De vrees van uitgevers van iPad-kranten en -tijdschriften dat ze hun klantgegevens niet kunnen inzien vanwege Apples beleid, blijkt ongegrond. De helft van de gebruikers deelt haar gegevens graag met de uitgever.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 3 reacties
Flieps
“…..en wellicht ook statistieken over hoe je een applicatie gebruikt. Wat je wel leest en niet, bijvoorbeeld”
Ik wordt daar altijd een beetje naar van. Zit je lekker op de bank een krantje te lezen op je iPad, zit er iemand mee te kijken.
84425
@Flieps: Als dat al gebeurt, heeft het natuurlijk ook voordelen. Zo zal uitgever snel kunnen “leren” welke items wel worden gelezen en welke niet, dus uiteindelijk de content ook steeds meer op de interesses van de lezers af kunnen stemmen. Anders blijft het raden of afhankelijk van hele beperkte lezersonderzoeken om er achter te komen wat de lezer wil.
Fabian
Is toch alleen maar goed nieuws voor de boeken industrie 😉 Er zijn meer redenen om een iPad te kopen maar niet om boeken te lezen.
“…..en wellicht ook statistieken over hoe je een applicatie gebruikt. Wat je wel leest en niet, bijvoorbeeld”
Ik wordt daar altijd een beetje naar van. Zit je lekker op de bank een krantje te lezen op je iPad, zit er iemand mee te kijken.
@Flieps: Als dat al gebeurt, heeft het natuurlijk ook voordelen. Zo zal uitgever snel kunnen “leren” welke items wel worden gelezen en welke niet, dus uiteindelijk de content ook steeds meer op de interesses van de lezers af kunnen stemmen. Anders blijft het raden of afhankelijk van hele beperkte lezersonderzoeken om er achter te komen wat de lezer wil.
Is toch alleen maar goed nieuws voor de boeken industrie 😉 Er zijn meer redenen om een iPad te kopen maar niet om boeken te lezen.