Bundels 3.0: beltegoed-app ondersteunt nu ook Simyo en facturen bekijken

Bundels 3.0: beltegoed-app ondersteunt nu ook Simyo en facturen bekijken

De beltegoed-app Bundels voor de iPhone is vernieuwd en ondersteunt tegen betaling meerdere accounts van telecomproviders. Daarnaast kan je facturen bekijken en printen en zien of je al betaald hebt of niet.

Bundels iPhone-app beltegoed checkenBundels, een iPhone-applicatie waarmee je gegevens kan raadplegen over mobiele telefoon-abonnementen van T-Mobile, Vodafone, Hi, Ben, Simpel, Telfort en KPN, is vernieuwd voor de iPhone en tegelijk ook geoptimaliseerd voor de iPad. Versie 3.0 van de app ondersteunt bovendien ook abonnementen van Simyo. Het betaalmodel van de toepassing is op de schop gegaan: je kan er nu gratis het resterende beltegoed en de factuurbedragen van één abonnement mee bijhouden. Tegen een betaling van 79 cent kan je meerdere abonnementen inzien.


Naast de meerdere abonnementen-functie, worden ook de advertenties uit de app weggehaald als je de aankoop doet en kan je facturen openen en doorsturen naar een printer. Gebruikers die al eerder 1,59 euro neerlegden voor extra functionaliteit in de app, kunnen op de Koop-knop drukken zonder dat er extra kosten in rekening worden gebracht.

Bundels beltegoed T-Mobile in de appZonder betaling biedt Bundels vooral snel inzicht in je abonnement. Je ziet net onderaan het logo van je provider, hoeveel beltegoed en sms-berichten je nog over hebt deze maand, wat je overige kosten zijn en (afhankelijk van de provider) hoeveel punten je hebt gespaard. Daaronder zie je een snel overzicht van het bedrag van de laatste drie facturen en met een knop daaronder kan je de bedragen van alle facturen in je abonnementsperiode kijken. Bij verschillende telecomproviders, zoals bijvoorbeeld T-Mobile, kan je aansluitend zien welke facturen je wel en niet hebt betaald.

Als het op datalimieten aankomt, ondersteunen T-Mobile en Telfort zowel het resterende als het totale aantal MB’s per maand. Vodafone en Hi tonen alleen het resterende aantal en Simpel laat de hoeveelheid verbruikte MB’s zien.

Bundels ondersteunt momenteel geen zakelijke abonnementen en prepaid-accounts, maar de Nederlandse ontwikkelaar Skindustries staat daar niet geheel onwelwillend tegenover en roept gebruikers in de App Store-omschrijving op om contact met ze op te nemen. Dat kan overigens niet vanuit de applicatie.

Downloaden: Bundels (gratis)

Reacties: 16 reacties

  1. helaas nog nooit een gevonden voor mtv mobile:(

  2. @Douwe: Als dit op de website van MTV mobile in te zien is, willen we deze graag ondersteunen. Je kunt via onze website contact met ons opnemen. (Via de app kan ook, maar dan moet je wel al een account hebben toegevoegd).

  3. Dit is echt een fantastische applicatie! Een super uitvinding kan nu met 1 druk op de knop van mijn status van zowel Vodafone en KPN zien. Ook erg handig dat je de facturen even snel kunt terugkijken! Voor mij een kleine investering maar zeker de moeite waard!

  4. @Neal: Ik heb een mail gestuurd want ik kan het inderdaad online gewoon bekijken.

  5. Deze applicatie is erg handig! Eindelijk een oplossing voor mensen zoals mij met 2 contracten (KPN + Vodafone). Tevens is het super dat ik met 1 druk op de knop mijn facturen kan inzien! Een kleine investering maar zeker de moeite waard!

  6. Is het voor Tele2 ook binnenkort mogelijk?

  7. Bij Simyo wordt geen data weergegeven, alleen minuten die je nog hebt.

    En Simyo abonnement werkt, maar prepay helaas niet.

  8. @Peter: Tele2 bied op het moment helaas geen online inzicht in de belstatus. Dit is een vereiste om de provider te kunnen ondersteunen.

  9. Oeps…….,

    Simyo prepaid werkt niet.

  10. Werkt het ook voor hollandsnieuwe (dochter onderneming vodadone)??

  11. Leuke spelfout in de applicatie als hij de gegevens niet kan downloaden.
    Controlleer je gegevens.

  12. Gedownload, 79 cent betaald en kom alleen in het overzicht uit met mijn naam, 06 nummer, resterend beltegoed en de laatste 3 facturen.
    Als ik naar factuurdetails door wil stappen blijft hij alleen maar aan het laden.
    En als ik op het icoontje klik rechts bovenin voor instellingen wordt de app naar de achtergrond gezet en kom ik op het hoofdscherm uit…
    Meer mensen die dit probleem hebben? Heb KPN trouwens.

  13. Briljant, 79 cent meer dan waard.
    Hi voor dochter en Simyo voor zoon – beiden in beeld met facturen en al. Goed gedaan – hier heb ik wat aan.
    Dank je wel voor de tip iPhoneClub!

  14. Krijg bij Vodafone abo’s steeds de melding ‘Gegevens ophalen mislukt’, en als het wel lukt zijn de gegevens rudimentair te noemen. Bij een Simyo abo loopt het echter als een speer. Zal dus eerder aan Vodafone liggen dan aan Bundels.
    Het zou fijn zijn wanneer ook werd getoond tot wanneer de gegevens zijn bijgewerkt.

  15. klinkt goed allemaal maar ik kan niet inloggen met mijn simpel account?!

    (net nieuw w8woord aangemaakt, kon een maand niet omdat de server gehacked was)

  16. Waarom nog steeds geen Hollandsnieuwe ??????

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.