als je web gadget niet meer werkt komt dit door je nummerbehoud inderdaad. Heeft niks met cookies oid te maken en valt ook niet op te lossen. alleen account laten verwijderen. Typisch een probleem dat bij alle nummerbehouders speelt maar waar de gemiddelde T-Mobile medewerker NIETS vanaf weet. Echt heel vervelend. Onder gebruikers is algemeen bekend dat je account verwijderd moet worden maar probeer een T-Mobile medewerker maar eens uit te leggen dat jij het beter weer dan hij of zij….
Heb lang gewacht! Maar mijn wachten is beloond. Ik vind het een geweldige app, triest dat t-mobile er niet mee is gekomen. Werkt perfect! Kan direct en razendsnel resterende belminuten zien zonder in te loggen bij t-mobile! Dus kan beter mijn belkosten beheersen. Die paar centen wat de app kost is ie echt wel waard!
Werkt helaas niet als de gadget van T het ook niet bij je doet na nummerbehoud. Althans, daar lijkt het op!
iemand enig idee waarom het Niet werkt??? Krijg alleen te zien dat ik flex 100 heb maar verder geen info……..
Er is tijd ingestoken, dus niet moeilijk doen over 1,59. Dat gedram altijd over een paar eurootjes. Zie je het jezelf al doen?
Het werkt en is zeer functioneel.
Ten eerste, zouden de mensen die ELKE keer weer lopen te ZEUREN over de prijs verdwijnen van deze site. Het is al meerdere keren gezegd maar de noobs blijven maar zeuren. Pubers ga naar “geen stijl” of naar “hyves”. Zeer waarschijnlijk weten jullie niet eens hoe je een app moet schrijven, laat staan hoeveel tijd het kost.
Sorry ik moet dit even kwijt.
irri je hoeft je niet te verontschuldigen dat je dit kwijt wilde, je hebt immers volkomen gelijk.
Fijn dat mensen moeite doen om een app te maken die uiteindelijk maar in een beperkt gebied (Nederland) verkocht zal worden,en niet raar dat ze daar geld voor vragen.
Vindt je het te duur,niet kopen.
Dat gejank hier telkens in de comments van die types die denken dat alles gratis is is zo vermoeiend.
Ik heb meteen op kopen gedrukt zonder erbij na te denken of ik het programma echt wel wil.
Ik heb nu een beetje spijt van me impulsieve gedrag.
🙁
YES! Eindelijk een app hiervoor. Werkt goed hier en is zijn € 1,59 absoluut waard!
Ik denk dat de meeste mensen in de war zijn.
Dit is geen programma dat ontwikkeld is door T-mobile.
Martin van Spanje heeft deze app ontwikkeld omdat hij zich ergerde aan het feit dat hij zijn minuten niet zo 123 kon nachecken.
Hij heeft geprobeerd te onderhandelen met T-mobile om de app gratis op de markt te brengen maar dat heeft tot niets geleid.
Hij heeft zelfs de app door een designer in een nieuw jasje laten steken. (wat ook kosten met zich meebrengt.)
En dan lopen jullie te zeuren over 1 eur en 59 cent?!
Maak jullie je eens druk over de benzine prijzen etc. die steeds weer omhoog gaan.
Laat die euro knaller eens een keer schieten en koop deze app!
dit is echt super handig gasten. Ik ben er blij mee, werkt veel sneller dan inloggen op de site en ziet er nog cool uit. 1,59 nu betalen en altijd in de gaten kunnen houden wanneer je bijna over je bundel gaat en dat bespaard weer. Ik stimuleer dit wel door deze apps te kopen.
Bij wie werkt het icoontje nog meer niet?
Wat is er mis met de gewone belstatus webapp van t-mobile?
Beetje zonde om dit te gaan kopen als er een gratis alternatief is.
Geschreven op mijn iPhone:p
Meteen gekocht en werkt pefect! 😀
Stelletje mierenneukers! 1.59? Waar praat je over? 😛
Krijg je een lekker gevoel als je iedereen vertelt wat je wel niet verdient? Ik hoop niet dat je een volwassen persoon bent. Niet voor mezelf hoor, maar voor jou 🙂
Ik heb een onbeperkt mobiel internetabonnement. Ik ga dan toch niet €1,59 betalen voor zo’n app als het gewoon gratis kan?
Grote voordeel van deze app is dat hij veel sneller is en dat hij aangeeft hoeveel dagen nog in je bundel zitten. Ook krijg je een waarschuwing als 90% van de bundel verbeld is.
Ik heb hem gekocht, persoonlijk vind ik het erg handig en voor het geld laat ik hem niet liggen, knijperts. Nu hoef ik niet elke keer in te loggen op de t-mobile site, ideaal.
OPLOSSING PROBLEEM T-MOBILE:
Als de applicatie niet werkt, bel dan met T-Mobile om je account te verwijderen. Je kunt het beste vragen naar het DATA TEAM. Na maximaal 1,5 uur is dit gebeurd en vervolgens maak je een nieuw account aan. Dit kan met dezelfde gegevens als je gewend was. Vervolgens zal de applicatie wel werken! Eventueel even deactiveren via de website en weer activeren.
Succes. Paul
Een totaal nutteloze app.
Wat wil je er mee doen? Er zitten tellers in je toestel. Daar lees je data en tijdsduur ook mee af.
Alleen is het wel de gein dat je er natuurlijk geen rechten aan kunt ontlenen.
Je factuur (lees: de door tmobile verzamelde gegevens) is / zijn bepalend, niet de app. Net zo min als het telefonisch of middels My Tmobile opvragen van tegoeden.
PS: Die teller houdt bijvoorbeeld ook geen rekening met het feit dat je je eerste minuut ALTIJD betaald, dus als die app 5 seconden aangeeft zou dat net zo goed 5 minuten kunnen zijn (5 keer de voicemail en na 1 sec ophangen) bv.
PPS: Ik ben wel benieuwd naar de verschillen tussen wat er volgens jouw (de klant) op je app / teller stond, en wat er door tmobile in rekening is gebracht en of de app en tmobile tot de zelfde conclusie zijn gekomen.
Laat aub weten, zou leuk zijn 🙂
PPPS: hou eens op met dat gezeik van je, je lijkt wel een vrouw man, zeuren zeuren en nog eens zeuren. sjongejonge… :S
Kom dan op zn minst met tegen argumenten ipv een lullig “zeur niet zo want daar kunnen mn tere gevoelens niet tegen” opmerking.
Het klopt toch wat er staat? Of bewijs je het tegendeel?
slecht voorbeeld. Gebruikers van die app hebben visual voicemail;)
VOOR MENSEN DIE PROBLEMEN HEBBEN MET DE BELSTATUS-APP EN ONLANGS NUMMERBEHOUD HEBBEN GEDAAN:
Dankzij een van de posts hierboven is het probleem bij mij nu opgelost!
Fix het probleem in 10 stappen:
1. Bel t-mobile klantenservice op 0800 7111;
2. Maak geen keuze in het menu en wacht tot je wordt doorverbonden met een medewerker;
3. Vraag of je mag worden doorverbonden met het ‘Data Team’. Net zolang zeuren tot je wordt doorverbonden, de rest kan je niet helpen;
4. Eenmaal doorverbonden leg het probleem uit en zeg dat je ‘My T-Mobile account’ moet worden verwijderd omdat je belstatus-app niet meer werkt door activering nummerbehoud;
5. Dat gebeurt dan direct. Bedank en hang op;
6. Ga naar t-mobile.nl, klik op de knop ‘Log in’ rechts in beeld en klik op ‘Registreren’;
7. Maak een nieuwe account aan met je nieuwe nummer (je kunt je oude gebruikersnaam weer gebruiken als je wilt), wacht tot je een smsje hebt gekregen;
8. Inloggen en wachtwoord veranderen (je kunt je oude wachtwoord weer gebruiken als je wilt);
9. Login en wachtwoord invoeren in belstatus-app;
10. De dag in de maand waarop je bundels opnieuw beginnen is ook te vinden op My T-mobile onder het kopje ‘Mijn abonnement’ en dan ‘Startdatum contract’, dat voer je in in de Belstatus-app.
11. ALLES WERKT! 😀
Olé.
Wat een goede app trouwens, deze belstatus-app! Ziet er prachtig uit (op het icoontje na), zeer overzichtelijk, handig en ook nog eens goedkoop. Stukken beter dan de belstatus-gadget van T-mobile zelf. Die is wel gratis maar geeft geen belletje als de bundel bijna op is, is stukken lelijker en bovendien onhandig web-based.
Hulde aan de ontwikkelaar!
Bovenstaande oplossing van Antimaterie werkt inderdaad!
Dankjewel!
Aanvulling: Als je twee keer optie 4 kiest in het keuzemenu van T-Mobile Klantenservice kom je rechtstreeks bij het datateam terecht zonder dat je moet worden doorverbonden…
EDIT: Moet er nog even bij vermelden dat ik erg goed werd geholpen door de T-Mobile medewerker. Hij bleef aan de lijn totdat het werkte. (En dat was binnen een paar minuten!).
@Antimaterie – Bedankt, werkt goed. Nog wel een foutje in het programma, de belstatus is geheel gevuld, terwijl ik nog maar 78 van de 150 minuten heb 🙁
SMS weet ik niet of werkt, daarvan heb ik ook inderdaad meer over dan ik maandelijks krijg, dus die hoort ook wel helemaal vol te zijn.
voor de klagers over het icoontje, 🙂 Ik heb de grafische elementen van de app gemaakt.
Ik ben bezig met een nieuw icon, doordat T-Mobile hem niet in het magenta wilde heeft p-edge de interface vrij snel omgezet naar oranje, en heb ik geen invloed gehad op de header en het icoontje,.. wordt dus snel gefixed.
🙂
Bedankt voor de instructies, het werkt, behalve dat ik m’n oude accountnaam niet kan hergebruiken (geeft melding ‘reeds in gebruik’).
Hebben meer mensen deze ervaring? Het lijkt me dat het oude account kan worden verwijderd…
Ik vroeg me af waarom je het handig vindt om je belstatus in de gaten te houden. Stoppen jullie dan met bellen als je tegoed bijna op is of zo? Raar…
@Mees: Nee maar zo kun je het telefoonverkeer een beetje onder controle houden. Als ik bijvoorbeeld weet dat ik nog 30minuten over heb en nog 1 week ermee moet doen dan ga ik geen lange gesprekken voeren en sms ik wat meer. Ook kunnen de kosten bij een T-Mobile iPhone abonnement best uit de pan stijgen als buiten te bundel gebeld wordt.