Ontwikkelaars ustwo hebben een game gemaakt in 48 uur. Het is de derde game op rij, deze keer eentje waarbij vaardigheden, timing en overleving zijn vereist.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 14 reacties
Roob
Nu nog de game van een uur…
Coelers
Hmmm. Nieuwe manier van kijk mijn iPhone is? Nee het is inderdaad niet leuk of mooi. Maar hè het is wel gemaakt in 48 uur 😀
marcoooo
Vervuiling van de Appstore.. moet Apple ook op gaan filteren!!
Martin
En hoe weten we zeker dat ze er maar 48 uur over doen.
Beetje goed vertrouwen in de mens lijkt me.
Runaque
Origineel geplaatst door Martin En hoe weten we zeker dat ze er maar 48 uur over doen.
Beetje goed vertrouwen in de mens lijkt me.
Idd, het zou mogelijk zijn als je op voorhand alle nodige voorbereidingen treft en alles klaar hebt staan voor je aan programmeren begint te denken. Het is maar hoe je het interpreteert.
Nik Verploegen
Waarom zou je in godsnaam een app in 48 uur willen maken?
Je kunt beter meteen een goede maken, dan er een af raffelen..
sNicker
‘t filmpje is wel gaaf 😛
Jurgen
Ik denk dat je voor 1,59 alle zes delen krijgt?
geert
Wat een vreemde trend.
Blijkbaar denken ontwikkelaars dat iedereen graag betaald voor een zo snel mogelijk ontwikkelde app, in tegenstelling tot een kwalitatief goed product.
Mij interesseert het werkelijk helemaal niks of een app in 1 dag of in 1 maand is gebouwd. Liever heb ik kwaliteit voor de apps die ik aanschaf in plaats van een app die iets waard zou zijn ‘omdat hij snel is gebouwd’.
Flugel
Jeuj, een game van een uur. Vet gaaf cool man. Wat een onzin dit.
Frog
Ik vind de demo’s op de site best leuk. Als je alle 6 de delen voor die €1,59 krijgt ga ik het misschien wel kopen.
Geef mij maar kwaliteit…
Of ie nou tijdens een Het bereiden van bloemkool is gemaakt of onder water of in 3 minuutjes of 21 jaar.
Als het goed werkt en leuk speelt is het goed genoeg.
Robert
simpel: verkooptruc… reklame (ook hier op iPhoneclub) dus meer aandacht….
de Argonaut
Ik denk dat het niks met verkoop te maken heeft. Aangezien de AppStore al helemaal vol staat met alle soorten Apps lijkt het voor de ontwikkelaars onmogelijk om een nieuw / briljant idee te bedenken. Dus moeten ze nieuwe / briljante (beiden zouden het best tussen aanhalingstekens geplaatst kunnen worden) manieren vinden van het ontwikkelproces.
Nu nog de game van een uur…
Hmmm. Nieuwe manier van kijk mijn iPhone is? Nee het is inderdaad niet leuk of mooi. Maar hè het is wel gemaakt in 48 uur 😀
Vervuiling van de Appstore.. moet Apple ook op gaan filteren!!
En hoe weten we zeker dat ze er maar 48 uur over doen.
Beetje goed vertrouwen in de mens lijkt me.
Idd, het zou mogelijk zijn als je op voorhand alle nodige voorbereidingen treft en alles klaar hebt staan voor je aan programmeren begint te denken. Het is maar hoe je het interpreteert.
Waarom zou je in godsnaam een app in 48 uur willen maken?
Je kunt beter meteen een goede maken, dan er een af raffelen..
‘t filmpje is wel gaaf 😛
Ik denk dat je voor 1,59 alle zes delen krijgt?
Wat een vreemde trend.
Blijkbaar denken ontwikkelaars dat iedereen graag betaald voor een zo snel mogelijk ontwikkelde app, in tegenstelling tot een kwalitatief goed product.
Mij interesseert het werkelijk helemaal niks of een app in 1 dag of in 1 maand is gebouwd. Liever heb ik kwaliteit voor de apps die ik aanschaf in plaats van een app die iets waard zou zijn ‘omdat hij snel is gebouwd’.
Jeuj, een game van een uur. Vet gaaf cool man. Wat een onzin dit.
Ik vind de demo’s op de site best leuk. Als je alle 6 de delen voor die €1,59 krijgt ga ik het misschien wel kopen.
Geef mij maar kwaliteit…
Of ie nou tijdens een Het bereiden van bloemkool is gemaakt of onder water of in 3 minuutjes of 21 jaar.
Als het goed werkt en leuk speelt is het goed genoeg.
simpel: verkooptruc… reklame (ook hier op iPhoneclub) dus meer aandacht….
Ik denk dat het niks met verkoop te maken heeft. Aangezien de AppStore al helemaal vol staat met alle soorten Apps lijkt het voor de ontwikkelaars onmogelijk om een nieuw / briljant idee te bedenken. Dus moeten ze nieuwe / briljante (beiden zouden het best tussen aanhalingstekens geplaatst kunnen worden) manieren vinden van het ontwikkelproces.