Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 15 reacties
kasparnova
Het klinkt alsof de hoofdredacteur erg teleurgesteld/boos is dat zijn app niet verkoopt.
Marketing en verspreiden via de juiste kanalen lijkt mij veel beter.
Niet alleen scholen of musea, als je geld wil verdienen met zo een app moet je het grote publiek aanspreken.
Als het een goed product is moet dat makkelijk lukken. Ik zal het eens bekijken. 1,79 is niet zo duur voor een geschiedenislesje
Timosha
Hartelijk bedankt voor de recensie en tip. 😉 Op zich ben ik niet erg geïnteresseerd in de Hollandse geschiedenis maar voor deze prachtige app maak ik een uitzondering.
Trouwens, de uitspraak van Keizer Karel V is nog steeds actueel: “Wie de geschiedenis niet begrijpt zal nooit de toekomst begrijpen”.
Jammer dat de huidige JoeTjoep generatie niet meer bereid is om een paar Eurocentjes te betalen voor zo’n prachtige app.
Digilike
Het tijdschrift koop ik zo nu en dan, met veel plezier. De app ga ik zo ook downloaden.
De heer Smits kan nu wel krokodillentranen gaan huilen, maar ik denk dat jullie conclusie wel klopt. Waarschijnlijk is de app zeker het downloaden waard, maar als niemand het bestaan ervan kent moet je ook niet boos zijn over lage downloadcijfers. Hier ligt een schone taak voor hun marketing.
Ondertussen ga ik eens in de AppStore kijken en misschien download ik hem dan ook wel.
Justin
Marketing technisch zou het ook beter zijn om de app en het eerste verhaal gratis te maken, en de 2 extra hoofdstukken betaald. Men weet dan wat hij koopt. En reclame, heb nog nooit van deze app gehoord al vind ik het interessant genoeg om aan te schaffen.
Edwin
Inderdaad denk ik dat de afdeling marketing even een schopje moet krijgen. De (mag je rich week zeggen) grootste Nederlandse iPad/iphone nieuws website kent de app niet.
Die zou je als Nederlandse app ontwikkelaar als eerste moeten benaderen voor een samenwerking.
Goed artikel dus en ik ga vanavond zeker even kijken
Wel leuk als de verkopen omhoog schieten na een artikel op deze site
Flieps
Nou, na deze tranentrekker heb ik hem gelijk even gedownload. Wordt sowieso een mooie app om de 80 jarige oorlog uit te leggen aan mijn zoon.
Jabbez
Origineel geplaatst door Alfred: De heer Smits kan nu wel krokodillentranen gaan huilen, maar ik denk dat jullie conclusie wel klopt. Waarschijnlijk is de app zeker het downloaden waard, maar als niemand het bestaan ervan kent moet je ook niet boos zijn over lage downloadcijfers. Hier ligt een schone taak voor hun marketing…
Helemaal mee eens: product 8 , marketing 4-…
Een beetje de boer op met je product, hoort er wel bij.
Echt waar!? €103.000 en dan alleen voor de iPad? Ik zou hem ook wel willen hebben (en betalen), maar heb een Nexus 7… Slechte zaak.
jcvwestzh
Dit soort apps zijn nu juist waar je graag een ipad voor gebruikt. Dus hoofredacteur Frans Smits: niet zo piepen als je zelf je product onvoldoende in de markt zet weet niemand wat je hebt. En mede dankzij de ipadclub mag je dankbaar zijn dat vele tientallen deze app downloaden. En ja ik dus ook! Met dank aan mijn dagelijkse informatievoorziener.
Te duur? Als ik de app Art Authority voor €8,99 heb aangeschaft, zou €1,79 dan te duur zijn? Kom op, ff doorzetten, je (jullie) hebben een prachtig product, nou nog ff langs DWDD en het wordt booming.
Mark
Ook hier zojuist de app gekocht, lijkt me een leerzame app voor m’n kids.
m faber
Ik heb hem ook aangeschaft best leuk en vooral de geschiedenis van Willem van Oranje is erg leuk om te weten.
Maar vraag me wel af of veel andere onderwerpen de moeite waard zijn om te kopen. Al je ze moet kopen al amusement
Misschien wel leuk als er een prijsvraag of kleine examens aan vast zitten ?
Henk
Eindelijk eens een subsidie waar ik het mee eens ben. Prachtige app. En met een prijs van 1,79 voor 3 story’s ook een aanbieding. Wellicht heeft die aanbieding zo veel succes dat ze die subsidie terug kunnen storten. Of voor een Windows of Android versie kunnen besteden natuurlijk. Overigens moeten de Android fans niet zeuren. Door de fragmentatie is het moeilijk om een optimaal werkende app te maken voor alle schermlay outs. En er zijn bovendien te veel knierten bij.
Ronald
Ik ben abonnee van het blad, heel mooi blad met goede interessante artikelen.
Maar zelfs ik ben amper geattendeerd op de app. Zelfs als ze me mijn emailadres hebben.
Pr en marketing afdeling kan dus nog wel een lesje gebruiken.
Michael
Ik heb deel 1 direct gekocht toen die uitkwam, en is mooi gemaakt en interessant (ik raakte soms wel de weg kwijt in de navigatie). Vond het jammer dat je de twee volgende delen apart moest betalen, dus heb ik niet gedaan. Tja, wat is nou eigenlijk 1,79€ daar koop je niet eens een historisch tijdschrift voor…
Het klinkt alsof de hoofdredacteur erg teleurgesteld/boos is dat zijn app niet verkoopt.
Marketing en verspreiden via de juiste kanalen lijkt mij veel beter.
Niet alleen scholen of musea, als je geld wil verdienen met zo een app moet je het grote publiek aanspreken.
Als het een goed product is moet dat makkelijk lukken. Ik zal het eens bekijken. 1,79 is niet zo duur voor een geschiedenislesje
Hartelijk bedankt voor de recensie en tip. 😉 Op zich ben ik niet erg geïnteresseerd in de Hollandse geschiedenis maar voor deze prachtige app maak ik een uitzondering.
Trouwens, de uitspraak van Keizer Karel V is nog steeds actueel: “Wie de geschiedenis niet begrijpt zal nooit de toekomst begrijpen”.
Jammer dat de huidige JoeTjoep generatie niet meer bereid is om een paar Eurocentjes te betalen voor zo’n prachtige app.
Het tijdschrift koop ik zo nu en dan, met veel plezier. De app ga ik zo ook downloaden.
De heer Smits kan nu wel krokodillentranen gaan huilen, maar ik denk dat jullie conclusie wel klopt. Waarschijnlijk is de app zeker het downloaden waard, maar als niemand het bestaan ervan kent moet je ook niet boos zijn over lage downloadcijfers. Hier ligt een schone taak voor hun marketing.
Ondertussen ga ik eens in de AppStore kijken en misschien download ik hem dan ook wel.
Marketing technisch zou het ook beter zijn om de app en het eerste verhaal gratis te maken, en de 2 extra hoofdstukken betaald. Men weet dan wat hij koopt. En reclame, heb nog nooit van deze app gehoord al vind ik het interessant genoeg om aan te schaffen.
Inderdaad denk ik dat de afdeling marketing even een schopje moet krijgen. De (mag je rich week zeggen) grootste Nederlandse iPad/iphone nieuws website kent de app niet.
Die zou je als Nederlandse app ontwikkelaar als eerste moeten benaderen voor een samenwerking.
Goed artikel dus en ik ga vanavond zeker even kijken
Wel leuk als de verkopen omhoog schieten na een artikel op deze site
Nou, na deze tranentrekker heb ik hem gelijk even gedownload. Wordt sowieso een mooie app om de 80 jarige oorlog uit te leggen aan mijn zoon.
Helemaal mee eens: product 8 , marketing 4-…
Een beetje de boer op met je product, hoort er wel bij.
Echt waar!? €103.000 en dan alleen voor de iPad? Ik zou hem ook wel willen hebben (en betalen), maar heb een Nexus 7… Slechte zaak.
Dit soort apps zijn nu juist waar je graag een ipad voor gebruikt. Dus hoofredacteur Frans Smits: niet zo piepen als je zelf je product onvoldoende in de markt zet weet niemand wat je hebt. En mede dankzij de ipadclub mag je dankbaar zijn dat vele tientallen deze app downloaden. En ja ik dus ook! Met dank aan mijn dagelijkse informatievoorziener.
Te duur? Als ik de app Art Authority voor €8,99 heb aangeschaft, zou €1,79 dan te duur zijn? Kom op, ff doorzetten, je (jullie) hebben een prachtig product, nou nog ff langs DWDD en het wordt booming.
Ook hier zojuist de app gekocht, lijkt me een leerzame app voor m’n kids.
Ik heb hem ook aangeschaft best leuk en vooral de geschiedenis van Willem van Oranje is erg leuk om te weten.
Maar vraag me wel af of veel andere onderwerpen de moeite waard zijn om te kopen. Al je ze moet kopen al amusement
Misschien wel leuk als er een prijsvraag of kleine examens aan vast zitten ?
Eindelijk eens een subsidie waar ik het mee eens ben. Prachtige app. En met een prijs van 1,79 voor 3 story’s ook een aanbieding. Wellicht heeft die aanbieding zo veel succes dat ze die subsidie terug kunnen storten. Of voor een Windows of Android versie kunnen besteden natuurlijk. Overigens moeten de Android fans niet zeuren. Door de fragmentatie is het moeilijk om een optimaal werkende app te maken voor alle schermlay outs. En er zijn bovendien te veel knierten bij.
Ik ben abonnee van het blad, heel mooi blad met goede interessante artikelen.
Maar zelfs ik ben amper geattendeerd op de app. Zelfs als ze me mijn emailadres hebben.
Pr en marketing afdeling kan dus nog wel een lesje gebruiken.
Ik heb deel 1 direct gekocht toen die uitkwam, en is mooi gemaakt en interessant (ik raakte soms wel de weg kwijt in de navigatie). Vond het jammer dat je de twee volgende delen apart moest betalen, dus heb ik niet gedaan. Tja, wat is nou eigenlijk 1,79€ daar koop je niet eens een historisch tijdschrift voor…