Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 4 reacties
Flieps
Ach…er zijn alternatieven zat. Zodra er bij een game in app purchases staan vermeld, haak ik af.
neusje80
Tot nu haak ik ook altijd af bij apps met inapp aankopen, maar het wordt wel steeds moeilijker want echt iedere app begint er zowat mee.
Ik betaal liever 10 euro voor een app die gewoon werkt of speelbaar is dan steeds dingen erbij moet aanschaffen.
cocktails.genius
Apple zou hier iets aan kunnen doen, een maximum bedrag aan in app aankopen zou helpen.
AlbertTCB
Dit is alweer een spel van een grote uitgever die het Freemium + noodzakelijke IAP’s model heeft ontdekt.
Ik háát hartstochtelijk alle spellen die zogenaamd (tijdelijk) gratis zijn. De kunst voor de ontwikkelaar is om de speler vooraf de indruk te geven dat het spelen ook kan/leuk is zonder de IAP’s. Dus na enkele uren wordt je geconfronteerd met de gratis variant: het verdienen van de noodzakelijke hartjes/muntstukken/tickets/dollars/boosts gaat veel te traag waardoor je óf te snel af gaat, óf enorm lang moet wachten.
Veel mensen kunnen de drang niet weerstaan om een spel waar je al veel tijd in heb zitten op te geven, waardoor plotseling tóch gekozen moet worden voor de IAP’s.
Jammer dat er geen varianten zijn waar je gewoon eerlijk vooraf betaalt voor de game en niet beperkt wordt in de mogelijkheden of ‘gedwongen’ wordt om extra’s te kopen.
Ik heb geen problemen met spellen die zichzelf duidelijk als ‘Lite’ aanprijzen: dan weet je dat je de rest kan inlokken door een IAP.
Of wat dacht je van al die ‘sterk afgeprijsde’ camera apps tegenwoordig? Al snel blijkt dat je slechts 15% van de app te hebben gekregen en je de rest via IAP’s alsnog mag kopen.
Ik hoop dat Apple een categorie ‘Freemium, IAP’s required’ toevoegt aan de AppStore (of in ieder geval meer informatie geeft over de beschikbare IAP’s)
Ach…er zijn alternatieven zat. Zodra er bij een game in app purchases staan vermeld, haak ik af.
Tot nu haak ik ook altijd af bij apps met inapp aankopen, maar het wordt wel steeds moeilijker want echt iedere app begint er zowat mee.
Ik betaal liever 10 euro voor een app die gewoon werkt of speelbaar is dan steeds dingen erbij moet aanschaffen.
Apple zou hier iets aan kunnen doen, een maximum bedrag aan in app aankopen zou helpen.
Dit is alweer een spel van een grote uitgever die het Freemium + noodzakelijke IAP’s model heeft ontdekt.
Ik háát hartstochtelijk alle spellen die zogenaamd (tijdelijk) gratis zijn. De kunst voor de ontwikkelaar is om de speler vooraf de indruk te geven dat het spelen ook kan/leuk is zonder de IAP’s. Dus na enkele uren wordt je geconfronteerd met de gratis variant: het verdienen van de noodzakelijke hartjes/muntstukken/tickets/dollars/boosts gaat veel te traag waardoor je óf te snel af gaat, óf enorm lang moet wachten.
Veel mensen kunnen de drang niet weerstaan om een spel waar je al veel tijd in heb zitten op te geven, waardoor plotseling tóch gekozen moet worden voor de IAP’s.
Jammer dat er geen varianten zijn waar je gewoon eerlijk vooraf betaalt voor de game en niet beperkt wordt in de mogelijkheden of ‘gedwongen’ wordt om extra’s te kopen.
Ik heb geen problemen met spellen die zichzelf duidelijk als ‘Lite’ aanprijzen: dan weet je dat je de rest kan inlokken door een IAP.
Of wat dacht je van al die ‘sterk afgeprijsde’ camera apps tegenwoordig? Al snel blijkt dat je slechts 15% van de app te hebben gekregen en je de rest via IAP’s alsnog mag kopen.
Ik hoop dat Apple een categorie ‘Freemium, IAP’s required’ toevoegt aan de AppStore (of in ieder geval meer informatie geeft over de beschikbare IAP’s)