Epic Games gaat een ontwikkelkit uitbrengen voor Unreal Engine. iPhone-ontwikkelaars kunnen daarmee games maken in hoge grafische 3D-kwaliteit. Er zitten wel licentiekosten aan vast.
Ik was erg onder de indruk van de demo, dit is erg goed nieuws. Erg benieuwd wat we ons binnenkort mee kunnen vermaken. 🙂
Jazzamataz
Als ze echt goede spellen neerzetten ala GoW op de iPad, dan denk ik dat mensen best bereid zijn om daar iets meer voor te betalen. Ik zelf althans wel.
Swoozy
Eindelijke zullen we dan ook echt kunnen zien waartoe de iOS in staat zal zijn. De graphics van spellen zijn de afgelopen tijd wel betee geworden maar vond ze toch altijd niet bet dan bijv de psp. Met deze engine moet dat toch zeker gaan lukken, ben benieuwd!
Bram
Erg mooie graphics!
Alleen de besturing vind ik toch echt nog even wennen, en ik vraag me af of dit zal gaan wennen op een touchscreen.
arjanNL
werkt machtig mooi, ziet er goed uit.
ik ben benieuwd wie deze engine gaat gebruiken voor nieuwe apps!
Daejji
Origineel geplaatst door Bram Erg mooie graphics!Alleen de besturing vind ik toch echt nog even wennen, en ik vraag me af of dit zal gaan wennen op een touchscreen.
Helemaal mee eens..er is heel wat mogelijk op de iPhone..ook grafisch..maar het speelt vaak oh zo bagger met een touchscreen.
Angry Birds, flight control..dat zijn ideale spellen voor de iPhone/touchscreen. Maar als je dit soort spellen echt lekker wilt spelen willen de meesten toch liever knopjes denk ik.
Zo’n omhulsle die we hier laatst zagen zou de perfect oplossing zijn en zouden ze zich pas echt kunnen richten op gamen.
Henk
Kan hem niet op de iPhone 3G downloaden.
“Deze app vereist OpenGL ES 2.0 grafische mogelijkheid”
Jammerrrr
Ik zie het al: “Vereisten: Compatibel met iPhone 3GS, iPhone4, etc, etc”
Hionimi
Yup, 3G is ook niet snel genoeg denk ik, 400 MHz is die geloof ik, 3GS is 600 MHz en de 4 is, zoals heel bekend, al een magische 1 GHz. Sowieso heeft de 3G langzamere grafische chips (PowerVR MBX-Lite graphics. ‘Lite’ is sowieso niet iets goeds waarneer het op snelle mooie rendering aan komt. 😛 ) en de iPhone 3GS en 4 delen dezelfde, snellere grafische chip. (PowerVR SGX535 graphics.)
eAzY E
Nou de vereisten zeggen dit:
iPhone 3GS, iPhone 4, iPod touch (3rd generation), iPod touch (4th generation), and iPad. Requires iPhone OS 3.1.3 or later.
Maar op mijn IPod 3rd krijg ik ook die melding over OpenGL, iemand anders oplossing hiervoor? Draaide toen nog op 4.0.1, inmiddels wel al over op 4.1
fabianmallon
Niet voor iPod jammer genoeg (heb 4.2)
Jeroen
Ben erg benieuwd naar de toekomst hiervan de demo heb ik al even op mijn iPhone en is echt fantastisch. Dit beloofd echt wat voor de iOS toestellen.
Verder wordt in het artikel aangegeven dat veel gebruik wordt gemaakt van 0,79 prijs voor games maar ik denk dat er veel gebruikers geneigd zijn wat dieper in de buidel te tasten als de games naar dit level worden opgeschaald kijk naar spiderman en modern combat van gameloft die zijn wat duurder maar zeker 10x beter uitgevoerd dan vele andere beschikbare games en al is de prijs hoger worden ze toch goed verkocht op basis van de kwaliteit die is afgeleverd.
Voor mijzelf zou ik best geneigd zijn een prijs van 5 tot 10 euro neer te leggen voor games van die kwaliteit en met een goede gameplay en storyline.
Thomas
Ik heb de demo gedownload op men iPad en ik was toch verbluft door de graphics. Ik vind dat momenteel de games op iphone, ipad en ipod touch graphisch te wensen overlaat!
Hionimi
Origineel geplaatst door Thomas Ik heb de demo gedownload op men iPad en ik was toch verbluft door de graphics. Ik vind dat momenteel de games op iphone, ipad en ipod touch graphisch te wensen overlaat!
Moet je eens voor de gein, als je die ook hebt, Ravensword met Epic Citadel vergelijken, ik lachte me kapot.
ZeroMinded
Houd er rekening mee dat de unreal engine breeder geschaald kan worden dan 1st person shooters, de engine kent eindeloze mogelijkheden.
Je zou er ook een ets mee kunnen maken bijvoorbeeld.
@pple_nerd
Gaat de goeie kant op! De iPad wordt wel erg aantrekkelijk zo alleen mis ik wel de knoppen zoals op een PSP. Heb het al eens eerder gezegd een touch screen is niet voor snelle gameplay gemaakt dus hopelijk komt de GamBone Controller snel op de markt!
Stephan
Logisch dat ze hier toekomst in zien, mobiel gamen groeit enorm en er zit nog heel veel potentie in. Ben ook erg benieuwd naar de streamende games, cloud-based, hoe goed de prestaties zullen worden en of dit echt mainstream gaat worden.
Ik was erg onder de indruk van de demo, dit is erg goed nieuws. Erg benieuwd wat we ons binnenkort mee kunnen vermaken. 🙂
Als ze echt goede spellen neerzetten ala GoW op de iPad, dan denk ik dat mensen best bereid zijn om daar iets meer voor te betalen. Ik zelf althans wel.
Eindelijke zullen we dan ook echt kunnen zien waartoe de iOS in staat zal zijn. De graphics van spellen zijn de afgelopen tijd wel betee geworden maar vond ze toch altijd niet bet dan bijv de psp. Met deze engine moet dat toch zeker gaan lukken, ben benieuwd!
Erg mooie graphics!
Alleen de besturing vind ik toch echt nog even wennen, en ik vraag me af of dit zal gaan wennen op een touchscreen.
werkt machtig mooi, ziet er goed uit.
ik ben benieuwd wie deze engine gaat gebruiken voor nieuwe apps!
Helemaal mee eens..er is heel wat mogelijk op de iPhone..ook grafisch..maar het speelt vaak oh zo bagger met een touchscreen.
Angry Birds, flight control..dat zijn ideale spellen voor de iPhone/touchscreen. Maar als je dit soort spellen echt lekker wilt spelen willen de meesten toch liever knopjes denk ik.
Zo’n omhulsle die we hier laatst zagen zou de perfect oplossing zijn en zouden ze zich pas echt kunnen richten op gamen.
Kan hem niet op de iPhone 3G downloaden.
“Deze app vereist OpenGL ES 2.0 grafische mogelijkheid”
Jammerrrr
@Henk: Moet je iOS4 voor hebben 😉
@Maarten: Heb ik (4.0.1)
Ik zie het al: “Vereisten: Compatibel met iPhone 3GS, iPhone4, etc, etc”
Yup, 3G is ook niet snel genoeg denk ik, 400 MHz is die geloof ik, 3GS is 600 MHz en de 4 is, zoals heel bekend, al een magische 1 GHz. Sowieso heeft de 3G langzamere grafische chips (PowerVR MBX-Lite graphics. ‘Lite’ is sowieso niet iets goeds waarneer het op snelle mooie rendering aan komt. 😛 ) en de iPhone 3GS en 4 delen dezelfde, snellere grafische chip. (PowerVR SGX535 graphics.)
Nou de vereisten zeggen dit:
iPhone 3GS, iPhone 4, iPod touch (3rd generation), iPod touch (4th generation), and iPad. Requires iPhone OS 3.1.3 or later.
Maar op mijn IPod 3rd krijg ik ook die melding over OpenGL, iemand anders oplossing hiervoor? Draaide toen nog op 4.0.1, inmiddels wel al over op 4.1
Niet voor iPod jammer genoeg (heb 4.2)
Ben erg benieuwd naar de toekomst hiervan de demo heb ik al even op mijn iPhone en is echt fantastisch. Dit beloofd echt wat voor de iOS toestellen.
Verder wordt in het artikel aangegeven dat veel gebruik wordt gemaakt van 0,79 prijs voor games maar ik denk dat er veel gebruikers geneigd zijn wat dieper in de buidel te tasten als de games naar dit level worden opgeschaald kijk naar spiderman en modern combat van gameloft die zijn wat duurder maar zeker 10x beter uitgevoerd dan vele andere beschikbare games en al is de prijs hoger worden ze toch goed verkocht op basis van de kwaliteit die is afgeleverd.
Voor mijzelf zou ik best geneigd zijn een prijs van 5 tot 10 euro neer te leggen voor games van die kwaliteit en met een goede gameplay en storyline.
Ik heb de demo gedownload op men iPad en ik was toch verbluft door de graphics. Ik vind dat momenteel de games op iphone, ipad en ipod touch graphisch te wensen overlaat!
Moet je eens voor de gein, als je die ook hebt, Ravensword met Epic Citadel vergelijken, ik lachte me kapot.
Houd er rekening mee dat de unreal engine breeder geschaald kan worden dan 1st person shooters, de engine kent eindeloze mogelijkheden.
Je zou er ook een ets mee kunnen maken bijvoorbeeld.
Gaat de goeie kant op! De iPad wordt wel erg aantrekkelijk zo alleen mis ik wel de knoppen zoals op een PSP. Heb het al eens eerder gezegd een touch screen is niet voor snelle gameplay gemaakt dus hopelijk komt de GamBone Controller snel op de markt!
Logisch dat ze hier toekomst in zien, mobiel gamen groeit enorm en er zit nog heel veel potentie in. Ben ook erg benieuwd naar de streamende games, cloud-based, hoe goed de prestaties zullen worden en of dit echt mainstream gaat worden.
Dit gaat zeker de goede kant op!