Catch-22 is een nieuwe Nederlandse iPad-game met een simpele bedoeling: je speelt om de beurt twee balletjes die de tegenovergestelde kant op gaan om een planeet heen en die mogen elkaar niet aanraken. Pakkend!
De manier op hoe je wisselt werkt anders dan uitgelegd;
Je wisselt van speler als je ALLE gele orbs hebt opgepakt. Elke keer als je wisselt van speler komt er een gele orb bij, en moet je dus meer springen om punten te scoren en te wisselen. Deze gele orbs geven je punten als je ze oppakt, maar komen er pas nieuwe bij als je wisselt. Hierdoor moet je vaker springen, en dus jezelf ontwijken.
Dus inderdaad net als Doodle Jump is het een simpele game met één knop (springen), en is het de bedoeling dat je probeert om een steeds hogere score te krijgen.
De manier op hoe je wisselt werkt anders dan uitgelegd;
Je wisselt van speler als je ALLE gele orbs hebt opgepakt. Elke keer als je wisselt van speler komt er een gele orb bij, en moet je dus meer springen om punten te scoren en te wisselen. Deze gele orbs geven je punten als je ze oppakt, maar komen er pas nieuwe bij als je wisselt. Hierdoor moet je vaker springen, en dus jezelf ontwijken.
Dus inderdaad net als Doodle Jump is het een simpele game met één knop (springen), en is het de bedoeling dat je probeert om een steeds hogere score te krijgen.