Best Buy geeft iPhone-applicatie TweetDeck gratis bij aankoop cd

Best Buy geeft de applicatie TweetDeck gratis weg als je een cd van 10 dollar koopt. De downloadinstructies krijg je na aankoop van de cd, waarbij de Twitter-accounts van diverse artiesten al zijn voorgedefinieerd.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

tweetdeckTweetDeck is een applicatie die je gratis uit de App Store kunt downloaden. Toch denkt de Amerikaanse winkelketen Best Buy iets exclusiefs te kunnen aanbieden: een gratis versie van TweetDeck! Het is een speciale uitvoering waarin de Twitter-accounts van 16 artiesten al zijn voorgedefinieerd. Je moet daarvoor wel een muziek-cd van $9,99 aanschaffen van artiesten als 50 Cent, Flyleaf, Weezer, OneRepublic, Black Eyed Peas of Timbaland. Net als de normale versie van TweetDeck kun je zelf kolommen toevoegen, groepen aanmaken en zoekopdrachten opslaan.


Instructies hoe je de gratis TweetDeck-applicatie kunt downloaden vind je in je winkelmandje bij het afrekenen van één van de cd’s. Je kunt natuurlijk ook gewoon naar de App Store gaan en de applicatie daar ophalen. En op internet zijn gigantische lijsten te vinden waarmee je zelf kunt beslissen welke artiesten je op Twitter volgt.

Downloaden: TweetDeck (gratis)
Meer info: Best Buy-actie
Via: Gizmodo

Reacties: 7 reacties

  1. Meteen maar even een CD bestellen bij Best Buy :D!

  2. @GJ:

    heb je de tekst wel gelezen?

  3. Origineel geplaatst door Berend
    @GJ:heb je de tekst wel gelezen?

    Volgens mij lees jij de grap er niet achter..

  4. Als je er van houdt, krijg je er toch een leuke twitter client bij

  5. … de app is al gratis

    (voor degenen die em niet snapten, zoals @GJ: en @ik:

  6. Ik zie het nut niet zo in van berichten over acties in buitenlandse winkels. Best Buy levert alleen in de VS en is dus niet interessant voor NL consumenten.

    Oke, misschien gaat het in dit specifieke geval meer om de grap “gratis app nu gratis” maar in het algemeen zie ik het nut er niet van in om aandacht te besteden aan winkels/acties die toch niet toegankelijk zijn voor NL consumenten.

  7. Ik snap het wel, maakte maar een sarcastische opmerking :p.