CyberSaurus is een nieuwe 3D-game, ontwikkeld door DarXun. Het is een mix tussen een 3D-shooter en een avonturengame, met 11 complete 3D-levels, een 3D-audio-engine en mooie lichteffecten. Miljoenen jaren heersten de dynosaurussen op aarde maar nu zijn ze terug om de aarde en vijf andere planeten te veroveren.
Het jaar is 2513 en de cybersaurussen komen van ‘The Dark Side’: de robosaurussen. Beweeg door het zonnestelsel via de interactieve 3D-kaarten en vernietig de robosaurussen. De laatste hoop is gevestigd op de Raptor9000, een door mensen gestuurde robosaurus. Vernietig de neurale link en het Mainframe van de Robosaurus om ze te verslaan. Je kunt de demo gratis proberen, maar voor het volledige spel moet je $9,99 betalen.
Meer info: iPhone3Dgames
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
MIsschien verwacht ik wel teveel maar, ik vind het er een beetje ‘simpel’ uit zien qua gameplay.
Als dit de games worden in de Appstore, dan ziet het er triest uit….
het lagggggggggggggggggggt kei art
het geluid komt 2 tellen achter de gamplay zelf ook
direct er terug van gesmeten
Hopelijk komt Pangae met een fatsoenlijke versie van Nanosaur op de iPhone, deel 1 dan wel.
Dit ziet inderdaad niet uit. De $9,99 games in de AppStore zullen denk ik wel wat beter zijn (zoals Monkey Ball, Enigmo en dat God of War spelletje)
Het is een begin maar daar blijft het ook bij.
Monkey Ball is trouwens 10 keer beter hoor 😉
Als je daar de demofilmpjes van bekijkt, grafisch, gameplay, levels,… dát is pas een iphonegame!
als alle apps zo gaan uitzien via appstore hoeft t vo mij nie buiten trism. Dan doe ik t wel via de installer.app zelf.
Dit filmpje is niet bepaald een goede promotie voor dit spel. Als je het zo hoort klinkt het wel vet maar het ziet er erg slecht uit. Het is naar mijn mening totaal geen iphone/touch game. Zulke ‘knoppen’ werken ook niet fijn. De kracht van de iphone is de versnellingsmeter, daar word bij dit spel totaal geen gebruik van gemaakt? Voor een spel wat zo traag speelt leg ik geen 10 euro neer want daar ben ik bij de demo al op uitgekeken. Ik hoop dat ze het nog wat verbeteren anders word het een grote flop, in vergeleiking met de andere spellen waarvan we de gameplay al hebben gezien.
@ Robin
Pong zag er grafish er ook niet uit maar is toch wereld beroemd geworden net zo als pacman etc. dus komt tijd komt techniek?
vergelijking
laat je niet ontmoedigen door dit gepruts
Ik heb het probeert gamen op de iphone, maar na 2 minuten heb ik rsi tot in m’n enkels!
Labyrinth gaat nog wel, hoef je niet met 2 handen verwrongen op het kleine schermpje te zitten.
je kunt niet eens lopen draaien en schieten tegelijkertijd:D… ze moeten echt iets anders verzinnen op de besturing
besturing is slecht
gameplay was 20 jaar geleden al oud
graphics zijn te simpel, mag nu wel een keer iets echt moois komen. maar misschien wordt dat wachten op de appstore voor betaalde spellen.
Zijn de verwachtingen hoog qua gameplay voor de Iphone?