Reacties voor: Feest.je 2.1 voor iPhone legt meer focus op feestjes
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
leuke app.
ik gebruik hem dagelijks.
leuke nieuwe aanvulling
Ik gebruik hem óók dagelijks!!! 😉
Gonny, waarom wordt er zo veel over feest.je of Foursquare geschreven? Gezien het aantal reacties is de belangstelling in dat soort artikelen niet al te groot?
Aandelen 😉
@thijs: @thijs: nee zeg, aandelen was veel te duur. Gonny was heel tevreden met op gezette tijden een mooie fles wijn. Heeft ze plechtig beloofd minstens eens per dag over ons te schrijven. Nu ik er aan denk, dat heeft ze eigenlijk helemaal niet gedaan! Ze schrijft alleen als er nieuws is! Getver.
@Exotic:
Je hoeft ook niet te reageren en gezien je reactie, heb jij het verhaal ook gelezen. Dus zo slecht wordt het ook weer niet gelezen.
@Flugel: Oei, dat was een te voorbarige conclusie. Je kunt met één klik meteen naar de reacties en daar ook reageren 😉 Maar ik denk dat ik wel een vraag mag stellen, of niet soms? Ik kan ook zeggen dat jij niet hoeft te reageren… A bit useless, isn’t it?
Waarschijnlijk wordt er veel over lokatiediensten geschreven aangezien ze worden gezien als de ‘nieuwe sociale’ media. Daarbij staat ze commercieel nog redelijk in de kinderschoenen.
Als je kijkt naar Foursquare dan kunnen bedrijven ‘special offers’ toevoegen en daarmee 4sq commercieel inzetten en zo klanten naar hun lokatie halen.
Bij Gowalla kunnen bedrijven ook een eigen lokatie claimen en badges uitgeven. Deze worden verspreid rondom jouw lokatie en kan je vervolgens inwisselen voor gratis producten of korting.
Het model van feestje weet ik nog niet, maar denk dat het zeker interessant is om hier aandacht aan te blijven geven op iPhoneclub.nl
@Jan van Aalderen: Er is een reden waarom we aandacht besteden aan locatiediensten: omdat ze gebruikt worden door mensen die graag nieuwe dingen proberen. Dat zijn voor ons interessante bezoekers, omdat ze kritisch zijn en goed kunnen uitleggen waarom iets wel of niet zal slagen. Die mensen zie ik liever in de reacties langskomen, dan kansloze figuren die alles ‘kudt’ vinden.
Dat de massa er nog niet klaar voor is, maakt mij niet zoveel uit. Ik weet wel hoe ik eyeballs moet trekken en iPhoneclub nog tweemaal groter kan maken: door alleen nog over weggeefacties, verlotingen en OhOhCherso-applicaties te gaan schrijven. Maar dat is niet onze keuze.
Ik heb het opgegeven. Focus mij nu op 4Square.
Mis de mogelijk om vanuit de app een spot die twee keer voorkomt aan te geven. En de profiel pagina is niet echt up to date wanneer via het feestje pagina word ingecheckt.
Het word wel geregistreerd bij je activiteiten maar niet bij je profiel ‘header’. Had dit nog aangegeven, maar volgens mij begrepen ze het niet helemaal.
Zie nu op mijn pagina nog steeds dat ik voor het laatst gezien bij Boom Chicago, terwijl ik echt voor het laatst gezien ben bij Sugar Factory.
Favoriete spots is ook iets. Word na 1 bezoek meteen als favoriet geregistreerd. Kan beter na 3-5 keer.
Hoop dat zulke kleine dingetje verholpen worden in de toekomst, het heeft potentie, zeker omdat 4square nog niet echt gefocust is op de NL markt.
@Vilmar: Stuur ze een mailtje als feedback. Ik denk dat elk bedrijf blij is als het feedback krijgt van haar kopers, of in dit geval gebruikers.