wie weet gaat ie dat toevoegen
hij was opzoek naar verbeteringen volgens (een van zijn eigen zite’s) http://www.macwereld.nl
Bart
Zijn er echt mensen die € 1,59 betalen om hun beltegoed te kunnen zien? Ik ben heus niet tegen betaalde apps, ik heb er zelf al een paar gekocht. Maar bij deze app is de verhouding tussen prijs en functionaliteit volgens mij een beetje zoek…
Ik snap juist de mensen niet, die niet snappen dat mensen hier geld voor willen betalen.
Idd, er is een gratis alternatief van t-mobile zelf, maar dit is browser based, en als ik het goed wil zien moet ik eerst 2 vingers bewegen om alles goed duidelijk in beeld te krijgen. Dat willen de mensen die deze app kopen waarschijnlijk niet.
Laten we eens even met zijn allen rekenen:
Stel je gebruikt de iphone voor de rest van je leven. En we gaan er vanuit dat je gemiddeld 85 word. En de gemiddelde aanschaf leeftijd is 25?.
Dan gebruik je de iphone voor 60jaar.
Het opstarten en gebruiken van de t-mobile oplossing kost laten we zeggen ongeveer 12seconden om alles goed in beeld te krijgen.
En ik vraag gemiddeld 2 keer per dag mijn belstatus op via de t-mobile oplossing.
Dan nu de rekensom:
12sec * 2keer gebruiken = 24sec
24sec * 365dagen = 8760sec per jaar
8760sec * 60jaar = 525600sec per 60jaar
525600sec ……………… ( Weet zo even snel niet uit mijn hoofd om dit om te rekenen naar dagen, MAAR met hulp van internet) 6.06 Dagen Verspild aan een t-mobile app
Ok en nu dezelfde rekensom voor Belstatus:
Gebruik 60jaar
Opvragen belstatus kost bij de app 5sec
Opvragen 2x per dag
5sec * 2keer gebruiken = 10sec
10sec * 365dagen = 3650sec per jaar
3650sec * 60jaar = 219000sec per 60jaar
219000sec ……………… 2.53 Dagen verspild aan de Belstatus app
Yep, ik betaal graag 1,59 EURO om vervolgens de ‘extra kosten’ gemakkelijk te beperken. Op het moment dat ik met deze app even check of ik geen belminuten meer heb bespaar ik 0,25 per minuut (die je normaliter betaald buiten de bundel). Dan bel ik even via skype tot het nieuwe beltegoed. Zes minuten niet bellen en het geld heb ik er dan al weer uit.
Vreemde redenatie, voor mensen die veel bellen en altijd op het randje van hun bundel zitten is het juist ideaal om anytime, anywhere hun belstatus te checken.
Rekening houden met het aantal minuten, hoeveel de kosten voor volgende maand zullen zijn, hoeveel dagen nog tot volgende bundel etc.
Prima app voor het geld.
Maurits
Ik hoop toch echt op die zakelijke app, dan betaal ik er graag 1,59 voor hoor
(((BEAR)))
@ Bart
Misschien jij niet, maar het is toch echt een super handige app om heel gauw je status even te checken.
j00st
Volgens mij is Bart het nu wel duidelijk..
Robert
Ja en nu nog ff voor KPN ook eentje maken dan ben ik ook blij
Menno
Ik ben het met Bart eens. Waarom € 1,59 betalen terwijl de t-mobile webapp prima zijn werk doet, gratis.
Tom
Ik gebruik gewoon de T-mobile belstatus gadget. Werkt prima!
ik hou eigenlijk altijd belminuten over, maar dit is mischien wel makkelijk om de smsjes in de gaten te houden.
pablo
Ik snap het niet, ik heb een zakelijk abonnement en het werkt gewoon prima. Hoe kan dat dan?
sebway
Origineel geplaatst door Bart Zijn er echt mensen die € 1,59 betalen om hun beltegoed te kunnen zien? Ik ben heus niet tegen betaalde apps, ik heb er zelf al een paar gekocht. Maar bij deze app is de verhouding tussen prijs en functionaliteit volgens mij een beetje zoek…
Werkt perfect. Ik vind het beter dan dat gratis T-mobile ding.
In de App Store krijg ik geen melding van een update en m’n Belstatus spaced nu helemaal! Ik wil die update :(… Zal waarschijnlijk eventjes moeten wachten.
JDFS
Yes, heb ‘m! 😀
EDIT: En nu blijft die de hele tijd op installeren staan, iemand anders ook dit probleem?
Ik heb al maanden de gratis T-M belstatus webapp (zie link onderaan artikel) via MobileSafari ingesteld en deze qua grootte aangepast aan het iPhone-scherm (iedereen weet toch wel dat je webpagina’s kunt pinchen?); hierna opgeslagen als knop op het springboard, zodat ik het kan opstarten als ware het een app.
Eenmalig een paar extra handelingen t.o.v. deze app installeren dus! Maar hiermee heb ik net zo goed per direct en net zo snel, als ik dat wil, mijn bel- en smsgegevens onder 1 knop zitten, echter dan compleet gratis. En het is net zo overzichtelijk en makkelijk als deze app starten (het lijkt nu zelfs op deze app, alleen is de achtergrond T-M roze… Eigenlijk moet ik het omdraaien: deze app lijkt nu wel op de webapp, want die was er eerder).
Ik snap nog steeds niet dat mensen geld uitgeven aan deze Belstatus-app, al is het maar €1,59. Het lijkt haast wel plagiaat (ook met die cirkeltjes etc.), maar dan in de vorm van een app i.p.v. een webapp! En dan nog geld ervoor vragen?! En dat verdedigen sommigen ook nog!? Het levert tot op heden echt niks extra’s wat dat extra geld vergoelijkt. Ik gooi het op onwetendheid m.b.t. het bestaan van die gratis webapp. Of ik moet iets over het hoofd zien, dus dan vraag ik ‘t maar: wat is er nu beter aan deze app, wat dat extra geld vergoelijkt?
steffex
Beetje jammer dat je opnieuw moet betalen als je van 1.8 naar 2.0 wil gaan. De app store geeft geen update aan, maar de nieuwe versie staat al wel in de app store!
Thiele
Ik hoop echt dat er zo’n programma voor Vodafone komt!
Wilco
Weet iemand toevallig hoe je de einddatum (van iedere maand) kunt aanpassen in deze app, als je deze in 1e instantie foutief hebt ingevoerd?
pietpiet50
nu alleen nog eens de kleuren aanpassen aan de kleuren van T-Mobile ipv dat foei lelijke oranje (zelf die provider bestaat al niet meer)
@wilco
Instellingen gaan via het ‘i’ rechts onderaan, daar kan je alles veranderen(tenminste tot 1.8 in iedergeval)
zalex
Ben het volledig eens met Buur en irriteer me mateloos aan de mensen die echte toegevoegde waarde zien in de App ten opzichte van de gadget. Vooral de “berekening” van AmpSource haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Ik hoop dat er een universele belstatus app uitkomt te gebruiken voor alle providers. Kan toch niet zo moeilijk zijn?
Eenmalige je provider en type abbo uit een menu kiezen en klaar. De app zoekt de kosten per minuut en per sms even op via het internet en houdt direct op de iPhone bij hoelang je belt en hoeveel smsjes je verstuurt.
Of wacht eens: de SDK zal wel weer roet in het eten gooien…
Pieter
@steffex: de update naar 2.0 is GRATIS.
@zalex en de rest: de app werkt sneller dan Safari, toont de gegevens duidelijker, én berekent hoeveel je nog per dag kan verbruiken om BINNEN je bundel te blijven.
Ook kan je je belminuten of SMSjes aantal in het icoontje op het springboard zien.
De app biedt dus wel degelijk allerlei dingen die beter en handiger zijn dan de T-Mobile Gadget. En het ziet er nog veel mooier uit en je hoeft nooit opnieuw in te loggen.
Pieter
nog vergeten: je ziet ook nog eens hoeveel dagen je nog hebt voordal je bundel weer wordt bijgevuld, dat heet de T-Mob gadget ook niet.
Paul
Gek, ik heb Belstatus versie 2.1.
GrafGiraf
Ik ben heel blij met de app, ik ga niet meer over me bundel heen de laatste tijd. Die T-Mobile webding was vervelend.
marcoooo
@zalex..
De app is voor mij een toegevoegde waarde omdat (om onverklaarbare reden) ik de webapp zo’n 6 x per maand opnieuw moest instellen. Dus opnieuw activeren op de Tmob website.. waarom geen idee, maar werd er behoorlijk pissed van op het laatst.
Vraag me bij Tmob ook af of de gegevens wel altijd kloppen. Al 2 dagen geen sms gestuurd. Gister nog 300 sms tegoed. 1 sms verzonden, 200 tekens en na de 2.0 update had ik nog maar 295 smsjes tegoed.
Ik heb wel vaker vage verschillen..maar goed!!
PhresiF
Origineel geplaatst door AmpSource Ik snap juist de mensen niet, die niet snappen dat mensen hier geld voor willen betalen.Idd, er is een gratis alternatief van t-mobile zelf, maar dit is browser based, en als ik het goed wil zien moet ik eerst 2 vingers bewegen om alles goed duidelijk in beeld te krijgen. Dat willen de mensen die deze app kopen waarschijnlijk niet.Laten we eens even met zijn allen rekenen:Stel je gebruikt de iphone voor de rest van je leven. En we gaan er vanuit dat je gemiddeld 85 word. En de gemiddelde aanschaf leeftijd is 25?.Dan gebruik je de iphone voor 60jaar.Het opstarten en gebruiken van de t-mobile oplossing kost laten we zeggen ongeveer 12seconden om alles goed in beeld te krijgen.En ik vraag gemiddeld 2 keer per dag mijn belstatus op via de t-mobile oplossing.Dan nu de rekensom:12sec * 2keer gebruiken = 24sec24sec * 365dagen = 8760sec per jaar8760sec * 60jaar = 525600sec per 60jaar525600sec ……………… ( Weet zo even snel niet uit mijn hoofd om dit om te rekenen naar dagen, MAAR met hulp van internet)6.06 Dagen Verspild aan een t-mobile appOk en nu dezelfde rekensom voor Belstatus:Gebruik 60jaarOpvragen belstatus kost bij de app 5secOpvragen 2x per dag5sec * 2keer gebruiken = 10sec10sec * 365dagen = 3650sec per jaar3650sec * 60jaar = 219000sec per 60jaar219000sec ………………2.53 Dagen verspild aan de Belstatus appDus de winnaar is:Belstatus App2.53 DagenDus de winnaar is:Belstatus App2.53 DagentegenT-Mobile6.06 DagenBedankt.. HahaBedankt.. Haha
Ja en tijd is ook weer geld dus stel je verdiend 15 euro per uur dan is mijn berekening als volgt:
(6.06-2.53)x15 = 52.95. Dat is toch wel een heel ander bedrag dan 1.59 :p
OT
Ja ik vind het een hele goede app alleen heb ik geen zin om 1.60 eraan te besteden aangezien ik maar een paar x per week me belstatus check, dus ik blijf bij die van t-mobile.
Rutger
Ik vond het eerst ook belachelijk om hiervoor te betalen. Maar de tmobile widget stopt steeds met werken wanneer de cookie verloopt ofzo. Om em weer aan te melden is vreselijk vervelend omdat de tmob site zo traag en schokkerig is op iphone. Dus belstatus maar gekocht.
Upster
Ik wil wel de optie om meerdere te- mobile abo’s te kunnen bekijken in belstatus. Dan hou ik het ook bij voor mijn vriendin.
Jos
@Joop: mailen naar het buitenland? Dan is surfen naar buitenlandse sites ook noet gratis 🙂
Zonder gekheid: had geen sms gestuurd, niet in het buitenland gebeld, alles keurig binnen de bundel, en toch 1,05 euro overige kosten. Schiet mij maar lek.
Angie
Ik gebruik deze app al vanaf het moment dat hij is uitgekomen en ik ben er uitermate tevreden over. ‘k Zou hem niet meer willen missen en vind hem elke cent waard die ik er voor betaald heb. De T-mobile belstatus gadget gebruik ik vrijwel nooit meer sinds ik deze app heb. Zit inmiddels op versie 2.1.
Pardoel
Laat Tmob een licentie nemen op die apo en de idioot die de webgadget ontworpen heeft een paar weken bijscholing geven.
Roger
Origineel geplaatst door AmpSource Ik snap juist de mensen niet, die niet snappen dat mensen hier geld voor willen betalen.Idd, er is een gratis alternatief van t-mobile zelf, maar dit is browser based, en als ik het goed wil zien moet ik eerst 2 vingers bewegen om alles goed duidelijk in beeld te krijgen. Dat willen de mensen die deze app kopen waarschijnlijk niet.Laten we eens even met zijn allen rekenen:Stel je gebruikt de iphone voor de rest van je leven. En we gaan er vanuit dat je gemiddeld 85 word. En de gemiddelde aanschaf leeftijd is 25?.
Dan gebruik je de iphone voor 60jaar.
Het opstarten en gebruiken van de t-mobile oplossing kost laten we zeggen ongeveer 12seconden om alles goed in beeld te krijgen.En ik vraag gemiddeld 2 keer per dag mijn belstatus op via de t-mobile oplossing.
Dan nu de rekensom:
12sec * 2keer gebruiken = 24sec
24sec * 365dagen = 8760sec per jaar
8760sec * 60jaar = 525600sec per 60jaar
525600sec ……………… ( Weet zo even snel niet uit mijn hoofd om dit om te rekenen naar dagen, MAAR met hulp van internet)
6.06 Dagen Verspild aan een t-mobile appOk en nu dezelfde rekensom voor Belstatus:
Gebruik 60jaar
Opvragen belstatus kost bij de app 5sec
Opvragen 2x per dag5sec * 2keer gebruiken = 10sec
10sec * 365dagen = 3650sec per jaar
3650sec * 60jaar = 219000sec per 60jaar
219000sec ………………
2.53 Dagen verspild aan de Belstatus appDus de winnaar is:
Belstatus App
2.53 Dagentegen
T-Mobile
6.06 DagenBedankt.. Haha
Ok, Hier klopt geen f*ck van:
2 x per dag is overdreven, dus halveer die tijden maar:P
Én de gemiddelde gebruikersduur van een iPhone is waarschijnlijk 2 tot 3 jaar, zeker geen 60!
Dus als we van 1x per dag gedurende 3 jaar uitgaan, is dat voor t-mobile web-app: 6.06/2=3.03
60 jaar/ 3 jaar = delen door 20
3.03/20=[b]0.1515 Dagen voor de T-Mobile Web-App[/b]
zelfde voor belstatus
2.53/2=1.265
1.265/20=
[b]0.06325 Dagen voor de Belstatus App[/b]
omgerekend naar uren is dat
0.1515*24=3.7875 uur/dag
0.06325*24=1.518 uur/dag
3.7875-1.518=[b]2.2695 uur verschil[/b]
DBuisson
[Vloek weggehaald], iedereen loopt wel te zeiken op deze app.
Maar hij staat verdomme wel al maanden lang in de top 5 van betaalde apps! Dus zo slecht zal die wel niet zijn!
Ik heb hem al vanaf het begin en het werkt perfect, je kunt netjes je belminuten en je sms-tegoed bijhouden.
En mensen die zeuren dat het té duur is, moeten eens nagaan hoeveel energie en tijd de developer in de app heeft gestopt. Voor 1,59 heb je nog niet eens een biertje!!
Offtopic:
Ik wordt een beetje gek van al die iPhoneclub mensen die altijd en alleen maar aan het zeiken zijn!! Wees eens blij!
iPhoneclub jullie trekken een vervelend publiek, het is dat jullie dagelijks veel nieuws posten, maar ik word echt naar van al die domme en argumentloze reacties van sommige gebruikers
Zou je s.v.p. je toon aanmerkelijk willen matigen: van dit soort taal zijn we in de reacties niet gediend.
Manuel
Het grappige van dit alles is dat mensen zitten te klagen dat ze nooit €1,59 zouden betalen voor zo een applicatie. Sommige berichten waren daarbij zo lang dat ik echt zoiets heb dat je DE TIJD ervoor neemt zo een bericht te typen terwijl je in diezelfde tijd die €1,59 kond verdienen en die applicatie kon kopen… TIME IS MONEY 😛
tratra
@DBuisson:
Jij hebt ook recht op je mening, ook over de bezoekers hier, maar je bent wel de EERSTE en ENIGE die gaat lopen vloeken, en dat slaat nergens op… Dus ga ff lekker ergens anders de vuilgebekte puber uithangen!
On topic: voor mij doet de T-mobile gadget het prima.
Vanaf de eerste keer. Ik heb ‘m net zoals Buur via MobileSafari ingesteld, hierna opgeslagen als knop op het springboard, zodat ik het kan opstarten als ware het een app. Maar ik heb dan ook een zak-T-mobile-abo en heb de Belstatus app daarom al niet.
Didier
Potdomme
MrMvW
Dit programma is erg fijn 😉 Ik heb er niets op aan te merken!
Het nieuwe versie is bij mij alleen wel 1.8 en niet 2.0 ?
Wel apart :/
Buur
Voor iedereen die de gratis T-M belstatus-webapp gebruikt(e) en regelmatig opnieuw zijn gegevens moe(s)t invullen:
Wis die MobileSafari cookies dan ook NIET. Want dat is de reden dat t niet meer werkt en je je gegevens opnieuw in moet vullen. Problem solved! 😎
Na een paar dagen en vele reacties zie ik nog steeds niet in waarom ik zou gaan betalen voor duidelijk PLAGIAAT, verpakt met wat extra eye-candy (ik weet uit het hoofd zelf ook wel dat mijn bundel op de 12e gereset wordt bijvoorbeeld, staat duidelijk genoeg op de T-M maandrekening. En hoeveel ik per dag kan smsen om binnen de bundel te blijven?! Is een beetje hoofdrekenen zo moeilijk? Daarnaast sms ik de ene dag veel en de volgende amper of niet)… 🙁
Sorry, ik hou niet van neppers, die andermans ideeen pikken om er zelf geld aan te verdienen. Dus op dit moment blijf ik bij de webapp. Het zou wat anders zijn, mochten meer providers inderdaad ingesloten worden in deze app, dat zou echt iets unieks bieden en dan is het zijn geld weldegelijk waard.
Jammer dat er niet zon programma is maar dan voor Vodafone ofzo 🙁
wie weet gaat ie dat toevoegen
hij was opzoek naar verbeteringen volgens (een van zijn eigen zite’s) http://www.macwereld.nl
Zijn er echt mensen die € 1,59 betalen om hun beltegoed te kunnen zien? Ik ben heus niet tegen betaalde apps, ik heb er zelf al een paar gekocht. Maar bij deze app is de verhouding tussen prijs en functionaliteit volgens mij een beetje zoek…
I’ve got it! en werkt goed hoor:D
1 ‘bug’ zit er nog in, maar die moet TM oplossen: waar komen toch die extra kosten toch vandaan???? 😉
Ik snap juist de mensen niet, die niet snappen dat mensen hier geld voor willen betalen.
Idd, er is een gratis alternatief van t-mobile zelf, maar dit is browser based, en als ik het goed wil zien moet ik eerst 2 vingers bewegen om alles goed duidelijk in beeld te krijgen. Dat willen de mensen die deze app kopen waarschijnlijk niet.
Laten we eens even met zijn allen rekenen:
Stel je gebruikt de iphone voor de rest van je leven. En we gaan er vanuit dat je gemiddeld 85 word. En de gemiddelde aanschaf leeftijd is 25?.
Dan gebruik je de iphone voor 60jaar.
Het opstarten en gebruiken van de t-mobile oplossing kost laten we zeggen ongeveer 12seconden om alles goed in beeld te krijgen.
En ik vraag gemiddeld 2 keer per dag mijn belstatus op via de t-mobile oplossing.
Dan nu de rekensom:
12sec * 2keer gebruiken = 24sec
24sec * 365dagen = 8760sec per jaar
8760sec * 60jaar = 525600sec per 60jaar
525600sec ……………… ( Weet zo even snel niet uit mijn hoofd om dit om te rekenen naar dagen, MAAR met hulp van internet)
6.06 Dagen Verspild aan een t-mobile app
Ok en nu dezelfde rekensom voor Belstatus:
Gebruik 60jaar
Opvragen belstatus kost bij de app 5sec
Opvragen 2x per dag
5sec * 2keer gebruiken = 10sec
10sec * 365dagen = 3650sec per jaar
3650sec * 60jaar = 219000sec per 60jaar
219000sec ………………
2.53 Dagen verspild aan de Belstatus app
Dus de winnaar is:
Belstatus App
2.53 Dagen
tegen
T-Mobile
6.06 Dagen
Bedankt.. 😉 Haha
Ja t-mobile is erg goed met het “verzinnen” van extra kosten!
@Jos: Extra kosten?; Mailen, sms-en naar het buitenland!
@Bart
Ik bespaar juist door deze app te gebruiken.
Één keer 1,59 betalen om daarna je beltegoed maximaal te kunnen benutten lijkt me geen overdreven uitgave.
@Bart:
Yep, ik betaal graag 1,59 EURO om vervolgens de ‘extra kosten’ gemakkelijk te beperken. Op het moment dat ik met deze app even check of ik geen belminuten meer heb bespaar ik 0,25 per minuut (die je normaliter betaald buiten de bundel). Dan bel ik even via skype tot het nieuwe beltegoed. Zes minuten niet bellen en het geld heb ik er dan al weer uit.
Ben benieuwd 😛
@Bart:
Vreemde redenatie, voor mensen die veel bellen en altijd op het randje van hun bundel zitten is het juist ideaal om anytime, anywhere hun belstatus te checken.
Rekening houden met het aantal minuten, hoeveel de kosten voor volgende maand zullen zijn, hoeveel dagen nog tot volgende bundel etc.
Prima app voor het geld.
Ik hoop toch echt op die zakelijke app, dan betaal ik er graag 1,59 voor hoor
@ Bart
Misschien jij niet, maar het is toch echt een super handige app om heel gauw je status even te checken.
Volgens mij is Bart het nu wel duidelijk..
Ja en nu nog ff voor KPN ook eentje maken dan ben ik ook blij
Ik ben het met Bart eens. Waarom € 1,59 betalen terwijl de t-mobile webapp prima zijn werk doet, gratis.
Ik gebruik gewoon de T-mobile belstatus gadget. Werkt prima!
tja eigenlijk hou ik altijd belminuten over…. maar voor de smsjes misschien wel makkelijk.
@Tom:
welke bedoel je dan?
ik hou eigenlijk altijd belminuten over, maar dit is mischien wel makkelijk om de smsjes in de gaten te houden.
Ik snap het niet, ik heb een zakelijk abonnement en het werkt gewoon prima. Hoe kan dat dan?
Werkt perfect. Ik vind het beter dan dat gratis T-mobile ding.
@sebway:
Je bedoelt die inbel naar 1202?
In de App Store krijg ik geen melding van een update en m’n Belstatus spaced nu helemaal! Ik wil die update :(… Zal waarschijnlijk eventjes moeten wachten.
Yes, heb ‘m! 😀
EDIT: En nu blijft die de hele tijd op installeren staan, iemand anders ook dit probleem?
Ik gebruikt hem ook en ben en erg blij mee.
Ik heb al maanden de gratis T-M belstatus webapp (zie link onderaan artikel) via MobileSafari ingesteld en deze qua grootte aangepast aan het iPhone-scherm (iedereen weet toch wel dat je webpagina’s kunt pinchen?); hierna opgeslagen als knop op het springboard, zodat ik het kan opstarten als ware het een app.
Eenmalig een paar extra handelingen t.o.v. deze app installeren dus! Maar hiermee heb ik net zo goed per direct en net zo snel, als ik dat wil, mijn bel- en smsgegevens onder 1 knop zitten, echter dan compleet gratis. En het is net zo overzichtelijk en makkelijk als deze app starten (het lijkt nu zelfs op deze app, alleen is de achtergrond T-M roze… Eigenlijk moet ik het omdraaien: deze app lijkt nu wel op de webapp, want die was er eerder).
Ik snap nog steeds niet dat mensen geld uitgeven aan deze Belstatus-app, al is het maar €1,59. Het lijkt haast wel plagiaat (ook met die cirkeltjes etc.), maar dan in de vorm van een app i.p.v. een webapp! En dan nog geld ervoor vragen?! En dat verdedigen sommigen ook nog!? Het levert tot op heden echt niks extra’s wat dat extra geld vergoelijkt. Ik gooi het op onwetendheid m.b.t. het bestaan van die gratis webapp. Of ik moet iets over het hoofd zien, dus dan vraag ik ‘t maar: wat is er nu beter aan deze app, wat dat extra geld vergoelijkt?
Beetje jammer dat je opnieuw moet betalen als je van 1.8 naar 2.0 wil gaan. De app store geeft geen update aan, maar de nieuwe versie staat al wel in de app store!
Ik hoop echt dat er zo’n programma voor Vodafone komt!
Weet iemand toevallig hoe je de einddatum (van iedere maand) kunt aanpassen in deze app, als je deze in 1e instantie foutief hebt ingevoerd?
nu alleen nog eens de kleuren aanpassen aan de kleuren van T-Mobile ipv dat foei lelijke oranje (zelf die provider bestaat al niet meer)
@wilco
Instellingen gaan via het ‘i’ rechts onderaan, daar kan je alles veranderen(tenminste tot 1.8 in iedergeval)
Ben het volledig eens met Buur en irriteer me mateloos aan de mensen die echte toegevoegde waarde zien in de App ten opzichte van de gadget. Vooral de “berekening” van AmpSource haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Ik hoop dat er een universele belstatus app uitkomt te gebruiken voor alle providers. Kan toch niet zo moeilijk zijn?
Eenmalige je provider en type abbo uit een menu kiezen en klaar. De app zoekt de kosten per minuut en per sms even op via het internet en houdt direct op de iPhone bij hoelang je belt en hoeveel smsjes je verstuurt.
Of wacht eens: de SDK zal wel weer roet in het eten gooien…
@steffex: de update naar 2.0 is GRATIS.
@zalex en de rest: de app werkt sneller dan Safari, toont de gegevens duidelijker, én berekent hoeveel je nog per dag kan verbruiken om BINNEN je bundel te blijven.
Ook kan je je belminuten of SMSjes aantal in het icoontje op het springboard zien.
De app biedt dus wel degelijk allerlei dingen die beter en handiger zijn dan de T-Mobile Gadget. En het ziet er nog veel mooier uit en je hoeft nooit opnieuw in te loggen.
nog vergeten: je ziet ook nog eens hoeveel dagen je nog hebt voordal je bundel weer wordt bijgevuld, dat heet de T-Mob gadget ook niet.
Gek, ik heb Belstatus versie 2.1.
Ik ben heel blij met de app, ik ga niet meer over me bundel heen de laatste tijd. Die T-Mobile webding was vervelend.
@zalex..
De app is voor mij een toegevoegde waarde omdat (om onverklaarbare reden) ik de webapp zo’n 6 x per maand opnieuw moest instellen. Dus opnieuw activeren op de Tmob website.. waarom geen idee, maar werd er behoorlijk pissed van op het laatst.
Vraag me bij Tmob ook af of de gegevens wel altijd kloppen. Al 2 dagen geen sms gestuurd. Gister nog 300 sms tegoed. 1 sms verzonden, 200 tekens en na de 2.0 update had ik nog maar 295 smsjes tegoed.
Ik heb wel vaker vage verschillen..maar goed!!
Ja en tijd is ook weer geld dus stel je verdiend 15 euro per uur dan is mijn berekening als volgt:
(6.06-2.53)x15 = 52.95. Dat is toch wel een heel ander bedrag dan 1.59 :p
OT
Ja ik vind het een hele goede app alleen heb ik geen zin om 1.60 eraan te besteden aangezien ik maar een paar x per week me belstatus check, dus ik blijf bij die van t-mobile.
Ik vond het eerst ook belachelijk om hiervoor te betalen. Maar de tmobile widget stopt steeds met werken wanneer de cookie verloopt ofzo. Om em weer aan te melden is vreselijk vervelend omdat de tmob site zo traag en schokkerig is op iphone. Dus belstatus maar gekocht.
Ik wil wel de optie om meerdere te- mobile abo’s te kunnen bekijken in belstatus. Dan hou ik het ook bij voor mijn vriendin.
@Joop: mailen naar het buitenland? Dan is surfen naar buitenlandse sites ook noet gratis 🙂
Zonder gekheid: had geen sms gestuurd, niet in het buitenland gebeld, alles keurig binnen de bundel, en toch 1,05 euro overige kosten. Schiet mij maar lek.
Ik gebruik deze app al vanaf het moment dat hij is uitgekomen en ik ben er uitermate tevreden over. ‘k Zou hem niet meer willen missen en vind hem elke cent waard die ik er voor betaald heb. De T-mobile belstatus gadget gebruik ik vrijwel nooit meer sinds ik deze app heb. Zit inmiddels op versie 2.1.
Laat Tmob een licentie nemen op die apo en de idioot die de webgadget ontworpen heeft een paar weken bijscholing geven.
Ok, Hier klopt geen f*ck van:
2 x per dag is overdreven, dus halveer die tijden maar:P
Én de gemiddelde gebruikersduur van een iPhone is waarschijnlijk 2 tot 3 jaar, zeker geen 60!
Dus als we van 1x per dag gedurende 3 jaar uitgaan, is dat voor t-mobile web-app: 6.06/2=3.03
60 jaar/ 3 jaar = delen door 20
3.03/20=[b]0.1515 Dagen voor de T-Mobile Web-App[/b]
zelfde voor belstatus
2.53/2=1.265
1.265/20=
[b]0.06325 Dagen voor de Belstatus App[/b]
omgerekend naar uren is dat
0.1515*24=3.7875 uur/dag
0.06325*24=1.518 uur/dag
3.7875-1.518=[b]2.2695 uur verschil[/b]
[Vloek weggehaald], iedereen loopt wel te zeiken op deze app.
Maar hij staat verdomme wel al maanden lang in de top 5 van betaalde apps! Dus zo slecht zal die wel niet zijn!
Ik heb hem al vanaf het begin en het werkt perfect, je kunt netjes je belminuten en je sms-tegoed bijhouden.
En mensen die zeuren dat het té duur is, moeten eens nagaan hoeveel energie en tijd de developer in de app heeft gestopt. Voor 1,59 heb je nog niet eens een biertje!!
Offtopic:
Ik wordt een beetje gek van al die iPhoneclub mensen die altijd en alleen maar aan het zeiken zijn!! Wees eens blij!
iPhoneclub jullie trekken een vervelend publiek, het is dat jullie dagelijks veel nieuws posten, maar ik word echt naar van al die domme en argumentloze reacties van sommige gebruikers
Zou je s.v.p. je toon aanmerkelijk willen matigen: van dit soort taal zijn we in de reacties niet gediend.
Het grappige van dit alles is dat mensen zitten te klagen dat ze nooit €1,59 zouden betalen voor zo een applicatie. Sommige berichten waren daarbij zo lang dat ik echt zoiets heb dat je DE TIJD ervoor neemt zo een bericht te typen terwijl je in diezelfde tijd die €1,59 kond verdienen en die applicatie kon kopen… TIME IS MONEY 😛
@DBuisson:
Jij hebt ook recht op je mening, ook over de bezoekers hier, maar je bent wel de EERSTE en ENIGE die gaat lopen vloeken, en dat slaat nergens op… Dus ga ff lekker ergens anders de vuilgebekte puber uithangen!
On topic: voor mij doet de T-mobile gadget het prima.
Vanaf de eerste keer. Ik heb ‘m net zoals Buur via MobileSafari ingesteld, hierna opgeslagen als knop op het springboard, zodat ik het kan opstarten als ware het een app. Maar ik heb dan ook een zak-T-mobile-abo en heb de Belstatus app daarom al niet.
Potdomme
Dit programma is erg fijn 😉 Ik heb er niets op aan te merken!
Het nieuwe versie is bij mij alleen wel 1.8 en niet 2.0 ?
Wel apart :/
Voor iedereen die de gratis T-M belstatus-webapp gebruikt(e) en regelmatig opnieuw zijn gegevens moe(s)t invullen:
Wis die MobileSafari cookies dan ook NIET. Want dat is de reden dat t niet meer werkt en je je gegevens opnieuw in moet vullen. Problem solved! 😎
Na een paar dagen en vele reacties zie ik nog steeds niet in waarom ik zou gaan betalen voor duidelijk PLAGIAAT, verpakt met wat extra eye-candy (ik weet uit het hoofd zelf ook wel dat mijn bundel op de 12e gereset wordt bijvoorbeeld, staat duidelijk genoeg op de T-M maandrekening. En hoeveel ik per dag kan smsen om binnen de bundel te blijven?! Is een beetje hoofdrekenen zo moeilijk? Daarnaast sms ik de ene dag veel en de volgende amper of niet)… 🙁
Sorry, ik hou niet van neppers, die andermans ideeen pikken om er zelf geld aan te verdienen. Dus op dit moment blijf ik bij de webapp. Het zou wat anders zijn, mochten meer providers inderdaad ingesloten worden in deze app, dat zou echt iets unieks bieden en dan is het zijn geld weldegelijk waard.