Reacties voor: Bundels 3.0: beltegoed-app ondersteunt nu ook Simyo en facturen bekijken
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
helaas nog nooit een gevonden voor mtv mobile:(
@Douwe: Als dit op de website van MTV mobile in te zien is, willen we deze graag ondersteunen. Je kunt via onze website contact met ons opnemen. (Via de app kan ook, maar dan moet je wel al een account hebben toegevoegd).
Dit is echt een fantastische applicatie! Een super uitvinding kan nu met 1 druk op de knop van mijn status van zowel Vodafone en KPN zien. Ook erg handig dat je de facturen even snel kunt terugkijken! Voor mij een kleine investering maar zeker de moeite waard!
@Neal: Ik heb een mail gestuurd want ik kan het inderdaad online gewoon bekijken.
Deze applicatie is erg handig! Eindelijk een oplossing voor mensen zoals mij met 2 contracten (KPN + Vodafone). Tevens is het super dat ik met 1 druk op de knop mijn facturen kan inzien! Een kleine investering maar zeker de moeite waard!
Is het voor Tele2 ook binnenkort mogelijk?
Bij Simyo wordt geen data weergegeven, alleen minuten die je nog hebt.
En Simyo abonnement werkt, maar prepay helaas niet.
@Peter: Tele2 bied op het moment helaas geen online inzicht in de belstatus. Dit is een vereiste om de provider te kunnen ondersteunen.
Oeps…….,
Simyo prepaid werkt niet.
Werkt het ook voor hollandsnieuwe (dochter onderneming vodadone)??
Leuke spelfout in de applicatie als hij de gegevens niet kan downloaden.
Controlleer je gegevens.
Gedownload, 79 cent betaald en kom alleen in het overzicht uit met mijn naam, 06 nummer, resterend beltegoed en de laatste 3 facturen.
Als ik naar factuurdetails door wil stappen blijft hij alleen maar aan het laden.
En als ik op het icoontje klik rechts bovenin voor instellingen wordt de app naar de achtergrond gezet en kom ik op het hoofdscherm uit…
Meer mensen die dit probleem hebben? Heb KPN trouwens.
Briljant, 79 cent meer dan waard.
Hi voor dochter en Simyo voor zoon – beiden in beeld met facturen en al. Goed gedaan – hier heb ik wat aan.
Dank je wel voor de tip iPhoneClub!
Krijg bij Vodafone abo’s steeds de melding ‘Gegevens ophalen mislukt’, en als het wel lukt zijn de gegevens rudimentair te noemen. Bij een Simyo abo loopt het echter als een speer. Zal dus eerder aan Vodafone liggen dan aan Bundels.
Het zou fijn zijn wanneer ook werd getoond tot wanneer de gegevens zijn bijgewerkt.
klinkt goed allemaal maar ik kan niet inloggen met mijn simpel account?!
(net nieuw w8woord aangemaakt, kon een maand niet omdat de server gehacked was)
Waarom nog steeds geen Hollandsnieuwe ??????