Reacties voor: HootSuite voor Twitter wist accounts uit iPhone-app

De iPhone-applicatie van HootSuite heeft problemen: accounts kunnen niet meer goed synchroniseren met HootSuite.com en de app gooit accountgegevens weg.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 9 reacties

  1. Yep, heb het al gemeld bij Hootsuite. Zij adviseren app te verwijderen en opnieuw te installeren. Dat lost het probleem echter niet op. Hoor het ook van iPad gebruikers.
    Minor bug :))

    Tijdelijk over naar Twitter for iPhone.

  2. In my case this happend a couple of times. Sometimes alle accounts are removed, sometime a few.

    The workaround for this issue is that you can just close the application when the message is displayed. Really close is on mutlitasking iphones.

    I quess this issue accures when hootsuite can not connect to the configuratd social networks in a timely fashion.

  3. Haha, en dan ook doodleuk de download-link erbij plaatsen. Goed bezig iPc 😉

    Ik vind dat er een soort “report crapware”-knop in de AppStore moet komen. Of een soort filter…

  4. @Martijn: Dat help idd. Als je foutboodschap krijgt, app verlaten. Daarna via de multi-tasking lijn de app verwijderen (dus niet op je springboard verwijderen).
    Na opnieuw starten is de foutboodschap weg.

  5. (Nog) geen last van. Gepost vanuit HootSuite 😉

  6. Heb het probleem nu een paar keer op de Ipad gehad. Geen oplossing kunnen vinden op website Hootsuite. Ik gebruik wel een andere app tot er een fix is. Jammer, want ik ben wel fan van Hootsuite.

  7. Origineel geplaatst door Martijn
    In my case this happend a couple of times. Sometimes alle accounts are removed….

    I find facebook very slow as of late, so if only one of the connections to one of the social media sites is slow, it wil display this error? Then increasing the timeout delay would be all that is needed…, if it where that simple, would it not be solved by now?

  8. bij mij werkt ie wel! soms duurt het lang met opstarten maarja

  9. @Tim: I still think this is the case, but it could be that a small group of users is having this problem.

    How many social networks have ppl configured, i have 3 twitters, 2 FB and 1 FourSquare. It could be that it is a sequencial startup instead of a Asynchronous communication and that halfway, it times out.

    It could be that they are working on a major release, and that there are to many new features already implemented that they can not release a fix.

    I hope they release a fix for this soon, as i really love the “mutli post” feature of HootSuite.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.