Reacties voor: *bliep 2.0: iPhone-app van prepaid-provider niet langer mobiele website
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Dat is mooi. Ziet er goed uit!
Als je bijna dagelijks belt, smst of internet, ben je dus al gauw 15,- per maand kwijt. Wel handig als je dat nagenoeg nooit doet en vooral gebruik maakt van wifi.
Weet iemand of dit dan ook op je iPad werkt? Normaal zet je bij Bliep je dagbeltegoed aan met een SMS, maar aangezien een iPad niet kan SMS-en werkt dat niet, en om het aan te zetten via een website moet je eerst een internetverbinding hebben, en daarvoor moet je je dagbeltegoed aanzetten…
Met m’n 41 jaar hoor ik blijkbaar tot de doelgroep jongeren; thanks, voelt goed 🙂
@Peter: werkt op iPad mits je de simkaart tbv sms even in je iPhone activeert voor die dag (of afmeldt), tenminste, zo heb ik dat op de wadden gedaan van de zomer en ging ok (al heb ik t zelden gebruikt gezien ik zelden zonder m’n iPhone ben, en dus ook Hotspot aan kan zetten; wel merkte ik dat hun provider betere dekking op t eiland leek te hebben dat mijn hoofdprovider)
@Peter: idem als reactie van Peer.
Gebruik de sim in de iPad en activeer via m’n iPhone mbov de app.
Of voor ik op stap ga activeren via Wifi thuis, even aangeven en dan weer terug zetten naar 0,00. Je hebt dan de dag gewoon gebruik.