Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 4 reacties
Marion
The Mansion is helemaal niet leuk. Te klein voor de i5 en het spel is alleen maar getriggered om coins te moeten kopen. De spellen zijn niet eens leuk. Beetje schuiven met kamers.
Paul
The mansion is een leuk spel, en zeker de moeite waard om te downloaden. Leuk voor tussendoor
sunlightzeep
Ik vind het ook een leuk spel.
SoepGroente
Ik ben het eens met Marion. Alles draait om jou zo snel mogelijk tegen een “onzichtbare muur” aan te laten lopen, en dan zo veel mogelijk geld uit je te laten trekken via in-app purchases.
Helaas is dit een trend binnen mobiele game land. De kwaliteit van de games worden lager: simpel idee met veel herhaal elementen, hoge verslavingsfactor en weinig verhaal of gevarieerde gameplay. En ondertussen draaien ze op het pay-to-win principe. Het gaat over de rug van de gamer. Het is vanuit commercieel standpunt heel slim, want er zijn zat mensen die hier veel geld aan uit geven.
Veel mensen zijn gewend aan dit concept en weten (inmiddels) niet beter. Geef mij maar een game waar je van te voren een vast bedrag voor betaalt zonder in-app purchases. Iedere speler is gelijk en het hangt van de kwaliteit van de game af of deze populair wordt ja of nee.
Game ontwikkelaars van dit soort games weten echter dondersgoed dat de kwaliteit van hun game niet goed genoeg is om er een vast bedrag vooraf voor te vragen. Treurig!
The Mansion is helemaal niet leuk. Te klein voor de i5 en het spel is alleen maar getriggered om coins te moeten kopen. De spellen zijn niet eens leuk. Beetje schuiven met kamers.
The mansion is een leuk spel, en zeker de moeite waard om te downloaden. Leuk voor tussendoor
Ik vind het ook een leuk spel.
Ik ben het eens met Marion. Alles draait om jou zo snel mogelijk tegen een “onzichtbare muur” aan te laten lopen, en dan zo veel mogelijk geld uit je te laten trekken via in-app purchases.
Helaas is dit een trend binnen mobiele game land. De kwaliteit van de games worden lager: simpel idee met veel herhaal elementen, hoge verslavingsfactor en weinig verhaal of gevarieerde gameplay. En ondertussen draaien ze op het pay-to-win principe. Het gaat over de rug van de gamer. Het is vanuit commercieel standpunt heel slim, want er zijn zat mensen die hier veel geld aan uit geven.
Veel mensen zijn gewend aan dit concept en weten (inmiddels) niet beter. Geef mij maar een game waar je van te voren een vast bedrag voor betaalt zonder in-app purchases. Iedere speler is gelijk en het hangt van de kwaliteit van de game af of deze populair wordt ja of nee.
Game ontwikkelaars van dit soort games weten echter dondersgoed dat de kwaliteit van hun game niet goed genoeg is om er een vast bedrag vooraf voor te vragen. Treurig!