Reacties voor: Cookoo smartwatch-app nu Nederlandstalig en met eigen notificatiecenter
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Ik begreep dat het het met name aan de Iphone 5 lag doordat deze maar 1 BT antenne zou hebben,veel BT 4.0 accessoires hebben hier een probleem mee, helaas.
Hoewel ik de Cookoo mooier vind, ben ik toch blij met mijn Pebble. Ik heb daar overigens geen enkel verbindingsproblemen mee. Zelfs wanneer iPhone en Pebble even te ver uit elkaar zijn geweest wordt de verbinding vanzelf hersteld zonder dat ik daar iets voor hoef te doen. Ik ben erg benieuwd hoe de volgende generatie smartwatches zal presteren.
Ik heb de cookoo watch ook gehad in december via een aanbieding bij de ING.
Na een week lang wachten was hij eindelijk binnen, het begon meteen slecht. Ik kreeg het horloge niet verbonden met me telefoon na een reset van het horloge eindelijk pas.
Hier kwam ook nog bij dat de notificaties belabberd waren, het deed niet wat was beloofd en de klok zelf was ook al lastig af te lezen.
Daarom heb ik hem 2 dagen later meteen weer teruggestuurd.
Ik heb het horloge nu een maand of 3. Ook ik had last van het wegvallen van de verbinding tussen mijn iPhone 5 en het horloge. Hierdoor was er niet mee te werken en gebruikte ik het horloge puur als uurwerk.
Vanmorgen direct de update geïnstalleerd. Eerst kreeg ik de geen verbinding tussen de 2 apparaten. Maar na het herstarten van mijn iPhone direct verbinding en geen enkel probleem meer ondervonden! Bij inkomende berichten gaf mijn horloge dit keurig door, en bij het weglopen van mijn telefoon werd bij terugkomst de verbinding weer vanzelf hersteld. Prima update dus. Daarnaast blijft het een erg mooi horloge!
Ik heb met deze nieuwe update geen enkel probleem met de connectie. Wat ik wel ontdekt heb is dat je de app op de achtergrond moet laten draaien. Ik had gehoopt dat ze sms notificatie hadden toegevoegd. Nog even wachten dus.
@Robin: Hoe reset je het horloge? Mijn zoon heeft ook de Cookoo via ING besteld en het is hem tot nu toe nog helemaal niet gelukt de bluetooth-verbinding te maken.
Dus inderdaad ook niet na de laatste update.
Na via Facebook contact te hebben gehad met Cookoo heb ik geen verbindingsproblemen meer.
En na de update gaat de batterij van m’n iPhone veeeel langer mee! Ik ben dus wat positiever dan Gonny…
De volgende oplossing kreeg ik va Cookoo en die hielp!:
@Bas Hania: PERFECTE oplossing!
Mijn Cookoo werkt na deze reset al de hele dag naar behoren.
THNX
No problem! Succes ermee!
Ik ben echt blij dat de instructies hebben geholpen, THANKS @Bas voor het posten van hen hier.
@Gonny enige kans om te overwegen het bijwerken of het schrijven van een artikel over de cookoo als het gebruikersgemak is er veranderd? Ik zou het erg op prijs stellen als ik ben verantwoordelijk voor de klanttevredenheid.
beste, en sorry over mijn slechte vertalingen gebruikte ik google translate hehe …
Andres Muguira
COOKOO Support
Grappig horloge!
Ik heb geen enkel connectie probleem met de Pebble.
Sterker nog, elke keer als ik de vraag op het lock scherm krijg om te verbinden negeer ik deze. Want de verbinding blijft gewoon in tact!!
En ook geen overbodige geluidjes.
(iPhone4, jailbreak, ios6, bt-tweak)
@Bas Hania: Ah, ga ik ook proberen. Dankjewel!
Update: EINDELIJK! Het werkt.