Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 23 reacties
hiker
Ey, toedeledoki… Ik ben nie gek!!!!
Eerst € 120,– voor de aanschaf van de thermostaat en dan nog eens € 3,50 durven vragen per maand voor de Live updates = nog eens € 42,– per jaar, om de informatie bij te mogen houden.
Zijn ze gek geworden!!!
Michel
3,50 per maand? WHY ?
Zuigers ook altijd, das 41,- per jaar om je thermostaat te kunnen besturen ?
alexq
gaat toch nooit aanslaan pff zelfs voor 1 euro zou ik het niet doen ALLES moet geld kosten damn!!
Wat een giller; is de app eindelijk beschikbaar, moet je je Toon eerst updaten. Alleen die update die is nog niet beschikbaar volgens mijn Toon… Dus…
Pete
Zodra je geen zakgeld meer krijgt maar centjes verdient,snap je wel dat sommige mensen graag 3.50 per maan betalen voor iets leuks.
mack
@martijn. Kijk even op het forum van eneco. Daar kan je lezen dat de uitrol van de update is begonnen. Hier draait het al. Bij jou is ie er vanavond ook.
marc
Tjonge jongen, neem je elk weekend een biertje of twee minder en dan heb je het er ook uit. Kunnen sommige toch zeuren om die kosten. Maar elke keer 0,89 uitgeven voor een app is niet duur, voor sommige hier zelfs ook nog!!
Ben eens dat het vreemd is dat de app er al wel is maar de update op toon nog niet, dat vind ik wel vreemd en beetje dom.
Ik kan iedereen toon aanraden, wij hebben hier elke maand al een flinke besparing!!
mark
Werkt alleen met een ‘slimme’ meter en ik neem aan dat nog maar weinig mensen deze hebben…
marc
Dat is niet waar Mark!!
TOON werkt ook op een normale meter!! Het werkt alleen makkelijker via een slimme meter maar het hoeft niet. Dus broodje aap verhaal.
Peter
Is die thermostaat van Eneco een aan/uit schakelaar, of een modulaire?
Kobus
Om Toon te kunnen bestellen, dient u klant te zijn van Eneco voor zowel stroom als gas.
Kijk, dat vind ik altijd zo jammer. Bediening (ook op afstand) en programmeren zien er simpel uit en ik kan prima zonder verkeersinfo en jaarverbruik (en dus zonder abo). Zoiets zoek ik dus, maar ben niet van plan hiervoor over te stappen naar een andere leverancier. Zou mooi zijn wanneer zo’n thermostaat los op de markt zou komen.
Aaipad
Volgende week komt mijn nieuwe ketel, met Toon. Ik zeg Toedeledokie tegen alle zeurpieten hierboven. Ben gek op gadgets….. laat maar komen!
Geschikt voor zowel Opentherm ( modulerend ) als aan/uit.
Leo van der Meer
Haha 41 euro voor een paar euro besparing!! Dat nooit.
JPJdeMaat
Ik ga uit de VS de Nest bestellen. Geen €3,50 per maand.
Al is het werkend krijgen nog wel een uitdaging.
gijsmans
Wij zitten ook bij eneco maar hebben gewoon de E-thermostaat van Essent, ook met iPhone app. Geen enkel probleem, werkt helemaal zelfstandig. En gratis.
Eddy
ben gebruiker van het eerste uur en zeer tevreden. heb oude meters en dat is geen enkel probleem. weer en file info is op zo’n device juist superhandig omdat het per direct toegankelijk is (en bij ons op een heel handige locatie daarvoor). de maandelijkse besparing is bij ons groter dan de meerprijs voor de weer en file info (die is trouwens optioneel en niet verplicht af te nemen. het kan dus ook zonder maandelijkse kosten).
kortom, niet direct zeuren over iets waarover je niet voldoende weet… dit soort gadgets zijn leuk en nuttig.
Wel even een belangrijke update voor het bericht wellicht. Ze hebben bij Eneco namelijk vooral de media mooi lopen maken met een app maar die is er tot maandag nog niet voor alle klanten. Klanten staan dus weer mooi in de kou.
Ik heb zojuist met de klantenservice gesproken, gisteren avond waren ze niet bereikbaar. Tot op heden had ik namelijk nog geen update op mijn Toon. De iPhone applicatie geeft namelijk aan dat er een update nodig is voor de iPhone applicatie kan draaien.
De dame bij de klantenservice gaf aan dat er een gefaseerde uitrol is tot maandag en je tot die tijd moet wachten als klant. Ze hebben dus een iPhone applicatie gelanceerd waarmee voornamelijk de media lekker wordt gemaakt maar de klanten die hier al lang op wachten in de kou worden gelaten. Inmiddels is dit bericht ook bevestigd via Facebook door Eneco zelf.
Peter
@Martijn Snels: Martijn, wat een onnodig geklaag en vooral ook erg onterecht. Als je ook maar een beetje kennis zou hebben van de AppStore, dan zou je weten dat je als uitgever van een app niet de volledige controle hebt over de publicatiedatum van een app. Dit wordt bepaald door Apple en kan tot max een paar maanden duren (testen op security en om andere onduidelijke redenen). Enige dat je als uitgever kunt proberen is om zo’n Toon update te plannen rond de tijd waarop je de goedkeuring verwacht. En dat blijft gissen…
Dus stoppen met miemelen en ga de app en werking met de Toon inhoudelijk beoordelen zodra je de update binnen hebt.
Dat komt omdat ze hun firmware wel gefaseerd kunnen uitrollen en hun app niet. Doe je eerst de app en dan de firmware, dan komen alle problemen 1 keer tegelijk. En omdat het hier niet alleen over een gagdet maar ook over de verwarming van je huis gaat, zal iedereen met klachten daadwerkelijk gaan bellen.
e.hutink
Natuurlijk doe ik mee.
Heb zojuist aangevraagd. kan niet wachten tot het geïnstalleerd is. Ik ga ervan uit dat ik dat met gemak bij elkaar spaar. en…. je krijgt TOON nu gratis! als je overstapt.
Ey, toedeledoki… Ik ben nie gek!!!!
Eerst € 120,– voor de aanschaf van de thermostaat en dan nog eens € 3,50 durven vragen per maand voor de Live updates = nog eens € 42,– per jaar, om de informatie bij te mogen houden.
Zijn ze gek geworden!!!
3,50 per maand? WHY ?
Zuigers ook altijd, das 41,- per jaar om je thermostaat te kunnen besturen ?
gaat toch nooit aanslaan pff zelfs voor 1 euro zou ik het niet doen ALLES moet geld kosten damn!!
Wat een giller; is de app eindelijk beschikbaar, moet je je Toon eerst updaten. Alleen die update die is nog niet beschikbaar volgens mijn Toon… Dus…
Zodra je geen zakgeld meer krijgt maar centjes verdient,snap je wel dat sommige mensen graag 3.50 per maan betalen voor iets leuks.
@martijn. Kijk even op het forum van eneco. Daar kan je lezen dat de uitrol van de update is begonnen. Hier draait het al. Bij jou is ie er vanavond ook.
Tjonge jongen, neem je elk weekend een biertje of twee minder en dan heb je het er ook uit. Kunnen sommige toch zeuren om die kosten. Maar elke keer 0,89 uitgeven voor een app is niet duur, voor sommige hier zelfs ook nog!!
Ben eens dat het vreemd is dat de app er al wel is maar de update op toon nog niet, dat vind ik wel vreemd en beetje dom.
Ik kan iedereen toon aanraden, wij hebben hier elke maand al een flinke besparing!!
Werkt alleen met een ‘slimme’ meter en ik neem aan dat nog maar weinig mensen deze hebben…
Dat is niet waar Mark!!
TOON werkt ook op een normale meter!! Het werkt alleen makkelijker via een slimme meter maar het hoeft niet. Dus broodje aap verhaal.
Is die thermostaat van Eneco een aan/uit schakelaar, of een modulaire?
Om Toon te kunnen bestellen, dient u klant te zijn van Eneco voor zowel stroom als gas.
Kijk, dat vind ik altijd zo jammer. Bediening (ook op afstand) en programmeren zien er simpel uit en ik kan prima zonder verkeersinfo en jaarverbruik (en dus zonder abo). Zoiets zoek ik dus, maar ben niet van plan hiervoor over te stappen naar een andere leverancier. Zou mooi zijn wanneer zo’n thermostaat los op de markt zou komen.
Volgende week komt mijn nieuwe ketel, met Toon. Ik zeg Toedeledokie tegen alle zeurpieten hierboven. Ben gek op gadgets….. laat maar komen!
Beiden! Kijk maar op de pagina van Eneco.
Geschikt voor zowel Opentherm ( modulerend ) als aan/uit.
Haha 41 euro voor een paar euro besparing!! Dat nooit.
Ik ga uit de VS de Nest bestellen. Geen €3,50 per maand.
Al is het werkend krijgen nog wel een uitdaging.
Wij zitten ook bij eneco maar hebben gewoon de E-thermostaat van Essent, ook met iPhone app. Geen enkel probleem, werkt helemaal zelfstandig. En gratis.
ben gebruiker van het eerste uur en zeer tevreden. heb oude meters en dat is geen enkel probleem. weer en file info is op zo’n device juist superhandig omdat het per direct toegankelijk is (en bij ons op een heel handige locatie daarvoor). de maandelijkse besparing is bij ons groter dan de meerprijs voor de weer en file info (die is trouwens optioneel en niet verplicht af te nemen. het kan dus ook zonder maandelijkse kosten).
kortom, niet direct zeuren over iets waarover je niet voldoende weet… dit soort gadgets zijn leuk en nuttig.
Wel even een belangrijke update voor het bericht wellicht. Ze hebben bij Eneco namelijk vooral de media mooi lopen maken met een app maar die is er tot maandag nog niet voor alle klanten. Klanten staan dus weer mooi in de kou.
Ik heb zojuist met de klantenservice gesproken, gisteren avond waren ze niet bereikbaar. Tot op heden had ik namelijk nog geen update op mijn Toon. De iPhone applicatie geeft namelijk aan dat er een update nodig is voor de iPhone applicatie kan draaien.
De dame bij de klantenservice gaf aan dat er een gefaseerde uitrol is tot maandag en je tot die tijd moet wachten als klant. Ze hebben dus een iPhone applicatie gelanceerd waarmee voornamelijk de media lekker wordt gemaakt maar de klanten die hier al lang op wachten in de kou worden gelaten. Inmiddels is dit bericht ook bevestigd via Facebook door Eneco zelf.
@Martijn Snels: Martijn, wat een onnodig geklaag en vooral ook erg onterecht. Als je ook maar een beetje kennis zou hebben van de AppStore, dan zou je weten dat je als uitgever van een app niet de volledige controle hebt over de publicatiedatum van een app. Dit wordt bepaald door Apple en kan tot max een paar maanden duren (testen op security en om andere onduidelijke redenen). Enige dat je als uitgever kunt proberen is om zo’n Toon update te plannen rond de tijd waarop je de goedkeuring verwacht. En dat blijft gissen…
Dus stoppen met miemelen en ga de app en werking met de Toon inhoudelijk beoordelen zodra je de update binnen hebt.
@JPJdeMaat: Check deze thread op het Eneco forum voor de vergelijking tussen Nest en Toon: https://forum.eneco.nl/thermostaat-toon-106/nest-toon-3902/
De mogelijkheden met beide apparaten zijn blijkbaar best verschillend.
En de Nest is door Apple in het verleden om onbekende redenen uit de winkel gehaald: https://www.iculture.nl/190811/apple-haalt-nest-thermostaat-uit-de-winkels/
Super app. Het gisteravond de update van Toon ontvangen en het werkt leuk. Idd een hoog gadget gehalte
@Martijn Snels:
Dat komt omdat ze hun firmware wel gefaseerd kunnen uitrollen en hun app niet. Doe je eerst de app en dan de firmware, dan komen alle problemen 1 keer tegelijk. En omdat het hier niet alleen over een gagdet maar ook over de verwarming van je huis gaat, zal iedereen met klachten daadwerkelijk gaan bellen.
Natuurlijk doe ik mee.
Heb zojuist aangevraagd. kan niet wachten tot het geïnstalleerd is. Ik ga ervan uit dat ik dat met gemak bij elkaar spaar. en…. je krijgt TOON nu gratis! als je overstapt.